BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
equipment написа:отворих задната врата и видях,че в долната си част и около самото уплътнение е мокро, имаще и капки вода. А всички останали врати, бяха сухи отдолу. Та явно проблемът е само на задна врата. Сам не се наемам да свалям кората ,защото нито имам опит, нито инструменти. Вероятно ще я карам при някой, който разбира и се занимава с това
Нищо сложно не е. Взимаш една по здрава пластмасова лъжица или пък една здрава отвертка увита в тиксо. Сваля се за 5мин. Щипките са здрави и много рядко се чупат.
https://www.youtube.com/watch?v=orNusEfwafo&t=69s
- dido0o```
- ентусиаст
- Мнения: 984
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
beebu написа:Доколкото успях да проуча ф сериите нямат ли настройване за час на пускане на печката от idrive?grkv написа:Аз бях голям мераклия преди време, отказа ме галимацията по инсталацията. Имал съм преди вебасто с дистанционно на друга кола и успешното палене беше не винаги успешно, а тогава диагностицирането беше само в 1-2 сервиза в София на страшни пари и основно налучкване.
Сега с Ф-ката просто прежумявам студа за бързо, слизам, паля, заключвам и се качвам да си допия кафето сутрин. За 15-20 минути вътре е сауна и всичко се е разтопило.
Ако държиш на дистанционно, по-евтино ще ти е да инсталираш аларма с дистанционно за палене.
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
Имат, да. Относно монтирането на оригинална печка, ако няма нищо в нета трябва сам да си търсиш диаграмите и документацията в https://www.newtis.info/tisv2/a/en/ . Комплект втора ръка е около 800-1000лв зависи колко има за довършване ( някой режат от буксите, други си играят да разплитат инсталация )
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
adovet написа:equipment написа:отворих задната врата и видях,че в долната си част и около самото уплътнение е мокро, имаще и капки вода. А всички останали врати, бяха сухи отдолу. Та явно проблемът е само на задна врата. Сам не се наемам да свалям кората ,защото нито имам опит, нито инструменти. Вероятно ще я карам при някой, който разбира и се занимава с това
Нищо сложно не е. Взимаш една по здрава пластмасова лъжица или пък една здрава отвертка увита в тиксо. Сваля се за 5мин. Щипките са здрави и много рядко се чупат.
https://www.youtube.com/watch?v=orNusEfwafo&t=69s
Благодаря за съвета. И още един въпрос - от няколко дена ми излиза съобщение charge battery. Това значи, че акумулаторът е заминал и трябва нов или иска само зареждане? Опасявам се да не падне изведнъж и да не мога да запалв колата, защото шофирам всеки ден и не мога да си позволя да аварирам по този начин....
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 777
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
equipment написа:Това значи, че акумулаторът е заминал и трябва нов или иска само зареждане? Опасявам се да не падне изведнъж и да не мога да запалв колата, защото шофирам всеки ден и не мога да си позволя да аварирам по този начин....
Като за начало пусни скритото меню на таблото и отиди на менюто което показва напрежението. Виж го колко е преди да запалиш и след като запалиш. След като запалиш напрежението трябва да са скочи до 13-14 волта. Това ще покаже че ти работи генератора и зарежда акумулатора. Когато е угасена колата напрежението трябва да е между 12.8V за напълно зареден акумулатор и 11V ако е разреден. Най-добре да гледаш напрежението на акумулатора, когато не си карал колата 1-2 дни, а не веднага след като си я карал. Ако акумулатора ти е над 8 години, направо го сменяй, щом ти е важно да не те остави на пътя.
PS. Ето ти точни напрежения - тове е за обикновен оловен акумулатор. Ако си с AGM може и да има малки разлики, ще трябва да потърсиш инфо в интернет
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Ох, то добре ще влезна в скритото меню, но забравих как се влизаше там. Сбора от последните 2 цифри от номера на рамата ли беше?
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 841
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
equipment написа:Ох, то добре ще влезна в скритото меню, но забравих как се влизаше там. Сбора от последните 2 цифри от номера на рамата ли беше?
Сбора на последните 5 цифри - https://www.youtube.com/watch?v=1QN2FR9A08M
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
При запалена кола, показваше 14,8-14,9-15.0
Но при загасена не успявам да видя стойностите....
Но при загасена не успявам да видя стойностите....
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Аз ония ден пуснах един заряд със CTEK-a преди зимата. Който има зарядно може да си го закача чат пат. Това само удължава живота на акумулатора
"Чемодан, вокзал, Москва"
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Сега бях до магазин за акумулатори. Аз съм бил още с оригиналния. Замериха заряда с уред и показа 41 % т. е на акумулатора му оставало толкова живот. Но щом ми изписва вече няколко дена подред battery charge значи, че е тръгнал да си заминава... Това бяха думите на продавача. Някой има ли инфо оригинален такъв колко струва? И бих го сложил, защото колата е изкарала 10 години с него. Смятам, че си струва пак такъв да взема. Иначе от магазина ми предложиха Bosch, който отговарял по параметри на моя.. 95 ампера за 330 лв с 3 год. гаранция ( като им дам стария).
- E30driver
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 169
- Регистриран на: 9.04.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
equipment написа:Сега бях до магазин за акумулатори. Аз съм бил още с оригиналния. Замериха заряда с уред и показа 41 % т. е на акумулатора му оставало толкова живот. Но щом ми изписва вече няколко дена подред battery charge значи, че е тръгнал да си заминава... Това бяха думите на продавача. Някой има ли инфо оригинален такъв колко струва? И бих го сложил, защото колата е изкарала 10 години с него. Смятам, че си струва пак такъв да взема. Иначе от магазина ми предложиха Bosch, който отговарял по параметри на моя.. 95 ампера за 330 лв с 3 год. гаранция ( като им дам стария).
В МКар оригинален за Е90 дизел ми излезе около 700 лева преди 2 години. Не си спомням колко амперчаса беше.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Ще питам в МКАР и аз или чрез някой магазин за авточасти ще си поръчам. Благодаря ви
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 777
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Щом зарежда на 15 волта значи колата отчита, че акумулатира е зле и е вдигнала напрежениетона на зареждане. Тея магазинери с мултицети немогат да ти диагностицират акумулатора правилно. Не разчитай на тях. Напрежението може ида ти е ок но акумулатора може да не достави нужния ток когато е нужно и може да почне да гасне в движение. Тоя филм съм го играл с е60 и разни специалисти ми обясняваха, че акумулатора е като нов като само замерваха напрежението, докато не го смених не се оправи.
Трябва задължително като смениш акумулатора да го регистрираш софтуерно, това ще каже на колата че си сменил стария акумулатор, който колата е зареждала на 15 волта и да започне да го зарежда с по ниско напрежение.
Преди години съм писал за смяната на акумулатори на е60, тези неща важат и за ф10
viewtopic.php?t=274405
Трябва задължително като смениш акумулатора да го регистрираш софтуерно, това ще каже на колата че си сменил стария акумулатор, който колата е зареждала на 15 волта и да започне да го зарежда с по ниско напрежение.
Преди години съм писал за смяната на акумулатори на е60, тези неща важат и за ф10
viewtopic.php?t=274405
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Сложи си Бош или Банер и не се занимавай с глупости Ти ще я караш ли тая кола 10 години? Освен това, акумулаторите които продават дилърите не са като тези за първоначално вграждане (не разчитай д ти изкара 10г). Мога да ти гарантирам, че е по-добре за парите на оригиналния да си купиш 2 боша (със сигурност те сумарно ще изкарат 10 години).equipment написа:Сега бях до магазин за акумулатори. Аз съм бил още с оригиналния. Замериха заряда с уред и показа 41 % т. е на акумулатора му оставало толкова живот. Но щом ми изписва вече няколко дена подред battery charge значи, че е тръгнал да си заминава... Това бяха думите на продавача. Някой има ли инфо оригинален такъв колко струва? И бих го сложил, защото колата е изкарала 10 години с него. Смятам, че си струва пак такъв да взема. Иначе от магазина ми предложиха Bosch, който отговарял по параметри на моя.. 95 ампера за 330 лв с 3 год. гаранция ( като им дам стария).
За София съм много доволен от akumulatori.bg на сточна гара. Хората правят безплатен качествен монтаж без да се занимаваш ти с каквото и да било. Най-малкото този акумулатор тежи 30+кг, защо да се занимаваш да го вдигаш ти?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- piNky
- младши ентусиаст
- Мнения: 287
- Регистриран на: 8.12.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: F10 530 xDrive '13
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Няколко пъти усещам ритане като потеглям с навит волан на ляво на мокър асфалт. Днес оставих колата в сервиз и ми казаха, че не са видели нищо по ходовата част и не са успели да възпроизведат проблема (нищо чудно, имайки предвид, че не беше валяло скоро). Раздатката е сменена преди 30к км, полуоските не са сменяни, но уж били здрави.
Някаква идея какво може да е и кой може да го диагностицира във Варна (доста съм зает тези дни и ходенето до Добрич при Илко ми е трудно)?
Някаква идея какво може да е и кой може да го диагностицира във Варна (доста съм зает тези дни и ходенето до Добрич при Илко ми е трудно)?
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
ekalchev написа:
Трябва задължително като смениш акумулатора да го регистрираш софтуерно, това ще каже на колата че си сменил стария акумулатор, който колата е зареждала на 15 волта и да започне да го зарежда с по ниско напрежение.
Преди години съм писал за смяната на акумулатори на е60, тези неща важат и за ф10
viewtopic.php?t=274405
Аз съм в Пловдив. Ще търся някой тук направо да го смени и да направи регистрацията, защото като прочетох указанията от твоята тема за Е60, определено нямам нужните кабели и програма. Благодаря ти за помощта
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани