Грешка Charging pressure too low и влизане в авариен режим

5-та серия (2010-2016), 5-та серия GT

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 325DА touring

Грешка Charging pressure too low и влизане в авариен режим

Мнение от kkrumov » 24 Юни 2024, 18:22

Здравейте,
В петък колата изгуби мощност и влезе в авариен режим. Днес я закарах в сервиз, където майсторът я прегледа и видя, че нямам скъсани вакуум маркучи и не можа да установи какъв е проблема.
Изчисти грешката, но за жалост колата продължава да е в авариен режим и грешката излиза отново.
Моля за съвет какъв би могъл да е проблема и къде в София да я закарам.

Благодаря предварително!Изображение

Sent from my SM-S928B using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 1.05.2017
Местоположение: Варна
Детайли за колата: '12 BMW F11 535d xDrive

Re: Грешка Charging pressure too low и влизане в авариен реж

Мнение от msch » 24 Юни 2024, 18:55

Прегледайте маркуча от интеркулера към смукателния колектор.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 325DА touring

Re: Грешка Charging pressure too low и влизане в авариен реж

Мнение от kkrumov » 24 Юни 2024, 20:10

msch написа:Прегледайте маркуча от интеркулера към смукателния колектор.
Всички маркучи включително и този от кулера също са проверени, не е от тях

Sent from my SM-S928B using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 285
Регистриран на: 10.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: x5 g05 4.0i
Мечтае да кара: кола дет не се разваля

Re: Грешка Charging pressure too low и влизане в авариен реж

Мнение от bossorange » 16 Авг 2024, 10:57

Вижте тампони на мотора

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 325DА touring

Re: Грешка Charging pressure too low и влизане в авариен реж

Мнение от kkrumov » 16 Авг 2024, 11:26

Проблемът вече е решен, оказа се изгърмяло турбо.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Назад към F07/F10/F11

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook