Х5 Е70 3.0si 2008

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 27.02.2017
Пол: Мъж

Х5 Е70 3.0si 2008

Мнение от drock1 » 07 Апр 2022, 19:38

Здравейте колеги!

Търся помощ. От 2 години карам Е70, започна да ми излиза Hight Battery Drain грешка, която се оказа заминал ЦЦЦ Модул. Сега, обаче, имаме още един проблем...

Колата вече не губи ток, НО, паля я, карам примерно 2 километра, паркирам, минава една цигара време ииии не пали. Ток има, всичко си светва, но, стартера като че ли няма достатъчно заряд да завърти... датчик колянов вал е проверен, не е той. Минава примерно 1 час, и колата пали.. ако й се подаде ток, също. Ако се загаси, и 1 минута след това се натисне стартера, пак пали.. подозирам кабел/жица, мислих си за запалителен модул но, ако е той, не би трябвало въобще да пали.. даваш й ток и от първо завъртане играеш :censored: :censored: акумулатора е на 10 месеца...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 197
Регистриран на: 24.07.2018
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията

Re: Х5 Е70 3.0si 2008

Мнение от Denis yusein » 09 Апр 2022, 20:18

drock1 написа:Здравейте колеги!

Търся помощ. От 2 години карам Е70, започна да ми излиза Hight Battery Drain грешка, която се оказа заминал ЦЦЦ Модул. Сега, обаче, имаме още един проблем...

Колата вече не губи ток, НО, паля я, карам примерно 2 километра, паркирам, минава една цигара време ииии не пали. Ток има, всичко си светва, но, стартера като че ли няма достатъчно заряд да завърти... датчик колянов вал е проверен, не е той. Минава примерно 1 час, и колата пали.. ако й се подаде ток, също. Ако се загаси, и 1 минута след това се натисне стартера, пак пали.. подозирам кабел/жица, мислих си за запалителен модул но, ако е той, не би трябвало въобще да пали.. даваш й ток и от първо завъртане играеш :censored: :censored: акумулатора е на 10 месеца...


Колега виж в подфорум е60/61. Там писахме за този проблем. Ако не се лъжа виновника беше едно реле, което при комбито седеше от дясната страна в багажника.

Проблема на колата беше същия като загрее и я угасиш след пет минути не пали, чакаш 2 часа и е ок.
Майстора се съмняваше в КАС и сложи пробна лампа която още седи в колата ако се появи проблема.

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook