Дроселова клапа
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- emoodd
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 18.08.2013
- Местоположение: Bulgaria
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW 8
Дроселова клапа
Здравейте, колата е Е70, 3.0дизел, 235к.с. колата забива след 2200об. Като дръпна кабела на дроселовата клапа се оправя. Дросела е чист. Какво може да му има.
Добри Е.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6231
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Дроселова клапа
Проблема може да е в задвижването на клапата. С диагностика се вижда дали има записани грешки, ако се налага се правят два теста за да се провери състоянието и. Ако се налага се сменя с нова.
Но проблема може и да е на друго място, с изваждането на буксата на дроселовата клапа, вкарваш двигателя в авариен режим, който може да завоалира истинският.
Но проблема може и да е на друго място, с изваждането на буксата на дроселовата клапа, вкарваш двигателя в авариен режим, който може да завоалира истинският.
- emoodd
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 18.08.2013
- Местоположение: Bulgaria
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW 8
Re: Дроселова клапа
Не свети чека, при диагносика показва високо налягане на турбината. Свалиха я в сервиз за турбини и всичко е наред с нея и актуатора.
Добри Е.
- emoodd
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 18.08.2013
- Местоположение: Bulgaria
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW 8
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6231
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Дроселова клапа
Виж как работи клапата при принудително активиране с диагностика- правят се два теста. Ако има проблем я смени. Чека не е диагностика.
- emoodd
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 18.08.2013
- Местоположение: Bulgaria
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW 8
- dodishefa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 22.11.2018
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв х3(е83) 2006 3,0 дизел
Re: Дроселова клапа
Преди месец смених дроселова клапа,защото Дпф-а не влизаше в регенерация. Светна ДДЕ и на диагностика показа,че клапата не функционира и запушен Дпф. Колата нямаше никаква промяна освен,че при гасене на мотора гаснеше по шумно и тресеше купето. Майстора свали клапата и я провери,но каза нова и взех PIERBURG 350лв. Сега всичко е ОК
- emoodd
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 18.08.2013
- Местоположение: Bulgaria
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW 8
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани