Проблем с ЕГР
Модератор: Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с ЕГР
Здравейте на всички! Колата ми е Bmw X1 E84 177 2.0 2009 г. и имам следния проблем, който е от няколко месеца и не можем да го решим. Преди няколко месеца имах проблем с егр а, понякога клапана не затваряше, светваше чека и известно време карах така. Смених егр, но се оказа, че и всмукателния колектор е спукан - сменихме го и пак светваше чека. Оказа се после, че интер кулера е спукан - сменихме и него и повечето грешки спря да ги дава, но колата когато я оставя цял ден на слънце, като се напече, и когато я запаля и тръгна чека светва, дава грешки - 4CAE, 40D4, P0403, 3FF0, P1278, 4933, P115C, 4B10, 4B90, Тези грешки ги дава в различно време и различно. Забелязах, че когато я напече слънцето колата, или когато загрее мотора егр а спира да работи и в седмицата веднъж да речем светва чека и след пет минути изгася. Датчика на ламбд сондата работи, също и на дебитомера. От два месеца съм се хванал в чудо и не могат да хванат проблема! Ще бъда много благодарен, ако някой е имал подобен проблем, или е наясно какъв коже да бъде проблема! Благодаря ви!
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Проблем с ЕГР
Колеги ,виждам,че темата е стара,но да не правя нова,тази грешка P1278 контролер на вибрациите, стойността на корекцията е твърде висока как да го разтълкувам ,като проблем с дюза ли или може и от друг проблем да дава тази грешка ,както и грешката Р1279 ,че корекцията е твърде ниска. Имам проблем не всеки път при първо за деня палене колата притриса и леко мени обороти и след 1 минута се оправя, като колата си пали като кибрит не се мъчи,на OBD 2 понякога излиза грешка 1278 , в други случаи 1279 и само тези грешки. Човека при който си правя колата твърди,че това не е от дюза и каза че тази диагностика е ненадеждна и най вероятно го прави това от повреден ЕГР или от релето за подгрева (което ми е за смяна) ,но е труден за навиване и няма време сега да я закачи да видим стойности на дюзите. Иначе колата си върви нормално ,харчи си нормално не тресе по време на движение, при ускорение и тн. Навсякъде по чужди форуми доколкото мога да си преведа става дума за дюзи при наличието на тези грешки.
///M power
- STEVAL
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 26.04.2013
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
Re: Проблем с ЕГР
Moni_BMW написа:
И за двете грешки:
1. Проверете задържащите скоби на горивните инжектори.
2. Проверете всмукателните отвори и всмукателните клапани за сажди (прекомерната загуба на масло от вентилационната система на картера може да причини сажди, особено когато шофирате предимно на къси разстояния).
3. Проверете компресията, ако компресията е наред:
Извършете измерване на гладък ход, сменете засегнатия инжектор.
1. Check retaining clips of fuel injectors.
2. Check intake ports and intake valves for sooting (excessive oil loss from crankcase ventilation system can cause sooting, especially when predominantly driving short distances).
3. Check compression, if compression is OK:
Perform smooth running measurement, replace affected injector.
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Проблем с ЕГР
Има логика,че преди имах проблем с картерната вентилация и загуба на масло от клапана за картарни газове. Смених клапана с оригинален на БМВ и проблема се оправи. Явно си е налепила сажди. Ще сваля колектора и ще изчистя ЕГРа да видим, но няма да е тези дни.
///M power
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани