Х3 E83 2.5i 192hp пукане в колекторите на бензин и заглъхван
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Borkooo7
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 2.08.2020
- Пол: Мъж
- Кара: BMX X3 E83
- Детайли за колата: BMW X3 E83 2.5i 2005
Х3 E83 2.5i 192hp пукане в колекторите на бензин и заглъхван
Здравейте,от около половин година се боря с един проблем след смяна на 6 броя бобини NJK започна всичко .
малко по малко колата започна да пука и предърпва на бензин на газ няма проблеми само на бензи особенно като е студена като позагрее малко се оправя но с времето проблема се задълбочава.
Колата е била в няколко сервиза вкючително в лицензиран сервиз на BMW.
Сменена е дроселовата клапа
бобини
свещи - 3 пъти
датчици колянов разпределителен вал
картерна вентилация
надувана е за пукнатини в колектори и така нататък
Диса
дебитомер
маф
замерена компресия
замерено налягане на бензинова помпа
игнориране на АГУ и пускане на нови адаптации
почистени бензинови дюзи преди около 3000 км
колата работеше като часовник но след смяната на бобините идея си нямам какво се случи.
Бобините бяха заменени още веднъж
Ако някой има идеи ще съм благодарен за съвет
П.П на газ колата работи добре разхода е нормален
Sent from my iPhone using Tapatalk
малко по малко колата започна да пука и предърпва на бензин на газ няма проблеми само на бензи особенно като е студена като позагрее малко се оправя но с времето проблема се задълбочава.
Колата е била в няколко сервиза вкючително в лицензиран сервиз на BMW.
Сменена е дроселовата клапа
бобини
свещи - 3 пъти
датчици колянов разпределителен вал
картерна вентилация
надувана е за пукнатини в колектори и така нататък
Диса
дебитомер
маф
замерена компресия
замерено налягане на бензинова помпа
игнориране на АГУ и пускане на нови адаптации
почистени бензинови дюзи преди около 3000 км
колата работеше като часовник но след смяната на бобините идея си нямам какво се случи.
Бобините бяха заменени още веднъж
Ако някой има идеи ще съм благодарен за съвет
П.П на газ колата работи добре разхода е нормален
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Х3 E83 2.5i 192hp пукане в колекторите на бензин и заглъ
Най елементарното е да се гледат с диагностига бензиновите смеси и работата на сондите , времената на подмагнитване бобините , инжекторните времена на студен двигател и какво се променя при преминаване на газ . При загрят мотор и обръщане на бензин пак ли го има проблема ?
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: Х3 E83 2.5i 192hp пукане в колекторите на бензин и заглъ
Колега щом има детонации в колектора би трябвало да записва грешка , каква е тя ?
- Borkooo7
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 2.08.2020
- Пол: Мъж
- Кара: BMX X3 E83
- Детайли за колата: BMW X3 E83 2.5i 2005
Re: Х3 E83 2.5i 192hp пукане в колекторите на бензин и заглъ
Всичко това се случва само на бензин
минава на газ на около 30-40 градуса,
няма значение студен топъл двигател,можеби на студен е малко по зле.
Колата е четена на доста диагностики абсолютно нищо никъде не излиза като грешка.
Не искам да изброявам имената на сервизите в които съм бил и колко пари съм им дал.
По горивната и запалителната ситема всичко е ново и колата е върната в заводски настроики за да се обичи сама ама пак камък.
Ако някои може да ме насочи към някои в Пловдив да в погледне ще съм благодарен.
Благодаря за съветите
П.П мислите ли че стъпковото моторче може да има пръст в цялата работа ? или ако беше от него проблема щеше да е и на газ.
Sent from my iPhone using Tapatalk
минава на газ на около 30-40 градуса,
няма значение студен топъл двигател,можеби на студен е малко по зле.
Колата е четена на доста диагностики абсолютно нищо никъде не излиза като грешка.
Не искам да изброявам имената на сервизите в които съм бил и колко пари съм им дал.
По горивната и запалителната ситема всичко е ново и колата е върната в заводски настроики за да се обичи сама ама пак камък.
Ако някои може да ме насочи към някои в Пловдив да в погледне ще съм благодарен.
Благодаря за съветите
П.П мислите ли че стъпковото моторче може да има пръст в цялата работа ? или ако беше от него проблема щеше да е и на газ.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Х3 E83 2.5i 192hp пукане в колекторите на бензин и заглъ
Не , и на газ си остават проблемите със тоя клапан за празен ход , както и запалването . Дори е обратното , малките проблеми при работа на бензин обикновено са големи големи проблеми на газ . Щом само на бензин присъства проблема това насочва за проблеми с горивната уредба а не запалването , може да е просто съвпадение че след смяна на бобини е възникнал проблема и да са били два проблема като вече е останал само единия с горивото . Припукване в изпускателните колектори говори за богати смеси , в смукателните за бедни или проблеми с някой клапан . Трябва да се прегледа основно горивната система , налягане в рейката , показания на сондите , работа на инжекторите , показания на датчици , наличност на грешки при диагностика и т.н Нямам представа кой сервиз може да свърши работаП.П мислите ли че стъпковото моторче може да има пръст в цялата работа ? или ако беше от него проблема щеше да е и на газ.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Borkooo7
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 2.08.2020
- Пол: Мъж
- Кара: BMX X3 E83
- Детайли за колата: BMW X3 E83 2.5i 2005
Re: Х3 E83 2.5i 192hp пукане в колекторите на бензин и заглъ
Балагодаря за бързите отговори ще опитам с 100 октана да видя ще има ли някаква разлика.Според мен ако даде разлика (в работата на двигатела не във вървенето ) значи работата отива на бъркане на горивните смеси.
Но пък интересното е че на колата бяха изтрити адаптациите и я карах само на бензин около 500 километра и нищо.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Но пък интересното е че на колата бяха изтрити адаптациите и я карах само на бензин около 500 километра и нищо.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Borkooo7
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 2.08.2020
- Пол: Мъж
- Кара: BMX X3 E83
- Детайли за колата: BMW X3 E83 2.5i 2005
Re: Х3 E83 2.5i 192hp пукане в колекторите на бензин и заглъ
И с 100 октана нищо
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Borkooo7
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 2.08.2020
- Пол: Мъж
- Кара: BMX X3 E83
- Детайли за колата: BMW X3 E83 2.5i 2005
Re: Х3 E83 2.5i 192hp пукане в колекторите на бензин и заглъ
Не е сменян скоро,или поне от както е проблема с колата но пък нали мериха налягането на помпата и дебита на гориво уж е наред.
Мислиш ли че може там да е проблема?
Според мен нямаше да има мощност колата а тя след 2000 оборота си е супер.
Но пък знае ли човек да взема да го сменя?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Мислиш ли че може там да е проблема?
Според мен нямаше да има мощност колата а тя след 2000 оборота си е супер.
Но пък знае ли човек да взема да го сменя?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Х3 E83 2.5i 192hp пукане в колекторите на бензин и заглъ
Borkooo7 написа:Не е сменян скоро,или поне от както е проблема с колата но пък нали мериха налягането на помпата и дебита на гориво уж е наред.
Мислиш ли че може там да е проблема?
Според мен нямаше да има мощност колата а тя след 2000 оборота си е супер.
Но пък знае ли човек да взема да го сменя?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Колега първи съвет , спри да сменяш на посоки. След това ако си сигурен че всички сменени до момента части са изрядни(аз не съм) най-вероятно имаш механичен проблем.По това което си писал бих ти предложил да направиш следните неща.
1-Пробвай с други бобини .Помоли някой познат или колега за една проба.
2-вземи си елм-че сложи си торк и направи видео на Fuel trim/ STFT - LTFT да видим тая кола на какви смеси работи.
Може да пишеш на л.с. да ти обесня подробно
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани