Бмв Ф10 Н57Д30 смяна на вериги
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- djunka89
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 10.01.2023
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10
- Мечтае да кара: BMW F10 M5
- Детайли за колата: BMW F10 Individual
Бмв Ф10 Н57Д30 смяна на вериги
Здрвейте,Колеги.Като за начало ви пожелавам да сте живи и здрави през новата 2023г.Понеже това ми е първото БМВ
,разбрах от темите че на 250к километра трябва да сменя вериги, но не знам компетентни майстори,които ще се справят адекватно с процедурата, та молбата ми е в тази тема да оставите коментари с контактите за тези хора(забравих да спомена от Шумен съм).
Благодаря Предварително на всички,които ще оставят коментари.
Пожелавам ви много безаварийни километри с най добрата марка автомобили.

Благодаря Предварително на всички,които ще оставят коментари.
Пожелавам ви много безаварийни километри с най добрата марка автомобили.
DAF XF105 410
DAF XF106 460 SSC
MAN TGX 440
MAN TGX 500 ...
DAF XF106 460 SSC
MAN TGX 440
MAN TGX 500 ...
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1950
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Бмв Ф10 Н57Д30 смяна на вериги
Здравей колега,
Добре дошъл и честито БМВ!
Има колеги от Добрич, а сигурно и във Варна, които със сигурност ще свършат работа. Потърси из форума.
Добре дошъл и честито БМВ!
Има колеги от Добрич, а сигурно и във Варна, които със сигурност ще свършат работа. Потърси из форума.

- A9A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: G20
- Мечтае да кара: V12
Re: Бмв Ф10 Н57Д30 смяна на вериги
Не се занимавай с глупости. За смях станахме с тези смени на вериги при препродажба на БМВ...
Инвестирай в хубави гуми и адекватна работа на ДПФ системата.
Инвестирай в хубави гуми и адекватна работа на ДПФ системата.
Немски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
- SApostolov
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 2.11.2022
- Местоположение: Blagoevgrad
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E66 740i
- Мечтае да кара: M5 Competition
- Детайли за колата: Black Sapphire Mettalic
Re: Бмв Ф10 Н57Д30 смяна на вериги
Здравей, колега и да ти е честита. Доколкото знам аз от мои приятел , който е така да кажем финансово стабилен , си взе Х5 F15 , 313к.с. , веднага му го беше вкарал за вериги и смяна на масла и други консумативи , но проблема дойде след това. Ф сериите на БМВ , по начало са излизали от завода в гаранционни условия за много голям пробег между смяната на маслата (30хиляди) , а всички много добре знам , че каквото и масло да е при толкова пробег си губи свойствата. От там идват и проблемите с основни и биелни лагери. На него след смяната на веригите му повлече колянов вал и от там натам цифрите за ремонтите станаха космически. Моя съвет е ако мислиш да си я караш колата и да ти е мирна главата , сменявай комплекта вериги, основни и биелни лагери и маслената помпа, задълже.
- kikko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 446
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Бмв Ф10 Н57Д30 смяна на вериги
SApostolov написа:Здравей, колега и да ти е честита. Доколкото знам аз от мои приятел , който е така да кажем финансово стабилен , си взе Х5 F15 , 313к.с. , веднага му го беше вкарал за вериги и смяна на масла и други консумативи , но проблема дойде след това. Ф сериите на БМВ , по начало са излизали от завода в гаранционни условия за много голям пробег между смяната на маслата (30хиляди) , а всички много добре знам , че каквото и масло да е при толкова пробег си губи свойствата. От там идват и проблемите с основни и биелни лагери. На него след смяната на веригите му повлече колянов вал и от там натам цифрите за ремонтите станаха космически. Моя съвет е ако мислиш да си я караш колата и да ти е мирна главата , сменявай комплекта вериги, основни и биелни лагери и маслената помпа, задълже.
Прав си колега, но и ГНП-то се слави като калпаво и ако тръгнеш всичко да проверяваш и сменяваш цифрата става грозна.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- djunka89
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 10.01.2023
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10
- Мечтае да кара: BMW F10 M5
- Детайли за колата: BMW F10 Individual
Re: Бмв Ф10 Н57Д30 смяна на вериги
SApostolov написа:Здравей, колега и да ти е честита. Доколкото знам аз от мои приятел , който е така да кажем финансово стабилен , си взе Х5 F15 , 313к.с. , веднага му го беше вкарал за вериги и смяна на масла и други консумативи , но проблема дойде след това. Ф сериите на БМВ , по начало са излизали от завода в гаранционни условия за много голям пробег между смяната на маслата (30хиляди) , а всички много добре знам , че каквото и масло да е при толкова пробег си губи свойствата. От там идват и проблемите с основни и биелни лагери. На него след смяната на веригите му повлече колянов вал и от там натам цифрите за ремонтите станаха космически. Моя съвет е ако мислиш да си я караш колата и да ти е мирна главата , сменявай комплекта вериги, основни и биелни лагери и маслената помпа, задълже.
Това за лагерите не го знаех,благодаря колега.Ще си я карам колата,защото нямам друга.Ще помисля по въпроса с лагерите,без кола не става.Хубавото е,че не въртя много километри(цял ден съм на камиона)може да изчакат някой друг месец веригите.
Все още търся читав сервиз, който да направи адекватен оглед на колата.( Продължавам да чета темите във форума,има доста изписано)
Поздрави.
DAF XF105 410
DAF XF106 460 SSC
MAN TGX 440
MAN TGX 500 ...
DAF XF106 460 SSC
MAN TGX 440
MAN TGX 500 ...
- djunka89
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 10.01.2023
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10
- Мечтае да кара: BMW F10 M5
- Детайли за колата: BMW F10 Individual
Re: Бмв Ф10 Н57Д30 смяна на вериги
kikko написа:SApostolov написа:Здравей, колега и да ти е честита. Доколкото знам аз от мои приятел , който е така да кажем финансово стабилен , си взе Х5 F15 , 313к.с. , веднага му го беше вкарал за вериги и смяна на масла и други консумативи , но проблема дойде след това. Ф сериите на БМВ , по начало са излизали от завода в гаранционни условия за много голям пробег между смяната на маслата (30хиляди) , а всички много добре знам , че каквото и масло да е при толкова пробег си губи свойствата. От там идват и проблемите с основни и биелни лагери. На него след смяната на веригите му повлече колянов вал и от там натам цифрите за ремонтите станаха космически. Моя съвет е ако мислиш да си я караш колата и да ти е мирна главата , сменявай комплекта вериги, основни и биелни лагери и маслената помпа, задълже.
Прав си колега, но и ГНП-то се слави като калпаво и ако тръгнеш всичко да проверяваш и сменяваш цифрата става грозна.
Досега имам към 300 км каране,нямам проблеми с помпата,дано и занапред да е така...

DAF XF105 410
DAF XF106 460 SSC
MAN TGX 440
MAN TGX 500 ...
DAF XF106 460 SSC
MAN TGX 440
MAN TGX 500 ...
- djunka89
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 10.01.2023
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10
- Мечтае да кара: BMW F10 M5
- Детайли за колата: BMW F10 Individual
Re: Бмв Ф10 Н57Д30 смяна на вериги
barty написа:Здравей колега,
Добре дошъл и честито БМВ!
Има колеги от Добрич, а сигурно и във Варна, които със сигурност ще свършат работа. Потърси из форума.
Благодаря Колега !
DAF XF105 410
DAF XF106 460 SSC
MAN TGX 440
MAN TGX 500 ...
DAF XF106 460 SSC
MAN TGX 440
MAN TGX 500 ...
- ICHIBAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 28.07.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61-530da-05г.
Re: Бмв Ф10 Н57Д30 смяна на вериги
Използвам темата на колегата.Може да е полезно и за други.
Ако се сменят само основни,биелни лагери и маслена помпа,много ли е като работата.
Предполагам са на място където не се налага вадене на мотора както прии смяна на веригите?
Ако се сменят само основни,биелни лагери и маслена помпа,много ли е като работата.
Предполагам са на място където не се налага вадене на мотора както прии смяна на веригите?
И да се гордея и да не се гордея,
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.
- Ивайло Димов
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Бмв Ф10 Н57Д30 смяна на вериги
Към колегата от Шумен ...........има двама братя ,сервиза им е до бившата автомивка Ивака ,там съм виждал изваден за обслужване на земята двигател от 335D xDrive M ...бе нещо си с три турбини .Преден мост и двигател бяха на пода ,двигателя разкостен за обслужване ,смяна на биелни и основни лагери .Цената не питах
ама май нещо подочух за 7-8 000 цялата схема

- djunka89
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 10.01.2023
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10
- Мечтае да кара: BMW F10 M5
- Детайли за колата: BMW F10 Individual
Re: Бмв Ф10 Н57Д30 смяна на вериги
Ивайло Димов написа:Към колегата от Шумен ...........има двама братя ,сервиза им е до бившата автомивка Ивака ,там съм виждал изваден за обслужване на земята двигател от 335D xDrive M ...бе нещо си с три турбини .Преден мост и двигател бяха на пода ,двигателя разкостен за обслужване ,смяна на биелни и основни лагери .Цената не питахама май нещо подочух за 7-8 000 цялата схема





DAF XF105 410
DAF XF106 460 SSC
MAN TGX 440
MAN TGX 500 ...
DAF XF106 460 SSC
MAN TGX 440
MAN TGX 500 ...
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12572
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d
Re: Бмв Ф10 Н57Д30 смяна на вериги
ICHIBAN написа:Използвам темата на колегата.Може да е полезно и за други.
Ако се сменят само основни,биелни лагери и маслена помпа,много ли е като работата.
Предполагам са на място където не се налага вадене на мотора както прии смяна на веригите?
Лагерите се сменят от долу през картера, не е нужно да се сваля мотора, нито за тях нито за веригите.
- ekalchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: Бмв Ф10 Н57Д30 смяна на вериги
vld написа:ICHIBAN написа:Използвам темата на колегата.Може да е полезно и за други.
Ако се сменят само основни,биелни лагери и маслена помпа,много ли е като работата.
Предполагам са на място където не се налага вадене на мотора както прии смяна на веригите?
Лагерите се сменят от долу през картера, не е нужно да се сваля мотора, нито за тях нито за веригите.
Не съм специалист но доколкото познавам конструкцията на ДВГ, в най-добрия случая само биелните лагери може да се сменят по този начин. Основни лагери не виждам как ще смениш.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12572
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d
Re: Бмв Ф10 Н57Д30 смяна на вериги
ekalchev написа:vld написа:ICHIBAN написа:Използвам темата на колегата.Може да е полезно и за други.
Ако се сменят само основни,биелни лагери и маслена помпа,много ли е като работата.
Предполагам са на място където не се налага вадене на мотора както прии смяна на веригите?
Лагерите се сменят от долу през картера, не е нужно да се сваля мотора, нито за тях нито за веригите.
Не съм специалист но доколкото познавам конструкцията на ДВГ, в най-добрия случая само биелните лагери може да се сменят по този начин. Основни лагери не виждам как ще смениш.
Кое би ти попречило да ги смениш?
Естествено при свалена скорустна кутия и картер.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Бмв Ф10 Н57Д30 смяна на вериги
Самоче за да свалиш картера трябва да си махнал моста.. полуоските и диференциала (ако е 4х4)... ще е свалена и кутията, ще е отворен и мотора отгоре, а трябва да се веси във въздуха без мост.. и смяната на основни лагери ще е тегава наистина, но не и невъзможна.. просто ако се свали мотора ще е в пъти по-лесно.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани