Проблем с дюзи х3 218к 2007г
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с дюзи х3 218к 2007г
Здравейте колеги!!! Ако може един съвет ще съм благодарен!! Писал съм в други теми за моя проблем но реших да пусна нова. Имам едно изтърсване на мотора когато съм на обороти и много смърди и люти на очите когато съм зад нея. Понякога работи супер тиха но понякога е доста груба в работата си все едно аванс на жигули и леко почуква, смених дебитомера с нов, изолирах ЕГР, ДПФ но проблема си остана. Бях извадил две дюзи за проверка на стенд понеже имах завишени корекции но стенда каза, че са перфектни. Трябваше май да изкарам всички дюзи и да ги дам но се подведох Какво да предприема колеги дали да ги сваля всички дюзи и да ги дам на стенд или първо да измеря налягането в цилиндрите!! Благодаря ви предварително. А забравих да напиша, че имам диагностика и на нея дюзите са супер но незнам вече
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем с дюзи х3 218к 2007г
Мери компресията и после дюзите на стенд.
Без ДПФ ще смърди, но тресенето при първи старт обикновенно е от неравномерно запалване на цилиндрите, което или е от лоша компресия или от неработеща подгревна свещ.
Но на 6 цилиндров мотор с добра компресия и с изгорели свещи пали до около -2 - 5 градуса като часовник, без тресене и без изпушване.
ЕГР-а на тази джипка малко по различно се изолира, сигурен ли си че е направено както трябва?
Без ДПФ ще смърди, но тресенето при първи старт обикновенно е от неравномерно запалване на цилиндрите, което или е от лоша компресия или от неработеща подгревна свещ.
Но на 6 цилиндров мотор с добра компресия и с изгорели свещи пали до около -2 - 5 градуса като часовник, без тресене и без изпушване.
ЕГР-а на тази джипка малко по различно се изолира, сигурен ли си че е направено както трябва?
Re: Проблем с дюзи х3 218к 2007г
При първи старт пали като нова и няма грам изпушване. Беше изгорял релето на свещите и също палеше супер,става въпрос след тръгване из града забелязвам при изчакване на светофар има леко изтърсване но стигнели средата на температурата става една идея по добре!!! Има моменти е супер но последно време го прави постоянно. ЕГР и ДПФ ги прави момче което се занимава с това и му имам вяра. Понякога има едно леко почукване на обороти при което вдигнах капака и пипах тръбичките на дюзите и на пети цилиндър почувствах почукване
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с дюзи х3 218к 2007г
Бях извадил две дюзи за проверка на стенд понеже имах завишени корекции но стенда каза, че са перфектни.
Високите корекции на дюзата на даден цилиндър не означава, че задължително тя е проблемната и, че проблема е в дюза. За да се локализира проблема е необходимо измерване на обратната нафта/ако е възможно/, измерване на компресията, проверка на всичките дюзи на стенд.
Re: Проблем с дюзи х3 218к 2007г
това са корекции но явно може и да не показва вярно!! Смених дебитомер и пак същото. Явно ще меря компресия първо и после ще му мисля. Яд ме е, че бях свалил две дюзи за стенд а трябваше всички понеже имах едно леко завишаване на 1.2 дюза но нищо им нямаше, след което я сглобих и проблема си остана. Но все неми се вярва, че може да е от компресия!!! Тези двигатели са железни
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 367
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Проблем с дюзи х3 218к 2007г
Абе сигурно са железни и неубиваеми някой казват, ама все пак зависи и колко е била гледана колата и на колко реално километри е до преди да дойде при теб. Няма вечни неща просто! Почваш от лесните неща и постепенно влизаш в по-задълбочения анализ и се надяваш да не е лоша компресията на някой цилиндър. Успех!
П.С.: само се чудя защо само 2 дюзи си свалил. Сега двойна работа малко става. Не че и аз не го правя това, ама е друг въпрос.
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
П.С.: само се чудя защо само 2 дюзи си свалил. Сега двойна работа малко става. Не че и аз не го правя това, ама е друг въпрос.
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
Re: Проблем с дюзи х3 218к 2007г
На корекция се виждаше 1и2-ра дюза леко завишени. След което тръгнах да свалям дюзите и сервиза където ги дадох на стенд ми каза, че няма смисъл да свалям всички дюзи щом другите са ОК и толкова ми трябваше само!!! След поставянето ми каза да им разменя местата тази от 2-ри да я сложа на 1-ви.Дюзите каза, че са перфектни. След поставянето при запалване и малко работа на двигателя пак започна да прави така и съвсем случайно реших да извадя вакума на ЕГР и колата заработи като нова. Веднага го изолирах механично и софтуерно заедно с ДПФ. Но след известно време пак леко взе да ми преклаща мотора НО казвам съвсем леко просто ме дразни.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Проблем с дюзи х3 218к 2007г
С тези корекции със сигурност няма смисъл да мериш компресия - ако има проблем с нея, няма как на празен ход корекцията да е ок и в такива граници. Тези корекции показват един режим на дюзите - на стенд се гледат поне 3. Ако имаш чукане на аванс и завишен разход, свали си дюзите и ги провери...
Re: Проблем с дюзи х3 218к 2007г
Z3Ro* написа:С тези корекции със сигурност няма смисъл да мериш компресия - ако има проблем с нея, няма как на празен ход корекцията да е ок и в такива граници. Тези корекции показват един режим на дюзите - на стенд се гледат поне 3. Ако имаш чукане на аванс и завишен разход, свали си дюзите и ги провери...
Да чува се понякога аванс и леко почукване на обороти. След леко изфорсирване изчезва и след малко пак започва да работи по грубичко
Re: Проблем с дюзи х3 218к 2007г
Днес я закачих и ми показа тези стойности при което се чува леко почукване от 5-та дюза при хващане на тръбичката на дюзата се усеща леко почукване. Ще ги свалям тези дни , че при почукването започва да пуши и да смърди на нафта
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Проблем с дюзи х3 218к 2007г
Колеги ако се наложи да взимам втора употреба дюза кой номер да гледам, че доста се обърках вече. Всеки различно казва!! Знам, че има номера отгоре на дюзата тях ли да гледам. Също така видях, че дюзите ми не са кодирани правилно според това което ми показва диагностиката. Трябва ли да ги кодирам
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани