x1 f48 грешка 279000
Модератор: Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
x1 f48 грешка 279000
Здравейте,
Предварително ще кажа, че не съм особен техничар. Колата е 2017 x1 f48 18d 150hp - ~105000 km. При ускорение се усеща значително по-слаба.
При сканиране на грешки с ОБД скенер ми излиза грешка 279000 - Swirl-flap actuator, position, long-term drift: position deviation too high (current/new status).
Доколкото успях да прочета в нета, става въпрос за клапа в отворите за въздух, която с времето се замърсява с наслагвания и не се затваря напълно.
Има ли някой, който е срещал същия проблем и може да даде акъл как си е разрешил проблема? Да се наема сам да го разглобявам това нещо и да се опитам да го почистя или директно да я водя на сервиз? Колко ще ми струва почистването? Ако не става с почистване, каква щета е новата част? Опасно ли е за двигателя ако не се обърне внимание на такъв проблем?
Всякаква помощ е добре дошла!
Благодаря!
Предварително ще кажа, че не съм особен техничар. Колата е 2017 x1 f48 18d 150hp - ~105000 km. При ускорение се усеща значително по-слаба.
При сканиране на грешки с ОБД скенер ми излиза грешка 279000 - Swirl-flap actuator, position, long-term drift: position deviation too high (current/new status).
Доколкото успях да прочета в нета, става въпрос за клапа в отворите за въздух, която с времето се замърсява с наслагвания и не се затваря напълно.
Има ли някой, който е срещал същия проблем и може да даде акъл как си е разрешил проблема? Да се наема сам да го разглобявам това нещо и да се опитам да го почистя или директно да я водя на сервиз? Колко ще ми струва почистването? Ако не става с почистване, каква щета е новата част? Опасно ли е за двигателя ако не се обърне внимание на такъв проблем?
Всякаква помощ е добре дошла!
Благодаря!
Re: x1 f48 грешка 279000
Вихрови клапи ! Иди в сервиз да ти свалят всмукателния колектор и да проверят изправноста им.Може да има отлагания , но може и да е счупено рамото което движи оста на която са монтирани клапите . Повечето хора ги премахват - предимно на Е 90 и Е 60 тъй като са пласмасови и се чупят и става голяма сватба след това.Ако вихровите клапи се премахнат. /след това се премахват и софтуерно / - колата става една идея по-мудна в ниските обороти.За цени може да се да се говори едва след като се види какъв проблема след сваляне на колектора.Съвет - не се нагърбвай сам със свалянето на колектора и тн.Явно клапите са останали отворени.....задвижващия им механизъм е с голямо отклонение / actuator position deviation too high /
Re: x1 f48 грешка 279000
indocile написа:Вихрови клапи ! Иди в сервиз да ти свалят всмукателния колектор и да проверят изправноста им.Може да има отлагания , но може и да е счупено рамото което движи оста на която са монтирани клапите . Повечето хора ги премахват - предимно на Е 90 и Е 60 тъй като са пласмасови и се чупят и става голяма сватба след това.Ако вихровите клапи се премахнат. /след това се премахват и софтуерно / - колата става една идея по-мудна в ниските обороти.За цени може да се да се говори едва след като се види какъв проблема след сваляне на колектора.Съвет - не се нагърбвай сам със свалянето на колектора и тн.Явно клапите са останали отворени.....задвижващия им механизъм е с голямо отклонение / actuator position deviation too high /
Благодаря за мнението! Приятел също ми препоръча да не са заемам с такава сложна работа сам, ами да пробвам първо с добавка BARDAHL EGR CLEANER, щяло да помогне с почистването на налепите, ако става въпрос за лек проблем. Някакъв опит с добавките?
Иначе колектора го намерих в нета и ми стана лошо - 500 кинта

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: x1 f48 грешка 279000
Е, по-добре е от 2000лв чисто нов OEM 

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани