XHP FLASH скоростна кутия
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 645
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: XHP FLASH скоростна кутия
ekalchev написа:ivanski_2 написа:Защо да е безмислен, не е ли перфектния вариант ако не искаш на S колата да превключва по рязко(с удар понякога)
Ако не искаш удари при превключване не е ли по-добре да не слагаш ск. лост на S?
Този въпрос, не мога да го разбера, честно
Не мога ли да искам по-бързо превключване и смяна на по високи обороти, със по спортно изразена характер без ритане(визирам без stage3), та нали това е идеята на S
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 778
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: XHP FLASH скоростна кутия
Няма как да имаш същата ск. на превключване без ритането. То е в следствие на бързото превклюване. Ако няма ритане получаваш повече приплъзване на torque conver-тора. Едното е за сметка на другото. Ако включиш колата на режим спорт ще ти превключва на максимални обороти. Ск. лост ако го сложиш на Sport няма връзка с това на какви обороти превключва, а само колко бързо сменя предавките. Тоест ако колата е на спорт + ск. лост на комфорт получаваш това което искаш.
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 645
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: XHP FLASH скоростна кутия
ekalchev написа:Няма как да имаш същата ск. на превключване без ритането. То е в следствие на бързото превклюване. Ако няма ритане получаваш повече приплъзване на torque conver-тора. Едното е за сметка на другото. Ако включиш колата на режим спорт ще ти превключва на максимални обороти. Ск. лост ако го сложиш на Sport няма връзка с това на какви обороти превключва, а само колко бързо сменя предавките. Тоест ако колата е на спорт + ск. лост на комфорт получаваш това което искаш.
Защо мислиш така, значи твърдиш че xHP са лъжци и измамници
Никой не говори за Sport режим на автомобила със съответен бутон а за Спорттен режим (S) на скоростите, не намесвай другото понятие ако може.
''Тоест ако колата е на спорт + ск. лост на комфорт получаваш това което искаш.''
Aми НЕ, когато лоста е S и е със Stage 2 се получава това което искам без ритане, не знам как може да не разбереш това
"Не мога ли да искам по-бързо превключване и смяна на по високи обороти, със по спортно изразена характер без ритане"
Колко по ясно трябва да ти го напиша ?
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 778
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: XHP FLASH скоростна кутия
Да, разбирам какво казваш. Въпроса е дали като лоста е на S и няма ритане превключването е със същата скорост(от тази без xHP и наличието на ритане) или само си мислиш, че е така. Без да твърдя със сигурност, защото не съм го тествал, си мисля че ритането е нужно за да имаш бързо превключване, то не е някакъв софтуерен ефект който просто може да махнеш и да си запазиш бързото превключване на кутията.
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 645
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: XHP FLASH скоростна кутия
ekalchev написа:Да, разбирам какво казваш. Въпроса е дали като лоста е на S и няма ритане превключването е със същата скорост(от тази без xHP и наличието на ритане) или само си мислиш, че е така. Без да твърдя със сигурност, защото не съм го тествал, си мисля че ритането е нужно за да имаш бързо превключване, то не е някакъв софтуерен ефект който просто може да махнеш и да си запазиш бързото превключване на кутията.
Да , ами това вече е добър въпрос. Ще проверя как е при Е61, септември ще надуя малко космоса и ще засека подробни времена на смяната, преди и след stage 2.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 778
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: XHP FLASH скоростна кутия
При М5, фабрично имаш няколко степени на скоростта на превключване, които може да си избираш и колкото повече увеличаваш скоростта на превключване, ритането става по-силно. Това е механичния ефект от бързото превключване. Та това което се опитах да кажа по-горе, че като си махнал ритането всъщност си забавил времената за превключване и си по-близо до стандартния режим на ск. кутия отколкото до спортния режим. Ти на каква ск. кутия го слагаш xHP на 8HP или 6HP?
- Kartoff
- младши ентусиаст
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
Re: XHP FLASH скоростна кутия
При мен обаче се получава много интересно... Когато колата е със Stage на xHP, без значение кой от трите, кутията явно не може да се разбере с мотора подобаващо и през някакъв период от време се сменя работата му. В един момент работи мазно, без вибрации, тихо и сменя добре и има сила навсякъде, а в друг момент двигателя е по шумен с повече вибрации и понякога като подам газ все едно липсва мощност в първия момент и после тръгва... Като цяло на Sport, Sport+ и S от лоста, когато сменя се усеща все едно спира да набира и след това сменя скоростта... Тези неща ги установих след като направих пълен Uninstall на xHP... Сега вече от почти седмица колата работи както трябва, двигателя няма вибрации, тих е и във всеки един момент като натисна газта, даже и малко се усеща, че има мощност... Обаче на всичко различно от Comfort сменя вече с лек удар или ритане или както там го наречете, но смяната е много по директна... С xHP не беше така...
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: XHP FLASH скоростна кутия
Някой, който е слагал xHP на кола , която е със "спортната" кутия и падъл шифтс.. да даде реални отзиви , реално осезаемо по-бърза ли става кутията, поне на 2 места вече четох, че само при обикновената, разликата е Уау... при спортната била малка. някой.. нещо?
- matroxsvg
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 23.01.2021
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530d xDrive
- Мечтае да кара: M5 CS
Re: XHP FLASH скоростна кутия
Ненко Вранков написа:Някой, който е слагал xHP на кола , която е със "спортната" кутия и падъл шифтс.. да даде реални отзиви , реално осезаемо по-бърза ли става кутията, поне на 2 места вече четох, че само при обикновената, разликата е Уау... при спортната била малка. някой.. нещо?
Аз - първоначално сложих стейдж 2, но изчезна подритването на спорт/спорт +, за това се качих на стейдж 3, с малко препипвания по настройките.
Мога да кажа, че разликата не е чак толкова голяма - но я има. Все пак и без стейдж превключва задоволително бързо, идеята ми беше да премахна торк лимитъра, понеже имам софтуер на мотора.
Ф11 530д Х-драйв, фейс.
- iasend
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 142
- Регистриран на: 27.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 335xd
- Мечтае да кара: 350xd ;)
- Детайли за колата: F31 335xd
Re: XHP FLASH скоростна кутия
Разликата и при мен не беше огромна, но при големите дизели след ремап е задължително ремапването и на кутията понеже вдига налягането и намалява приплъзването, заради което може да стане за ремонт кутията след ремап на двигателя и по-душманска експлоатация. Отскоро в софтуера има и отделна опция за обща настройка на превключването агресивно\нормално\лежерно и в комбинация със стейджовете стават интересни комбинации
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: XHP FLASH скоростна кутия
To надали само при големите. Моята е 2.0 дизел и уж е 450 нютона по книга, но кутията е с лимитер на 380, спрямо сайта на хНР... така, че особено след ремап, впредвид че сигурно мотора отива на 530-550 нютона, става доста .. спъната работа и това би помогнало.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
XHP FLASH скоростна кутия
Това винаги го е имало под една или друга форма, но просто повечето наливачи особено с краден софт, нямат изгода да го казват или въобще не го знаят.iasend написа:Разликата и при мен не беше огромна, но при големите дизели след ремап е задължително ремапването и на кутията понеже вдига налягането и намалява приплъзването, заради което може да стане за ремонт кутията след ремап на двигателя и по-душманска експлоатация. Отскоро в софтуера има и отделна опция за обща настройка на превключването агресивно\нормално\лежерно и в комбинация със стейджовете стават интересни комбинации
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- virtualchild
- младши ентусиаст
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: XHP FLASH скоростна кутия
Мен ми харесва много новия Drag mode. Колата си става доста рязка.
Има си разлика, но мисля има влияние ако имаш грешки като наместване на седалката по време на старт или тръгване без премахната ръчна спирачки. При подобни грешки си върви по-зле. По добре върви ако само активираш бутона на темпомата (и предната Е46 330D беше така)
Има си разлика, но мисля има влияние ако имаш грешки като наместване на седалката по време на старт или тръгване без премахната ръчна спирачки. При подобни грешки си върви по-зле. По добре върви ако само активираш бутона на темпомата (и предната Е46 330D беше така)
- iasend
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 142
- Регистриран на: 27.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 335xd
- Мечтае да кара: 350xd ;)
- Детайли за колата: F31 335xd
Re: XHP FLASH скоростна кутия
Изобщо не разбрах какво искаш да кажеш с "наместване на седалка" и "дръпната ръчна"...ако отвориш вратите също ще е по-бавно вероятно.virtualchild написа:Мен ми харесва много новия Drag mode. Колата си става доста рязка.
Има си разлика, но мисля има влияние ако имаш грешки като наместване на седалката по време на старт или тръгване без премахната ръчна спирачки. При подобни грешки си върви по-зле. По добре върви ако само активираш бутона на темпомата (и предната Е46 330D беше така)
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
- virtualchild
- младши ентусиаст
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: XHP FLASH скоростна кутия
Има стандартни грешки, които се набиват в системата от това че подаваш гас а не си махнал ръчната спирачка и колата се шашка. Другата е когато си наместваш паметта на седалката точно когато натиснеш старт бутона.
Тези грешки влушават работата на двигателя и кутията.
Тези грешки влушават работата на двигателя и кутията.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани