Кой, какво направи днес по колата?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Кой, какво направи днес по колата?
Караш 19ки зимата
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Ppetkow
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 3.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: F10 M550D
Re: Кой, какво направи днес по колата?
Да. Карам 19ки зимата. И 20ки мога да сложа ако искам Първо, че зимата ни е вече две седмици макс сняг и второ - зимния ми сет е по-скоро за студеното време, защото за градско, киша и дупки си имам друга кола, която да чупя Така става ли? Иначе благодаря за съвета. Ще гледам за напред да се водя по коментарите на всички за моите коли кое как
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Кой, какво направи днес по колата?
А защо приемаш гиф-а който съм споделил като упрек?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Ppetkow
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 3.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: F10 M550D
Re: Кой, какво направи днес по колата?
Стори ми се отново като назидателен тон. Ще прощаваш. Станаха прекалено много хората във форума даващи ми акъл за всичко. Търпя на критика принципно, но чак как да ми изглеждат колите - не.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Кой, какво направи днес по колата?
Ppetkow написа:Стори ми се отново като назидателен тон. Ще прощаваш. Станаха прекалено много хората във форума даващи ми акъл за всичко. Търпя на критика принципно, но чак как да ми изглеждат колите - не.
Можеш да караш както ти е удобно и те устройва..финансово и визуално.
Аз 6 години карах зимата на 20-ски, спорт пакет и колата ми се държеше уникално. Тук с 5-цата не мога да си го позволя понеже ми е каруца с 19-ските... Важното е Ти да си доволен!
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Кой, какво направи днес по колата?
Преди 10-15 дни се сдобих с едни style 237 за зимата. Очаквах да стоят по-неприятно, но 18-ките са си приемливи на Ф10. Та аз пък реших да downgrade-на и да махам 351-ците като ги заменя със стил 350 за лятото.
Визията се компрометира леко, но пък комфорта наистина ми допадна, а и не стои зле на пътя дори с 18-ки.
Някъде покрай запасяването със зимен комплект джанти и нови гуми реших да цъкна и 6 свещи, масло на двигател, скорости, диф, раздатка.
Сега съм подготвил малко гарнитури (капак клапани, маслен охладител), ремъци и ролки, водна помпа, антифриз за действие покрай празниците.
Имам сълзене и от гарнитурата на картера, но тя ще остане за следващата смяна на маслото - така и така ще увисне магарето - ще взема да сменя и тампоните на мотора профилактично (макар че бензиновите не страдат от тях).
Визията се компрометира леко, но пък комфорта наистина ми допадна, а и не стои зле на пътя дори с 18-ки.
Някъде покрай запасяването със зимен комплект джанти и нови гуми реших да цъкна и 6 свещи, масло на двигател, скорости, диф, раздатка.
Сега съм подготвил малко гарнитури (капак клапани, маслен охладител), ремъци и ролки, водна помпа, антифриз за действие покрай празниците.
Имам сълзене и от гарнитурата на картера, но тя ще остане за следващата смяна на маслото - така и така ще увисне магарето - ще взема да сменя и тампоните на мотора профилактично (макар че бензиновите не страдат от тях).
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: Кой, какво направи днес по колата?
F11 LCI
Свалих тавана и поставих надлъжни рейлинги.
Имам драма с автоматичните амортисьори на багажника. Взех втора употреба и ги сложих, но се оказаха напълно развалени и си върнах обратно старите. Калибровах ги и ги програмих да се отварят на 3-та степен (при пълно отваряне ми е проблема) и за момента нещата са ок.
Смених датчика за накладките при предно ляво колело. Светна в червено а имам феродо за поне още 30к.
Това е от мен
Свалих тавана и поставих надлъжни рейлинги.
Имам драма с автоматичните амортисьори на багажника. Взех втора употреба и ги сложих, но се оказаха напълно развалени и си върнах обратно старите. Калибровах ги и ги програмих да се отварят на 3-та степен (при пълно отваряне ми е проблема) и за момента нещата са ок.
Смених датчика за накладките при предно ляво колело. Светна в червено а имам феродо за поне още 30к.
Това е от мен
- peshehodetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: BMW and Toyota
- Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8
Re: Кой, какво направи днес по колата?
drago9205 написа:Някъде покрай запасяването със зимен комплект джанти и нови гуми реших да цъкна и 6 свещи, масло на двигател, скорости, диф, раздатка.
Сега съм подготвил малко гарнитури (капак клапани, маслен охладител), ремъци и ролки, водна помпа, антифриз за действие покрай празниците.
Имам сълзене и от гарнитурата на картера, но тя ще остане за следващата смяна на маслото - така и така ще увисне магарето - [b]ще взема да сменя и тампоните на мотора [/b]профилактично (макар че бензиновите не страдат от тях).
На какъв пробег ще ги сменяш свещите, питам понеже и аз съм със същия двигател и в ръководството ми пише на 60к мили да се сменят, аз обаче съм решил превантивно на 50к мили (80к км) да ги сменя, като много препоръчително е и аз и бобините ще сменя заедно със свещите. Просто всеки един който познавам с този мотор го прави, няма смисъл да се появи misfire и тогава човек да се чуди от къде е.
За тампоните на двигателя - моите ги смениха на 45к мили по гаранция, заедно с този на диференцияла, като отидох за смяна на масло констатираха че са напукани.
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Кой, какво направи днес по колата?
Моят план е на 50-60хил. км да ги сменям. Според мен 100хил. км за тези свещи си е много.
Тампона на дифа е идейно - знам, че на всички Ф-ки се напуква и се сменя още преди 200хил.
Тампона на дифа е идейно - знам, че на всички Ф-ки се напуква и се сменя още преди 200хил.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Кой, какво направи днес по колата?
Тъкмо коледно - днес смениха водната помпа, с 5л антифриз (колкото успя да изтече), като новата помпа е Continental.
Оказа, че старата помпа е сменена 2017 година и е на има-няма 55хил. км, та ме хвана малко яд, че я сменям. Все пак си сложих новата, за да ми е мирна главата. Оригиналната за БМВ пак е Continental, а новата Conti е просто с машинно заличена щампа - супер ясно си личи.
Освен това новата имаше едни гумени втулки да обират вибрациите къдет се хваща с болтове.
Ролки, обтегач и ремък взех OE BMW, но спокойно можех да мина и с Ina/Conti на половин цена. Свалените (пак Ina, Conti) бяха заводските на 10г и 176хил. км. Ремъкът беше поизтъркан, но не съвсем зле, а ролките имаха още живот.
Ремъците и помпата бяха сменени отдолу без да разглобяват почти нищо. Всичко стана само със сваляне на кората под двигателя и стаб щангата. Този пиниз специално при Н55 не вярвам много майстори да го владеят.
И за финал както мислех, че имам чукащо каре - се оказа, че това чукане е от накладките в апаратите (отпред и отзад). Рейката е текнала леко, но за сметка на това изглежда полуоските и гарнитурата на картера са си наред. Погледнах си и акумулатора - той е сравнително нов - оригинален AGM от 2017.
Оказа, че старата помпа е сменена 2017 година и е на има-няма 55хил. км, та ме хвана малко яд, че я сменям. Все пак си сложих новата, за да ми е мирна главата. Оригиналната за БМВ пак е Continental, а новата Conti е просто с машинно заличена щампа - супер ясно си личи.
Освен това новата имаше едни гумени втулки да обират вибрациите къдет се хваща с болтове.
Ролки, обтегач и ремък взех OE BMW, но спокойно можех да мина и с Ina/Conti на половин цена. Свалените (пак Ina, Conti) бяха заводските на 10г и 176хил. км. Ремъкът беше поизтъркан, но не съвсем зле, а ролките имаха още живот.
Ремъците и помпата бяха сменени отдолу без да разглобяват почти нищо. Всичко стана само със сваляне на кората под двигателя и стаб щангата. Този пиниз специално при Н55 не вярвам много майстори да го владеят.
И за финал както мислех, че имам чукащо каре - се оказа, че това чукане е от накладките в апаратите (отпред и отзад). Рейката е текнала леко, но за сметка на това изглежда полуоските и гарнитурата на картера са си наред. Погледнах си и акумулатора - той е сравнително нов - оригинален AGM от 2017.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Кой, какво направи днес по колата?
drago9205 написа:Тъкмо коледно - днес смениха водната помпа, с 5л антифриз (колкото успя да изтече), като новата помпа е Continental.
Оказа, че старата помпа е сменена 2017 година и е на има-няма 55хил. км, та ме хвана малко яд, че я сменям. Все пак си сложих новата, за да ми е мирна главата. Оригиналната за БМВ пак е Continental, а новата Conti е просто с машинно заличена щампа - супер ясно си личи.
Освен това новата имаше едни гумени втулки да обират вибрациите къдет се хваща с болтове.
Ролки, обтегач и ремък взех OE BMW, но спокойно можех да мина и с Ina/Conti на половин цена. Свалените (пак Ina, Conti) бяха заводските на 10г и 176хил. км. Ремъкът беше поизтъркан, но не съвсем зле, а ролките имаха още живот.
Ремъците и помпата бяха сменени отдолу без да разглобяват почти нищо. Всичко стана само със сваляне на кората под двигателя и стаб щангата. Този пиниз специално при Н55 не вярвам много майстори да го владеят.
И за финал както мислех, че имам чукащо каре - се оказа, че това чукане е от накладките в апаратите (отпред и отзад). Рейката е текнала леко, но за сметка на това изглежда полуоските и гарнитурата на картера са си наред. Погледнах си и акумулатора - той е сравнително нов - оригинален AGM от 2017.
обикновено като почне да си заминава помпата не става изведнъж. При мен забелязах, че почна да се включва перката пред радиатора на максимална скорост за малки интервали от време. Тези включвания почнаха да стават все по често и на края я смениха в оторизиран сервиз. Така карах можеби около 800км. защото тогава се прибирах от чужбина. Моята си беше оригиналната и беше на 150 000км.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Кой, какво направи днес по колата?
Значи свалената на 55хил. спокойно може да кара при някого още 90-100хил. км. Имаше вариант да си оставя старата и новата да я продам, но реших да не се циганя за 500 лева.
Аз това, което знам е, че препоръчителният интервал за смяна на помпата е около 120хил. км. Което г/д съвпада с твоя опит.
Аз това, което знам е, че препоръчителният интервал за смяна на помпата е около 120хил. км. Което г/д съвпада с твоя опит.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Кой, какво направи днес по колата?
Оригиналните от завода карат по много.След това не е точно така.
На е53 свалих оригиналната на 260К км.Нямаше течове или луфт
На е53 свалих оригиналната на 260К км.Нямаше течове или луфт
- Deo_10
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 92
- Регистриран на: 19.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10, 535i X Drive LCI
Re: Кой, какво направи днес по колата?
Моята водна помпа замина вчера на 199900км., марка Континентал. Сложих същата за скромната сума от 850лв., с труд, антифриз, доливане на хидравлична течност - 1150лв.
Кой, какво направи днес по колата?
Малко циганийка: смених изгорелите Led диоди в праговете.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани