Бързи въпроси и отговори

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 442
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Италия
Пол: Мъж
Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
Мечтае да кара: новата М X5 ...
Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vlado6669 » 09 Юли 2021, 12:46

NiksGS написа:Здравейте, нов съм във форума, но преди регистрацията изчетох каквото можах относно Е83 и сходните модели.
От скоро съм с Е83 и след около седмица в гаража акумулатора ми падна. Оставих го отключено, защото имах работа около него, без да го паля и изкарвам. Дали сам съм си докарал белята или има някакъв проблем, който трябва да търся?
С изкаран ключ, освен седалката мисля нищо друго не консумира електричество (нормално).

Проверете първо акумулатора да не си е заминал, ако не бъркам Е83 би трябвало да заспива независимо, че е оставена отключена...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 367
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е36 318i
Мечтае да кара: На челна стойка.
Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ceco_kd » 09 Юли 2021, 22:24

Моята в гаража стои с ключа на таблото на позиция "0". След мисля 15-16 минути всичко гасне и до момента акумулатор не ми се е събарял. Както ти предложиха по-горе провери първо акумулатора дали не се предава вече.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 8.07.2021
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е83 05, К25 06

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от NiksGS » 10 Юли 2021, 15:37

Здравейте, първо Благодаря на всички отзовали се. Пуснах акумулатора да се зарежда. Намерих сервиз, в който хората бяха бързи и точни с диагностиката. Сутринта ставам, изключвам акумулатора от зарядното и отивам да го монтирам, щом закачих и минуса, веднага светнаха лампите в купето (при отворена врата) да ама после не изгаснаха.
Проблема си е изцяло мой - децата са ръчкали задна дясна и са я оставили да свети. Аз пък си светнах отпред лявата, за да чета книжката за телефона и сдвояването и... така си е останала. Въпреки, че почти бях намерил причината, реших да съм коректен и да отида в сервиза - за да съм спокоен за напред. Оказа се всичко е наред с изключение на забравените лампи.
Пробвахме на заключена и отключена от дистанционното - първите 3 минути има консумация от около 2А, след 3-та минута става 0.06А, което е нормално, каза и човека в сервиза, т.е. тогава остава само приемника, очкавайки команди от дистанционното. Даже ми предложиха и тест на акумулатора с един мощен реотан, който почервеня за секунди, след което запалих безпроблемно.
Хубаво е, когато някой задава въпроси, след това да драсне някой ред за обратна връзка, какво е станало и каква е причината.

Поздрави! :bchug:
Ultimate Riding Machine

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 8.07.2021
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е83 05, К25 06

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от NiksGS » 23 Авг 2021, 22:20

Здравейте, относно процеса по регенерация на DPF филтъра имам питане - когато това започне, компютъра ще ме извести ли с някаква лампа на таблото или ще си го прави когато може, без аз да знам. Идеята е, ако знам че процеса върви ще направя всичко възможно да не го прекъсвам.
Ultimate Riding Machine

Мародератор
Аватар
Мнения: 12338
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Mollov » 24 Авг 2021, 10:27

Регенерацията никога не се "известява" :) Ако колата е автоматик, може да се усети по завишение със 1-2-300RPM на оборотите, при които превключва на по-горна предавка (това говорим в градски условия, предимно). Вместо, да речем, да превключва при 1800-1900, започва да превключва при 2200-2300...

Ако колата е ръчка, вариантът е само при закачена диагностика, да се следят "живи данни" :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от kiko » 24 Авг 2021, 11:03

На служебните някой от които са с старт/стоп с-ма спира да работи и само по това разбирам,че прави регенерация.
Последна промяна kiko на 25 Авг 2021, 13:48, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 8.07.2021
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е83 05, К25 06

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от NiksGS » 24 Авг 2021, 19:58

С автоматична трансмисия е, разбрах, Благодаря!
Ultimate Riding Machine

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 19.05.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е83 3.0D 218 (2008)
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: Карал:
520i e39 (97г)
e46 coupe 323 (2.5) 170 HP (2000г)

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от SlavchoSlavchev » 30 Авг 2021, 16:52

Колеги търсих тема тук в този раздел, но не намирам подобна за това няма да правя нова, просто ще запиша тук коментара пък ако трябва лесно ще направим.

Наскоро купих е83 2008. Препоръчаха ми от сервиза да сменя спирачните маркучи и това ще е едно от първите неща които ще обслужа.

Интересува ме някой купувал ли си е тефлонови или друг тип неръждавейка?

Намерих тези в нета с бързо търсене, не ми изглеждат скъпи като се има предвид, че няма да се налага да ги сменям догодина пак?
https://race-shop.bg/spirachni-markuchi-hel-performance/7241-teflonovi-pleteni-spirachni-markuchi-hel-performance-za-bmw-x3-e83-04-25-se.html

Ако някой е правил нещо подобно ще се радвам да сподели опит и впечатления.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 21.09.2017
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E83 M57T2
Мечтае да кара: фърчило

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ID A » 30 Авг 2021, 17:51

Оригинални предни са по 110, задни по около 150 лв. Аз смених само проблемния ми заден - АТЕ 70 лв. И заради него и заминалите задните дискове и два комплекта накладки отидоха...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 19.05.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е83 3.0D 218 (2008)
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: Карал:
520i e39 (97г)
e46 coupe 323 (2.5) 170 HP (2000г)

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от SlavchoSlavchev » 31 Авг 2021, 8:00

ID A написа:Оригинални предни са по 110, задни по около 150 лв. Аз смених само проблемния ми заден - АТЕ 70 лв. И заради него и заминалите задните дискове и два комплекта накладки отидоха...


Оригиналните знам колко са. Благодаря за инфото, но по-скоро ме интересуват подобни на тези които пуснах впечатления :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 8.07.2021
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е83 05, К25 06

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от NiksGS » 07 Сеп 2021, 15:10

Здравейте, имам въпрос относно автоматичната трансмисия на Е83 05 и ръчния режим на превключване - не бих си играл с нея, освен при спускане на проходи, където наклона е в повече надолу. Искам аз да контролирам скоростта, но не със спирачките. Мога ли в движение от D да премина в M/S и обратно или трябва да спра на място и тогава да превключвам?
В темата с документацията намерих инструкциите за употреба на Български и English, но там не е описано, дали само в покой или и в движение може да се преминава.
Ultimate Riding Machine

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 08 Сеп 2021, 13:11

NiksGS написа:Здравейте, имам въпрос относно автоматичната трансмисия на Е83 05 и ръчния режим на превключване - не бих си играл с нея, освен при спускане на проходи, където наклона е в повече надолу. Искам аз да контролирам скоростта, но не със спирачките. Мога ли в движение от D да премина в M/S и обратно или трябва да спра на място и тогава да превключвам?
В темата с документацията намерих инструкциите за употреба на Български и English, но там не е описано, дали само в покой или и в движение може да се преминава.

Може в движение колега.
Изображение

Scrapyard user
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 8.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E70 / Yamaha MT-07
Детайли за колата: прасе + прасе

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Spit-Fire » 09 Сеп 2021, 23:19

Абе, дет се вика имам Х (Е70) от днес ма вече имам въпроси :mhihi:

- От багажника се чува много гадно чукане като минавам през дупки - идеи от къде е или трябва да кача някой отзаде да служа. Много странно неприятен звук е, до колкото разбрах било нормално за Х5.

- Кората под прозореца/зад мотора е пукната - от къде е най-добре да взема?

- Оказа се, че казанчето за чистачките ми тече и може би е пукнато - налях одеве течност и всичката изтече зад предна дясна гума. Също - от къде да взема казанче?

- Задната чистачка е леш - и тя от къде?

За сега това само.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 599
Регистриран на: 10.02.2013
Кара: 2008 BMW X6 35dX, 286hp

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от goppe » 10 Сеп 2021, 13:43

За тропането - не може да е нормално, или го чуйте по-добре или в сервиза като я стягат да си кажат

Казанче бих проверил в олх в обявите за цели коли на части. За такава част спокойно може втора употреба.

За корите - много важно да ги смениш максимално бързо, че могат да направят голяма беля на дюзите като пропускат вода. До смяната гледай колата да е на сухо. Подробна информация за корите (цени/оригинални-афтърмаркет/поръчки/допълнителни подобрения по тях) можеш да намериш в следната тема:

viewtopic.php?f=126&t=437345

За чистачка бих проверил при колегата laviatan

:yes:

Scrapyard user
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 8.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E70 / Yamaha MT-07
Детайли за колата: прасе + прасе

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Spit-Fire » 14 Сеп 2021, 10:48

Мерси колега! Чистим ги проблемите 1 по 1.

Имам ново питане междувременно - уж на кутията са и сменяли маслото и картера преди около 70 000 км. Адаптациите и са ОК. При ръчна смяна няма никакви удари - Зашев доста подробно я тества и каза, че е отлична кутията.

При сваляне на предавки дори не се усеща кога ги сваля, но когато тръгвам от място (обикновено с много плавно ускорение) превключването от 2 на 3 (за 3 на 4 не съм много сигурен) - си е доста грубо. Не е баш удар дето чупи врата но със сигурност осезаемо се усеща момента на смяната. Ако давам повечко газ смяната се усеща една идея по-малко или не се усеща.
Четох разни теми, пишат хората че уж било нормално преди да загрее мотора. Но какво означава да загрее? Колата е за смяна на термостати и повече от 70 градуса не е вдигала. Преди да взема тази карах още 2-3 Х5-ци и всичките го правеха това мисля
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.

ПредишнаСледваща

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook