X3 F25 - Фарове
Модератор: Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
X3 F25 - Фарове
Кое е това дето регулира фаровете при запалване на колата ?
Получава се следното : след запалване фаровете са си ОК, но след 2-3 минути каране десния фар се саморегулира и започва да свети високо, което пречи на останалите шофьори.
Странното е че само десния го прави това.
Ходих на реглаж на фаровете и там ми казват, че всично е наред, но там няма как да карам 3-4 минути.
Получава се следното : след запалване фаровете са си ОК, но след 2-3 минути каране десния фар се саморегулира и започва да свети високо, което пречи на останалите шофьори.
Странното е че само десния го прави това.
Ходих на реглаж на фаровете и там ми казват, че всично е наред, но там няма как да карам 3-4 минути.
Re: X3 F25 - Фарове
Варянт 1 : имаш физически проблем някъде в лупата на фара и като караш някакви минути от вибрациите изкача нагоре. Решението е рециклация на фара, което щее бавно трудно и скъпо ... също така свързано с много разглобяване
Варянт 2 : Прецакана е платката ,която контролира фара. Баласт /TMS платка/ Led модул за фар - му казват различно. Там мога да съдействам , ако е префейсова колата.
Варянт 2 : Прецакана е платката ,която контролира фара. Баласт /TMS платка/ Led модул за фар - му казват различно. Там мога да съдействам , ако е префейсова колата.
- DoesNot
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: X3 F25 - Фарове
Alek_SV написа:Варянт 2 : Прецакана е платката ,която контролира фара. Баласт /TMS платка/ Led модул за фар - му казват различно. Там мога да съдействам , ако е префейсова колата.
Колата е 2016 г. фейсовата - биксенон.
Случващото се е точно така : Паля колата и потеглям - фаровете са си ОК, равномерни и двата.
След около 3-4 минути шофиране спирам зад някоя кола и виждам как десния фар започва да мърда ту нагоре, ту надолу, а тоя отпред започва да ме псува, да ми пуска авариини светлини понеже си мисли, че съм на дълги.
Ако е вариант 1 - ще търся нов фар.
Ако е вариант 2 какво е решението колега ?
Re: X3 F25 - Фарове
Открихте ли какво създава проблема?
320d f30 на приятелката ми прави много подобен проблем. При палене фаровете се нагласят като хората, после след 5-6 минути шофиране дясната лупа се вдига максимално високо и свети в небето
Съответно дразни другите наоколо. Интересното е, че ако колата седи на място запалена 10-15-20 мин без да се кара тоя проблем го няма, фаровете си седят иделано
При гасене и палене пак фаровете се оправят отново..
Колата е преди фейса (2013) с би ксенон
320d f30 на приятелката ми прави много подобен проблем. При палене фаровете се нагласят като хората, после след 5-6 минути шофиране дясната лупа се вдига максимално високо и свети в небето
Съответно дразни другите наоколо. Интересното е, че ако колата седи на място запалена 10-15-20 мин без да се кара тоя проблем го няма, фаровете си седят иделано

При гасене и палене пак фаровете се оправят отново..
Колата е преди фейса (2013) с би ксенон
Re: X3 F25 - Фарове
Да колега, открих го, поне при мен.
Проблема се оказа в TMS модула. Оказа се, че ми е сложен китайски TMS модул, който реагира точно, както казваш.
След това си направих експеримент с чисто нов китайски модул - резултата беше същия, след 2-3 километра фара започва да свети много високо и дразни всички.
Следващия експеримент беше да разменя модула на левия с десния фар - проблема се пренесе на другия фар.
И след това си намерих оригинален модул, кодирах го към колата и всичко се оправи.
Заключението е, че китайския заместител не управлява коректно данните от кантара и не може да слиза на долу.
По какво се познава китайски от оригиналния модул - на оригиналния платката е залята със смола и не можеш да мериш и сменяш елементи. При китайския няма смола, менте е , боклук е и не върши работа въпреки, че цената му като нов е около 300 лв.
Има оригинални, втора употреба на по-ниска цена от китайските, но не и в БГ (поне аз не намерих тук ами в Ebay).
Не съм убеден, но ако си преди фейса, може би трябва да свалиш фара (респективно и бронята) за да стигнеш до модула. След фейса този модул се сваля за 3 минути, ако си запалил цигара т.к не се сваля фара.
И като заключение - BMW не понася електроника произведена от любимите "евтини" китайци. Трябва си оригинално.
Проблема се оказа в TMS модула. Оказа се, че ми е сложен китайски TMS модул, който реагира точно, както казваш.
След това си направих експеримент с чисто нов китайски модул - резултата беше същия, след 2-3 километра фара започва да свети много високо и дразни всички.
Следващия експеримент беше да разменя модула на левия с десния фар - проблема се пренесе на другия фар.
И след това си намерих оригинален модул, кодирах го към колата и всичко се оправи.
Заключението е, че китайския заместител не управлява коректно данните от кантара и не може да слиза на долу.
По какво се познава китайски от оригиналния модул - на оригиналния платката е залята със смола и не можеш да мериш и сменяш елементи. При китайския няма смола, менте е , боклук е и не върши работа въпреки, че цената му като нов е около 300 лв.
Има оригинални, втора употреба на по-ниска цена от китайските, но не и в БГ (поне аз не намерих тук ами в Ebay).
Не съм убеден, но ако си преди фейса, може би трябва да свалиш фара (респективно и бронята) за да стигнеш до модула. След фейса този модул се сваля за 3 минути, ако си запалил цигара т.к не се сваля фара.
И като заключение - BMW не понася електроника произведена от любимите "евтини" китайци. Трябва си оригинално.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани