Парното фука ту студено, ту топло - За ВСИЧКИ БМВ-та

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 20.11.2010
Местоположение: с. Гъзибарово
Пол: Мъж
Кара: 528i
Мечтае да кара: Самолетоносач

Парното фука ту студено, ту топло - За ВСИЧКИ БМВ-та

Мнение от zenthel » 02 Дек 2020, 10:52

Парното фука ту студено, ту топло - За ВСИЧКИ БМВ-та

e53 х5 2004

Чисто нов таралеж
Чисто ново управление на климатроника (панел с бутони)
Нови бушони


Парното или фука Сахарска жега или Сибирски студ.

Сканирам за грешки - казва че таралежа не бачи.

Поръчвам нов - 160лв от Дару - монтирам - пак същото :banghead: :banghead: :banghead:



РЕШЕНИЕТО НА ПРОБЛЕМА Е В ДЪНОТО. :bchug:
Последна промяна zenthel на 03 Яну 2021, 9:48, променена общо 1 път
:wave:

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 1.11.2014
Пол: Мъж

Re: Стария проблем - Парното фука или 32C или 16C

Мнение от гадет » 02 Дек 2020, 11:04

Проблем в клапити на трипътника началкиа кръг тои е елетрически дето реторират водата за парното не отваря на малак градо таралежа е само да регорира вевтилатора с каква скорост да позава въздух

Изпратено от моят SM-A505FN с помощта на Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 1.11.2014
Пол: Мъж

Re: Стария проблем - Парното фука или 32C или 16C

Мнение от гадет » 02 Дек 2020, 11:06

Това е проблема Изображение

Изпратено от моят SM-A505FN с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 20.11.2010
Местоположение: с. Гъзибарово
Пол: Мъж
Кара: 528i
Мечтае да кара: Самолетоносач

Re: Стария проблем - Парното фука или 32C или 16C

Мнение от zenthel » 20 Дек 2020, 8:00

Смених го с чисто нов термо клапан блок. Пак продължава същите номера.
Или 16 или 32 фука.

Обезвъздушен е блока, няма въздушни джобчета.
Циркулационната помпа работи ОК.
Антифризът е ОК.
Прехвърлих панела на климатроника от е39-тката ми на е53-ката. Проблемът си стои.
Смених таралежа 2 пъти досега. Един Китайски + Един чисто нов MAHLE. 64126918924


Пак същото! :banghead: :ranting: :banghead: :banghead:

Помогнете ако можете. Благодаря.
:wave:

Ацалов
Аватар
Мнения: 3412
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Стария проблем - Парното фука или 32C или 16C

Мнение от Atsalov » 20 Дек 2020, 9:43

Очевидно е, че имаш проблем с позиционирането на клапите

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 20.11.2010
Местоположение: с. Гъзибарово
Пол: Мъж
Кара: 528i
Мечтае да кара: Самолетоносач

Re: Стария проблем - Парното фука или 32C или 16C

Мнение от zenthel » 21 Дек 2020, 10:42

Atsalov написа:Очевидно е, че имаш проблем с позиционирането на клапите



Какво имаш предвид?
Как да го поправя?
:wave:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 20.11.2010
Местоположение: с. Гъзибарово
Пол: Мъж
Кара: 528i
Мечтае да кара: Самолетоносач

Re: Стария проблем - Парното фука или 32C или 16C

Мнение от zenthel » 25 Дек 2020, 10:45

Някой? :cry: :dunno:
:wave:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 20.11.2010
Местоположение: с. Гъзибарово
Пол: Мъж
Кара: 528i
Мечтае да кара: Самолетоносач

Re: Стария проблем - Парното фука или 32C или 16C

Мнение от zenthel » 03 Яну 2021, 9:46

Докарах го дотам да сменям таралеж, клапи парно, темп сензори на топлообменника и накрая излезе най-нелепия възможен дефект.

Датчика вътрешната температура (намиращ се в панела на климатроника ) отчиташе 38-39 градуса, защото перката беше замръзнала!

Няколко пъту я гресирам, за да не трака, но греста е плътна и перката не може да завърти! :banghead:

Свалих, измих греста й, сложих САМО машинно масълце една капка и това е. :driving:

2 месеца ми трови нервите, врях и мръзнех покрай тая проклетия, накрая се оказа една елементарна глупост!
:banghead: :banghead: :banghead:


РЕШЕНИЕТО:
https://www.youtube.com/watch?v=W_-Q7ITIPvU



Поздрави! :driving:
:wave:

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook