3.0д 258 ф25 Смяна вериги
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
3.0д 258 ф25 Смяна вериги
Здравейте колеги! Имам едно питане относно този мотор. Мисля да взема една Х3 3.0д 258 на която са сменени веригите без обаче лагери на коляновия вал. Питането ми е дали трябва на този мотор да се сменят и лагери или няма нужда понеже доста ми казаха, че задължително трябва и лагери благодаря ви предварително. Потърсих из форума но не намерих подобна тема
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: 3.0д 258 ф25 Смяна вериги
Моето мнение е че да, трябва да се сменят и лагерите.
Щом са сменили само веригите, най-вероятно е имало някакви симптоми, с които не могат да я продадат.
Щом са сменили само веригите, най-вероятно е имало някакви симптоми, с които не могат да я продадат.
I love the sound of V8 in the morning...
Re: 3.0д 258 ф25 Смяна вериги
Благодаря колега!! Сега съм на няколко акъла и мисля или 3.0д 245 или 3.0д 235.
Re: 3.0д 258 ф25 Смяна вериги
Здравейте,
Както колегата отбеляза, ако не са били сменени продажбата би била обречена за цената, за която е била обявена.Само това са сменили, за да бъдат направени минимални разходи. Всичко сменете, ако ще я карате Вие и искате да разчитате на автомобила.
Както колегата отбеляза, ако не са били сменени продажбата би била обречена за цената, за която е била обявена.Само това са сменили, за да бъдат направени минимални разходи. Всичко сменете, ако ще я карате Вие и искате да разчитате на автомобила.
- rafa224
- старши ентусиаст
- Мнения: 1533
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 F15
Re: 3.0д 258 ф25 Смяна вериги
msi200 написа:Моето мнение е че да, трябва да се сменят и лагерите.
Щом са сменили само веригите, най-вероятно е имало някакви симптоми, с които не могат да я продадат.
Какво означава да сменя всичко колега, да смени целия двигател или направо колата за нова? Дори и в оторизираните сервизи са на различно мнение в Ауто Бавария казват едно в М Кар казват друго. Изброяваха ми освен лагери и водна помпа и капак на клапани и .... Като купих Х5 F15 преди две години реших профилактично да сменя веригата, без никакви синктоми. След като избрах сервиза ми казаха цена за смяната на веригата и се разбрахме, че като започнат да разглобяват ще ме информират за състоянието на колата, лагери и т.н какво препоръчват да се смени.... Момчетата бяха много коректни а не гледаха само да приберат парите и да изкарат куп неща за смяна....
Последна промяна rafa224 на 14 Мар 2024, 9:33, променена общо 1 път
Re: 3.0д 258 ф25 Смяна вериги
Съгласен съм с теб колега понеже аз също имам само, че ф25 х3 2.0д 184 и ми искат 6хил. За смяна на всичко. Та реших да пусна едни нови вериги само и за сега всичко е добре. Имам познати с такъв мотор и вече карат 5-та год без проблем. Смениха също само веригиrafa224 написа:msi200 написа:Моето мнение е че да, трябва да се сменят и лагерите.
Щом са сменили само веригите, най-вероятно е имало някакви симптоми, с които не могат да я продадат.
Какво означава да сменя всичко колега, да смени целия двигател или направо колата за нова? Дори в в оторизираните сервизи са на различно мнение в Ауто Бавария казват едно в М Кар казват друго. Изброяваха ми освен лагери и водна помпа и капак на клапани и .... Като купих Х5 F15 преди две години реших профилактично да сменя веригата, без никакви синктоми. След като избрах сервиза ми казаха цена за смяната на веригата и се разбрахме, че като започнат да разглобяват ще ме информират за състоянието на колата, лагери и т.н какво препоръчват да се смени.... Момчетата бяха много коректни а не гледаха само да приберат парите и да изкарат куп неща за смяна....
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: 3.0д 258 ф25 Смяна вериги
Значи ще ви кажа от личен опит за N57 6 цил, за какъвто се пита в началото.
На около 300 хиляди ми смениха веригите /без да вадят мотора/, старите вериги бяха като нови.
На 400 хиляди свалихме мотора за лагери - основните лагери бяха зле, може би щяха да карат и още, ама...
Маслото е сменяно на всеки 15х км.
На около 300 хиляди ми смениха веригите /без да вадят мотора/, старите вериги бяха като нови.
На 400 хиляди свалихме мотора за лагери - основните лагери бяха зле, може би щяха да карат и още, ама...
Маслото е сменяно на всеки 15х км.
I love the sound of V8 in the morning...
Re: 3.0д 258 ф25 Смяна вериги
Да аз повдигнах темата за Ф25 3.0д 258 но в крайна сметка взех Ф25 2.0д 184 понеже нищо нямаше на пазара. Смених веригите без лагери и за сега нямам проблеми. Майстора ми каза, че масления филтър бил чист без никакви стружки и да карам без да се претеснявам са мо маслото да го сменям на време дори по рано каза
Re: 3.0д 258 ф25 Смяна вериги
Колеги имам едно питане. Става въпрос за 2.0д 184 автомат и има едно леко буботене на обороти все едно няма въздушен филтър. Как мога да разбера да ли колекторите може да са пукнатини или нещо друго. Днес смених меката връзка понеже тракаше и ме дразнеше но бученето си остана
- NiksGS
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 111
- Регистриран на: 8.07.2021
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 05, К25 06
Re: 3.0д 258 ф25 Смяна вериги
Ако няма остър мирис на изгорели газове, следва да са здрави. При мен беше спукан изходния колектор и при отворен капак се усещаше.
Ultimate Riding Machine
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани