покупка Е53 фейс, 3.0i
Модератор: Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- silverstone
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Свети Влас
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i N46 седан
- Мечтае да кара: чисто ново BMW
- Детайли за колата: E 36 седан 9/1997г т.син 320i M52B20
Е 36 кабриолет 7/1996 сив M52B23
Е 90 седан 7.2006 сив 320i N46
покупка Е53 фейс, 3.0i
Привет,
смятам през новата година на Х5-ца да мина , живи здрави Сега по същество , насочил съм се към Е53 ,3.0 бензин, фейслифтов модел. Ще се радвам на на няколко конкретни насоки:
- има ли модели с въздушно окачване и има ли как визуално да се определи дали конкетната Х5 ца е с такова или не ? Като цяло , търся със стандартно окачване
- четох доста , че дизеловите и съответно по - мощни Х5 имат проблеми с автоматичните скорости. Какви са ви наблюденията за автоматична скоростна кутия на 3.0i бензин.Като цяло съм се ориентирал към ръчка, но моделите са доста по -малко.
- някой скоро рециклирал ли е раздатка?
- някой който скоро е сменял дискове и накладки, може ли да сподели цена. Питам защото на няколко места пише че това е слабо място за модела
- хора с такъв автомобил как биха определили динамиката на колата . Има хиляди клипчета за Сток Ускорение , но е важно да видя как самия шофьор го усеща.
Ще се радвам ако хора имащи или имали конкретно такъв модел споделят мнение. Не искам мнения 4.4 е по добър , 3D e по -добър и т.н. Преценявам че конкретно такъв модел бих имал възможност да поддържам и за това конкретно търся информация за 3.0i фейс. Аз съм от София , в случай че има колега който има 15-20 мин бих се радвам да пиеме по кафе на някое ОМВ да каже няколко думи за този модел и мотор кола. Благодаря ви предварително . Хубава вечер!
смятам през новата година на Х5-ца да мина , живи здрави Сега по същество , насочил съм се към Е53 ,3.0 бензин, фейслифтов модел. Ще се радвам на на няколко конкретни насоки:
- има ли модели с въздушно окачване и има ли как визуално да се определи дали конкетната Х5 ца е с такова или не ? Като цяло , търся със стандартно окачване
- четох доста , че дизеловите и съответно по - мощни Х5 имат проблеми с автоматичните скорости. Какви са ви наблюденията за автоматична скоростна кутия на 3.0i бензин.Като цяло съм се ориентирал към ръчка, но моделите са доста по -малко.
- някой скоро рециклирал ли е раздатка?
- някой който скоро е сменял дискове и накладки, може ли да сподели цена. Питам защото на няколко места пише че това е слабо място за модела
- хора с такъв автомобил как биха определили динамиката на колата . Има хиляди клипчета за Сток Ускорение , но е важно да видя как самия шофьор го усеща.
Ще се радвам ако хора имащи или имали конкретно такъв модел споделят мнение. Не искам мнения 4.4 е по добър , 3D e по -добър и т.н. Преценявам че конкретно такъв модел бих имал възможност да поддържам и за това конкретно търся информация за 3.0i фейс. Аз съм от София , в случай че има колега който има 15-20 мин бих се радвам да пиеме по кафе на някое ОМВ да каже няколко думи за този модел и мотор кола. Благодаря ви предварително . Хубава вечер!
- gido
- младши ентусиаст
- Мнения: 761
- Регистриран на: 12.02.2008
- Местоположение: Пазарджик-Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: X5
- Мечтае да кара: MX5
Re: покупка Е53 фейс, 3.0i
Карах такава седем години.с задни въздушни възглавници и за това време съм сменял само веднъж компресор.стандартни проблеми с картерна вентилация.два пъти смяна на маркучи.мойта беше автомат,и никакъв проблем.всичко е индивидуално спрямо автомобила.задължително оглед с добър майстор.с хубава газова уредба и нямаш дертове.19 градско.13 извънградско.поносима подръжка.много бях доволен.
[url=http://forum-lines.ru/]
[/url]интересное
[/url]интересное
- Cyberloner
- младши ентусиаст
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: покупка Е53 фейс, 3.0i
Масово са на въздух отзад, както спорт изпълненеито, така и стандартните. Моята се води спорт и е твърдичка, но пък се усеща стабилна на пътя и в завой(разбирай го относително, все пак е високо и тежко)
Проблем с автоматика идва от по-големия въртящ модел на дизела и нередовно обслужване на автомата, съчетани с газ по светофарите. Бензиновата е с по-малък вътящ момент, но има по-голямо топлинно натоварване от мотора. Ако не е прегрявана няма причина да има проблеми. Следиш си за стандартните неща - плавно превключване и никакви вибрации, ритания на място. Може да проверите цвета н маслото преди покупката, ще даде добра представа колко грижливо е гледана колата.
Сменях предни накладки преди около 6 месеца - към 160лв с датчика + труда(ATE). Не бих казал, че са слабо място, просто се износват по-бързо, защото автомобила си е тежък.
За динамика мога да говоря при дизела - добре е при изпреварване на тирове и т.н., но теглото си се усеща.
Преди това карах е39 с 2,8 мотора и няма нищо общо - Х5-цата си е тромава.
Проблем с автоматика идва от по-големия въртящ модел на дизела и нередовно обслужване на автомата, съчетани с газ по светофарите. Бензиновата е с по-малък вътящ момент, но има по-голямо топлинно натоварване от мотора. Ако не е прегрявана няма причина да има проблеми. Следиш си за стандартните неща - плавно превключване и никакви вибрации, ритания на място. Може да проверите цвета н маслото преди покупката, ще даде добра представа колко грижливо е гледана колата.
Сменях предни накладки преди около 6 месеца - към 160лв с датчика + труда(ATE). Не бих казал, че са слабо място, просто се износват по-бързо, защото автомобила си е тежък.
За динамика мога да говоря при дизела - добре е при изпреварване на тирове и т.н., но теглото си се усеща.
Преди това карах е39 с 2,8 мотора и няма нищо общо - Х5-цата си е тромава.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани