BMW 550xi

5-та серия (2010-2016), 5-та серия GT

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: BMW 550xi

Мнение от @ndro » 02 Апр 2011, 0:04

Roman 1 написа:xDrive се отразява по-скоро зле на управлението на този чудесен автомобил. Явно наличието на двигателно усилие и допълнително тегло върху предния мост кара автомобилите с xDrive да не завиват. Това беше особено ясно изразено при големите тучове - Х6, 5GT и F01. При навит волан и малко повече тяга, предницата им се колебае дали да завие или да не завие, и докато размишлява кой път да хване, си се пързаля смело напред.
Последното е от личен опит.

има нещо такова. със задно е по-динамично положението.
когато се задвижват и предните колела, предницата е по-"вдървена" и колата е по-инертна - особено на ниски скорости и остри завои е по-НЕповратлива и по-трудно сменя посоката.
от друга страна в самия завой и при по-висока скорост е много по-уверена, стабилна и много по-бързо "издрапва", особено при липса на добро сцепление.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 27.08.2010
Пол: Мъж
Кара: на бензин

Re: BMW 550xi

Мнение от Roman 1 » 12 Апр 2011, 17:32

@ndro написа:Roman 1 написа:
xDrive се отразява по-скоро зле на управлението на този чудесен автомобил. Явно наличието на двигателно усилие и допълнително тегло върху предния мост кара автомобилите с xDrive да не завиват. Това беше особено ясно изразено при големите тучове - Х6, 5GT и F01. При навит волан и малко повече тяга, предницата им се колебае дали да завие или да не завие, и докато размишлява кой път да хване, си се пързаля смело напред.
Последното е от личен опит.

има нещо такова. със задно е по-динамично положението.
когато се задвижват и предните колела, предницата е по-"вдървена" и колата е по-инертна - особено на ниски скорости и остри завои е по-НЕповратлива и по-трудно сменя посоката.
от друга страна в самия завой и при по-висока скорост е много по-уверена, стабилна и много по-бързо "издрапва", особено при липса на добро сцепление.

Т'ва последното за стабилността при липса на добро сцеплние е абсолютно вярно. Имам около 30 000 км с xDrive зад гърба си и смело мога да споделя, че системата е изключително гъвкава и адекватна на мокро и сняг.
Друг е въпросът обаче, че по нашите географски ширини тази система през по-голямата част от годината си е просто излишен лукс. Само тежи и краде конски сили. Все пак опира и до личностни предпочитания и приоритети. За това си има BMW-та с и без xDrive - на кой какво душа му сака, само кинти да има.

Предишна

Назад към F07/F10/F11

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook