Х3 Е83 индикация 4х4 и ръчна
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Х3 Е83 индикация 4х4 и ръчна
Привет, не съм виждал точна процедура, но бях попаднал на това клипче . Тук става дума за Е46-ца, при Х3 е значително по-лесно, не се налага да повдигаш колата, имаш достъп от горе през двигателния отсек. Не е трудно, просто се иска внимание при демонтажа и в последствие монтажа на "карданното съединение" на кормилния прът. Съвет: за по-лесно развиване на стопорния болт завърти леко волана на дясно за да излезе на по-добра позиция болта, развиваш и после не пипаш волана до сглобяването по-обратния ред.
- streetracer1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 141
- Регистриран на: 10.04.2020
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M4 Competition
- Детайли за колата: X3 E83 3.0D xDrive
Re: Х3 Е83 индикация 4х4 и ръчна
Привет, колега, благодаря ти за помощта. Мен основно ме притеснява и не ми е ясно ваденето на пръта, защото до колкото гледах няма да ме размине само с отместване малко.
Поздрави,
Х. Христов
Х. Христов
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Х3 Е83 индикация 4х4 и ръчна
Да, това е най-отговорната част, но не е нищо сложно. Просто отбележи с маркер текущата позиция и се постарай в последствие да го сложиш на същата позиция. Само изглежда трудно, на мен ми отне около 3 часа цялата процедура без да бързам и то в тесен гараж. Успех и пиши после дали си се справил!
- NiksGS
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 8.07.2021
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 05, К25 06
Re: Х3 Е83 индикация 4х4 и ръчна
Здравейте, въпросните грешки ме мъчат и мен от изминалия декември. При мен излизат в комбинация с ABS и индикация за спаднала гума. Появяват се и изчезват без никаква причина (примерно натискане на спирачка, нужда от раздатка или подобно)
В резултат от диагостиката излезе заден ляв ABS датчик, реших че мога и аз да си го сменя и като го отворих, видях че е изпилен (челната повърхност) от гривната на външното каре, откъдето чете. Физическия контакт между двете не е нормален. Появил се е в следствие на ръждата (все пак е стара кола) която е надигнала гривната и е опирала в датчика.
Днес смених полуоска и датчик, за момента нищо не е излизало, ще изчакам известно време, за да потвърдя, че това може да е една от причините, за грешките.
В резултат от диагостиката излезе заден ляв ABS датчик, реших че мога и аз да си го сменя и като го отворих, видях че е изпилен (челната повърхност) от гривната на външното каре, откъдето чете. Физическия контакт между двете не е нормален. Появил се е в следствие на ръждата (все пак е стара кола) която е надигнала гривната и е опирала в датчика.
Днес смених полуоска и датчик, за момента нищо не е излизало, ще изчакам известно време, за да потвърдя, че това може да е една от причините, за грешките.
Ultimate Riding Machine
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани