X5 E70 3.0sd не заспива и точи акумулатора за ден.
Модератор: Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
X5 E70 3.0sd не заспива и точи акумулатора за ден.
Колеги, заглавието подсказва какъв е проблема на колата. Затова директно казвам какво съм проверил до тук и проблемът си седи. Колата продължава да не заспива, чува се отпред звук от дросела с леко пищящ звук от електроника, което го намирам за нормално, с тази разлика, че преди тези звуци се чуваха, когато отворя колата и спираха малко след като я заключех, помня го отлично това, защото съм акцентирал вниманието си върху това. Сега обаче, тези звуци не спират, демек колата въобще не заспива, ама изобщо и съответно акумулаторът пада за ден целия до дупка. И е нормално - поддържа разход между 6 и 9 ампера ток постоянно, това е наистина много. Какво съм проверил:
1. Откачал съм буксата на тъй наречения таралеж на климатика, няма промяна, не е от него.
2. Откачал съм буксата на перката на радиатора и климатика, не е от нея.
3. Откачал съм буксата на IBS датчика на акумулатора, няма промяна. Този датчик май си работи добре, мери коректно всичко, за което е предназначен и управлява добре зареждането, проверено на диагностика, допускам, че не е от него.
4. В CAS модула няма никакви грешки, за мен работи всичко наред там.
5. И стигаме до моторната електроника, която ме съмнява - има една единствена грешка, касае се за липсваща комуникация с модула/релето на подгревните свещи.
Въпросът е, някой има ли опит, дали това реле я кара да не заспива??? Ясно е, че ще го сменя това реле и ще видя дали няма изяден кабел към релето. Междувременно обече, някой да има други идеи???
1. Откачал съм буксата на тъй наречения таралеж на климатика, няма промяна, не е от него.
2. Откачал съм буксата на перката на радиатора и климатика, не е от нея.
3. Откачал съм буксата на IBS датчика на акумулатора, няма промяна. Този датчик май си работи добре, мери коректно всичко, за което е предназначен и управлява добре зареждането, проверено на диагностика, допускам, че не е от него.
4. В CAS модула няма никакви грешки, за мен работи всичко наред там.
5. И стигаме до моторната електроника, която ме съмнява - има една единствена грешка, касае се за липсваща комуникация с модула/релето на подгревните свещи.
Въпросът е, някой има ли опит, дали това реле я кара да не заспива??? Ясно е, че ще го сменя това реле и ще видя дали няма изяден кабел към релето. Междувременно обече, някой да има други идеи???
- ben_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525 TDS
Re: X5 E70 3.0sd не заспива и точи акумулатора за ден.
Аз бих проверил алтернатора. Случвало ми се е от неизправен реле регулатор да има постоянна консумация и да разрежда акумулатора до сутринта (ако не го откача от клемите).
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: X5 E70 3.0sd не заспива и точи акумулатора за ден.
Вместо до гадаеш - почваш проверка на утечка.Милтицет вързан на минусовата клема в режим мерене на ампери и почваш да вадиш бушони до като консумацията падне.След което гледаш въпросният бушон за какво отговоря.Лошото на този метод е ,че при вадене и връщане на предпазител прекъсваш заспиването на колата.Другия по ефективен начин е мерене на пад на напрежение в режим mA и сравняване в таблица . Най бързият начин е ако имаш термокамера - виновника веднага излиза на екрана - като излъчва топлина много по-висока от обкражаващити го обекти.Интересното е , че тези коли имат реле 30 gf което трябва да сработи при прекомерен ток на затворена верига и да предотврати разреждането на акумулатора.Щом релето не се задейства ме съмнява IBS сензора да е ОК. IBS би трябвало да хване този прекомерен пад и да задейства релето при което се изключват директно консуматорите от захранването . Между другото много чест проблем с източване е подгрева на горивния филтър.
Нормалната консумация за твоя автомобил е :
Очаквана стойност през първата минута от изпитването: (300 - 500 mA)
Очаквана стойност след 15 минути: (32 mA)
Надявам се знаеш при какви условия се мери ток на утечка
Нормалната консумация за твоя автомобил е :
Очаквана стойност през първата минута от изпитването: (300 - 500 mA)
Очаквана стойност след 15 минути: (32 mA)
Надявам се знаеш при какви условия се мери ток на утечка
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани