Е70 3,0Д Клапи(щори) пред радиатори
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- joro6724
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E65 730d
Е70 3,0Д Клапи(щори) пред радиатори
Здр. Колеги
Преди няколко дни(съвсем случайно) забелязах че при доста добре загрял автомобил и работеща перка,капите пред радиаторите(жалузите)си бяха все така затворени,след като закачих диагностиката и проверих че температурата на антифриза варира между 89 96гр. максимум,перката естествено работи а клапите си стоят затворени.
Ако някой има представа за това кога и как сработват въпросните клапи,или има личен опит с тази система моля да пише
Благодаря предварително
Преди няколко дни(съвсем случайно) забелязах че при доста добре загрял автомобил и работеща перка,капите пред радиаторите(жалузите)си бяха все така затворени,след като закачих диагностиката и проверих че температурата на антифриза варира между 89 96гр. максимум,перката естествено работи а клапите си стоят затворени.
Ако някой има представа за това кога и как сработват въпросните клапи,или има личен опит с тази система моля да пише
Благодаря предварително
Re: Е70 3,0Д Клапи(щори) пред радиатори
Доста хора ги имаме тия жалюзи отпред.
Много рядко се отварят, трябва да са налице следните фактори, за да отпусне електромагнита и да се отворят от насрещния вятър самички.
- антифриз - над 90 (тук варира според двигателите)
- над 110 градуса на маслото в кутията
- над 130 градуса на маслото в двигателя
- включена перка
чел съм някъде че се отварят и при високи скорости, но не си спомням точно.
Не ги мисли
Много рядко се отварят, трябва да са налице следните фактори, за да отпусне електромагнита и да се отворят от насрещния вятър самички.
- антифриз - над 90 (тук варира според двигателите)
- над 110 градуса на маслото в кутията
- над 130 градуса на маслото в двигателя
- включена перка
чел съм някъде че се отварят и при високи скорости, но не си спомням точно.
Не ги мисли
- zerhanzenun
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 121
- Регистриран на: 12.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530d LCI
Re: Е70 3,0Д Клапи(щори) пред радиатори
Здравей колега,
в DDE има ли някаква грешка свързана с тях. На мен на няколко пъти ми записа грешката от прикачената снимка.Ситуацията беше същата - температатурата се вдига до около 96÷99 градуса перката се включва, но жалузите не се отварят и записва тази грешка. Явно имам проблем с моторчето ,което задвижва клапите, но все още не съм го проверил.
Поздрави!
Изпратено от моят SM-G960F с помощта на Tapatalk
в DDE има ли някаква грешка свързана с тях. На мен на няколко пъти ми записа грешката от прикачената снимка.Ситуацията беше същата - температатурата се вдига до около 96÷99 градуса перката се включва, но жалузите не се отварят и записва тази грешка. Явно имам проблем с моторчето ,което задвижва клапите, но все още не съм го проверил.
Поздрави!
Изпратено от моят SM-G960F с помощта на Tapatalk
- joro6724
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E65 730d
Re: Е70 3,0Д Клапи(щори) пред радиатори
грешка няма ,чудех се как да проверя дали работят,или ако неработят да видя дали ги записва,като откача буксата отпред на моторчето което ги оправлява записва тази грешка,на Е70 съм сигурен че не се отварят от струята въздух,моторчето ги отваря ама кога не се знае
- zerhanzenun
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 121
- Регистриран на: 12.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530d LCI
Re: Е70 3,0Д Клапи(щори) пред радиатори
Да моторче е. Мисля, че и на място с пуснат климатик трябва да се отворят.Нека някой колега с работещи такива да провери ако е възможно.
Изпратено от моят SM-G960F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G960F с помощта на Tapatalk
- joro6724
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E65 730d
Re: Е70 3,0Д Клапи(щори) пред радиатори
пробвах и това с климатика не се отварят,ама според мен има значение външната температура ако е лято 40гр може и да се отворят
- gido
- младши ентусиаст
- Мнения: 761
- Регистриран на: 12.02.2008
- Местоположение: Пазарджик-Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: X5
- Мечтае да кара: MX5
Re: Е70 3,0Д Клапи(щори) пред радиатори
Аз си монтирах на мойта но е 3.0 бензин.немога да разбера къде да влезна да ги кодирам.гледах в руски сайтове на дизеловата неиска кодиране,сама си ги намира.при бензина обаче ще иска кодиране защото иначе сега ги държи постоянно отворени.вместо да са затворени.принодително ги затварям и тя пак си ти отваря като запаля.а трябва да е обратно. четох че се отварят от 103,105 градуса и се затварят на 95 градуса.и си отварят на пуснат климатик или над 3000 оборота.пробвахме на един приятел но така не ги отваря. отварят се с моторче което вътре има едни зъбни колела които ги изронва.това го гледах в един руски сайт.явно от там е грешката която ти записва.явно не винаги сработват адекватно.разбирасе това не е проблем защото има една фирма изработва всякакви зъбни колела за 25лева.
[url=http://forum-lines.ru/]
[/url]интересное
[/url]интересное
- joro6724
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E65 730d
Re: Е70 3,0Д Клапи(щори) пред радиатори
При мен не записва грешка,само като откача буквата,аз лично ако ги нямах нямаше да ги слагам,защото ми се вижда абсурдно да върти перки да охлажда а клапите да са затворени,освен градуси на антифриз а има и други стойности които следи, защото ако на вън не е много топло при мен пак не ги отваря.
Абе общо взето аз до момента мойте не съм ги виждал отворени
Абе общо взето аз до момента мойте не съм ги виждал отворени
- zerhanzenun
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 121
- Регистриран на: 12.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530d LCI
Re: Е70 3,0Д Клапи(щори) пред радиатори
Развието при мен е следното:
понеже си мислих, че проблема е от актуатора, поръчах го от ибей и вчера намерих време та разглобих доста.След като свалих въпросните клапи се оказа, че и моето моторче е здраво и е заклинило защото върти само в една посока а според мен трябва да прави възвратно-постъпателно движение.Пробвах и другият актуатор и той се върти в една посока.За сега не намерих решение и премахнах тези клапи. Някой има ли идея за принципа им на работа?
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
понеже си мислих, че проблема е от актуатора, поръчах го от ибей и вчера намерих време та разглобих доста.След като свалих въпросните клапи се оказа, че и моето моторче е здраво и е заклинило защото върти само в една посока а според мен трябва да прави възвратно-постъпателно движение.Пробвах и другият актуатор и той се върти в една посока.За сега не намерих решение и премахнах тези клапи. Някой има ли идея за принципа им на работа?
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Re: Е70 3,0Д Клапи(щори) пред радиатори
При затворено положение, топлият въздух се извежда под двигателя.
- gido
- младши ентусиаст
- Мнения: 761
- Регистриран на: 12.02.2008
- Местоположение: Пазарджик-Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: X5
- Мечтае да кара: MX5
Re: Е70 3,0Д Клапи(щори) пред радиатори
Остана ми и на мен едно моторче, ако му трябва на някой да пише.
[url=http://forum-lines.ru/]
[/url]интересное
[/url]интересное
- zerhanzenun
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 121
- Регистриран на: 12.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530d LCI
Re: Е70 3,0Д Клапи(щори) пред радиатори
Има ли някой колега от София с такива клапи пред радиатора, за да се видим и да сравним 1,2 неща?
Поздрави!
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Поздрави!
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани