Парното фука ту студено, ту топло - За ВСИЧКИ БМВ-та
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- zenthel
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 205
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: с. Гъзибарово
- Пол: Мъж
- Кара: 528i
- Мечтае да кара: Самолетоносач
Парното фука ту студено, ту топло - За ВСИЧКИ БМВ-та
Парното фука ту студено, ту топло - За ВСИЧКИ БМВ-та
e53 х5 2004
Чисто нов таралеж
Чисто ново управление на климатроника (панел с бутони)
Нови бушони
Парното или фука Сахарска жега или Сибирски студ.
Сканирам за грешки - казва че таралежа не бачи.
Поръчвам нов - 160лв от Дару - монтирам - пак същото
РЕШЕНИЕТО НА ПРОБЛЕМА Е В ДЪНОТО.
e53 х5 2004
Чисто нов таралеж
Чисто ново управление на климатроника (панел с бутони)
Нови бушони
Парното или фука Сахарска жега или Сибирски студ.
Сканирам за грешки - казва че таралежа не бачи.
Поръчвам нов - 160лв от Дару - монтирам - пак същото
РЕШЕНИЕТО НА ПРОБЛЕМА Е В ДЪНОТО.
Последна промяна zenthel на 03 Яну 2021, 9:48, променена общо 1 път
Re: Стария проблем - Парното фука или 32C или 16C
Проблем в клапити на трипътника началкиа кръг тои е елетрически дето реторират водата за парното не отваря на малак градо таралежа е само да регорира вевтилатора с каква скорост да позава въздух
Изпратено от моят SM-A505FN с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A505FN с помощта на Tapatalk
Re: Стария проблем - Парното фука или 32C или 16C
Това е проблема
Изпратено от моят SM-A505FN с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A505FN с помощта на Tapatalk
- zenthel
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 205
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: с. Гъзибарово
- Пол: Мъж
- Кара: 528i
- Мечтае да кара: Самолетоносач
Re: Стария проблем - Парното фука или 32C или 16C
Смених го с чисто нов термо клапан блок. Пак продължава същите номера.
Или 16 или 32 фука.
Обезвъздушен е блока, няма въздушни джобчета.
Циркулационната помпа работи ОК.
Антифризът е ОК.
Прехвърлих панела на климатроника от е39-тката ми на е53-ката. Проблемът си стои.
Смених таралежа 2 пъти досега. Един Китайски + Един чисто нов MAHLE. 64126918924
Пак същото!
Помогнете ако можете. Благодаря.
Или 16 или 32 фука.
Обезвъздушен е блока, няма въздушни джобчета.
Циркулационната помпа работи ОК.
Антифризът е ОК.
Прехвърлих панела на климатроника от е39-тката ми на е53-ката. Проблемът си стои.
Смених таралежа 2 пъти досега. Един Китайски + Един чисто нов MAHLE. 64126918924
Пак същото!
Помогнете ако можете. Благодаря.
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3412
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Стария проблем - Парното фука или 32C или 16C
Очевидно е, че имаш проблем с позиционирането на клапите
- zenthel
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 205
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: с. Гъзибарово
- Пол: Мъж
- Кара: 528i
- Мечтае да кара: Самолетоносач
Re: Стария проблем - Парното фука или 32C или 16C
Atsalov написа:Очевидно е, че имаш проблем с позиционирането на клапите
Какво имаш предвид?
Как да го поправя?
- zenthel
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 205
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: с. Гъзибарово
- Пол: Мъж
- Кара: 528i
- Мечтае да кара: Самолетоносач
- zenthel
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 205
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: с. Гъзибарово
- Пол: Мъж
- Кара: 528i
- Мечтае да кара: Самолетоносач
Re: Стария проблем - Парното фука или 32C или 16C
Докарах го дотам да сменям таралеж, клапи парно, темп сензори на топлообменника и накрая излезе най-нелепия възможен дефект.
Датчика вътрешната температура (намиращ се в панела на климатроника ) отчиташе 38-39 градуса, защото перката беше замръзнала!
Няколко пъту я гресирам, за да не трака, но греста е плътна и перката не може да завърти!
Свалих, измих греста й, сложих САМО машинно масълце една капка и това е.
2 месеца ми трови нервите, врях и мръзнех покрай тая проклетия, накрая се оказа една елементарна глупост!
РЕШЕНИЕТО:
https://www.youtube.com/watch?v=W_-Q7ITIPvU
Поздрави!
Датчика вътрешната температура (намиращ се в панела на климатроника ) отчиташе 38-39 градуса, защото перката беше замръзнала!
Няколко пъту я гресирам, за да не трака, но греста е плътна и перката не може да завърти!
Свалих, измих греста й, сложих САМО машинно масълце една капка и това е.
2 месеца ми трови нервите, врях и мръзнех покрай тая проклетия, накрая се оказа една елементарна глупост!
РЕШЕНИЕТО:
https://www.youtube.com/watch?v=W_-Q7ITIPvU
Поздрави!
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани