Грешка Charging pressure too low и влизане в авариен режим
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- kkrumov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 293
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325DА touring
Грешка Charging pressure too low и влизане в авариен режим
Здравейте,
В петък колата изгуби мощност и влезе в авариен режим. Днес я закарах в сервиз, където майсторът я прегледа и видя, че нямам скъсани вакуум маркучи и не можа да установи какъв е проблема.
Изчисти грешката, но за жалост колата продължава да е в авариен режим и грешката излиза отново.
Моля за съвет какъв би могъл да е проблема и къде в София да я закарам.
Благодаря предварително!
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
В петък колата изгуби мощност и влезе в авариен режим. Днес я закарах в сервиз, където майсторът я прегледа и видя, че нямам скъсани вакуум маркучи и не можа да установи какъв е проблема.
Изчисти грешката, но за жалост колата продължава да е в авариен режим и грешката излиза отново.
Моля за съвет какъв би могъл да е проблема и къде в София да я закарам.
Благодаря предварително!

Sent from my SM-S928B using Tapatalk
- msch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 1.05.2017
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: '12 BMW F11 535d xDrive
Re: Грешка Charging pressure too low и влизане в авариен реж
Прегледайте маркуча от интеркулера към смукателния колектор.
- kkrumov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 293
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325DА touring
Re: Грешка Charging pressure too low и влизане в авариен реж
Всички маркучи включително и този от кулера също са проверени, не е от тяхmsch написа:Прегледайте маркуча от интеркулера към смукателния колектор.
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
- bossorange
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 10.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: x5 g05 4.0i
- Мечтае да кара: кола дет не се разваля
Re: Грешка Charging pressure too low и влизане в авариен реж
Вижте тампони на мотора
- kkrumov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 293
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325DА touring
Re: Грешка Charging pressure too low и влизане в авариен реж
Проблемът вече е решен, оказа се изгърмяло турбо.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани