Проблем с климатик
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3350
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Проблем с климатик
Здравейте,
От седмица и нещо имам проблем с климатика, който се състои в това, че в жегите и в градско не работи. Сутрин към 9 (21-25 градуса) си работи префектно, но по обяд или след обяд го няма никакъв (>33 градуса). Ако карам извън града, дори и да е много топло си работи. Направи ми впечатление, че градско в жегите перката на мотора фучи яко. Има записани грешки за прекалено високо налягане в системата и за редуциране на мощността на компресора. Жалузите отпред се отварят напълно, когато климатика е пуснат. Преди два месеца или малко по-малко смених кондензатора, че се беше пробил долу в ъгълчето и системата беше заредена както е по предписание. Съмненията са ми или за перка (или по-точно за ниските ѝ скорости) или за датчик за налягане на фреона.
При всякакви температури на въздуха под 30 градуса си духа леден въздух без значение градско или не, но в момента в който стане над 33-35 и приключва. Започва едно пускане на перката на пълна мощност, намаляване на силата на вътрешният вентилатор и духане на топъл въздух вътре. Кола не вдига повече от 100 градуса на масло и 97-98 на антифриза. Водният радиатор е свалян и мит есента.
На 60-ката ми (пак 3.0 дизел) съм чувал вентилатора на мотора да върти само в адска жега и задръствания, а тука на всяко палене на топъл двигател и включен климатик вентилатора върти.
Някой с подобна драма?
От седмица и нещо имам проблем с климатика, който се състои в това, че в жегите и в градско не работи. Сутрин към 9 (21-25 градуса) си работи префектно, но по обяд или след обяд го няма никакъв (>33 градуса). Ако карам извън града, дори и да е много топло си работи. Направи ми впечатление, че градско в жегите перката на мотора фучи яко. Има записани грешки за прекалено високо налягане в системата и за редуциране на мощността на компресора. Жалузите отпред се отварят напълно, когато климатика е пуснат. Преди два месеца или малко по-малко смених кондензатора, че се беше пробил долу в ъгълчето и системата беше заредена както е по предписание. Съмненията са ми или за перка (или по-точно за ниските ѝ скорости) или за датчик за налягане на фреона.
При всякакви температури на въздуха под 30 градуса си духа леден въздух без значение градско или не, но в момента в който стане над 33-35 и приключва. Започва едно пускане на перката на пълна мощност, намаляване на силата на вътрешният вентилатор и духане на топъл въздух вътре. Кола не вдига повече от 100 градуса на масло и 97-98 на антифриза. Водният радиатор е свалян и мит есента.
На 60-ката ми (пак 3.0 дизел) съм чувал вентилатора на мотора да върти само в адска жега и задръствания, а тука на всяко палене на топъл двигател и включен климатик вентилатора върти.
Някой с подобна драма?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- mirko0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 320A
Re: Проблем с климатик
На старата ми кола /Е39/с подобни се оказа, че са заредили твърде много фреон
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани