Бързи въпроси и отговори
Модератор: Технически модератори
Re: Бързи въпроси и отговори
wheels написа:Здравейте, от скоро съм собственик на Х3 3.0D от 2004г. с автоматична скоростна кутия (5 скоростната на GM). Опитвам се да разбера за какво служи големият бутон, който е разположен в предната част на скоростния лост. Самият лост се движи без да се налага да го натискам, когато преминавам през различните предавки. Не освобождава лоста и когато двигателя е угасен. Търсих в гугъл и тук, но не намирам отговор.
Явно ви е прецакан бутона,по принцип ако не е натиснат не може да сменяш предавките
Re: Бързи въпроси и отговори
rosenrt написа:wheels написа:Здравейте, от скоро съм собственик на Х3 3.0D от 2004г. с автоматична скоростна кутия (5 скоростната на GM). Опитвам се да разбера за какво служи големият бутон, който е разположен в предната част на скоростния лост. Самият лост се движи без да се налага да го натискам, когато преминавам през различните предавки. Не освобождава лоста и когато двигателя е угасен. Търсих в гугъл и тук, но не намирам отговор.
Явно ви е прецакан бутона,по принцип ако не е натиснат не може да сменяш предавките
Благодаря! Ще го имам предвид.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, искам да сменя една част, но не знам как се казва и не мога да я намеря.
Х5 Е53 дизел 218 коня отпред на пружини отзад на въздух.
Почти съм сигурен, че е датчик на за нивото - беше с големина около цигарена кутия и висеше разкачен до задна дясна гума. Левия си беше на мястото. Съжалявам, че не снимах проблема.
Мисля, че е това https://uploads.tapatalk-cdn.com/201904 ... 977609.jpg
Ориентирал съм се към оригинален втората употреба... Кой е най- добрият вариант?
Х5 Е53 дизел 218 коня отпред на пружини отзад на въздух.
Почти съм сигурен, че е датчик на за нивото - беше с големина около цигарена кутия и висеше разкачен до задна дясна гума. Левия си беше на мястото. Съжалявам, че не снимах проблема.
Мисля, че е това https://uploads.tapatalk-cdn.com/201904 ... 977609.jpg
Ориентирал съм се към оригинален втората употреба... Кой е най- добрият вариант?
- ID A
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 21.09.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 M57T2
- Мечтае да кара: фърчило
Re: Бързи въпроси и отговори
На Е83 фейслифта, при смяна на акумулатор, новия трябва ли да се регистрира? Новият е и АГМ.
- Denis yusein
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 197
- Регистриран на: 24.07.2018
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
- Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
- Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията
Re: Бързи въпроси и отговори
ID A написа:На Е83 фейслифта, при смяна на акумулатор, новия трябва ли да се регистрира? Новият е и АГМ.
Да
- Preslav327
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 22.11.2013
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, искам да си пребоядисам джанта стил 467 - парт номер 36117846786, но не зная кода на боята. Има ли начин да се установи с точност?
Re: Бързи въпроси и отговори
На Е70 3.0 дизел,286кс колко излиза като сума смяна на вериги с труд?
BMW POWER
- svetliol
- младши ентусиаст
- Мнения: 273
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: X5 40d
- Мечтае да кара: Всички коли на света!
Re: Бързи въпроси и отговори
За фейсова 40D ми бяха обявили цена около 5000 лв. с труд и смяна на вериги, лагери и маслена помпа преди 1.5 г.
Актуална ли е тази цена към момента?
Актуална ли е тази цена към момента?
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!
Re: Бързи въпроси и отговори
Да колега, има разлика фейс - префейс. Фейса е с N57 мотор, веригите са отзад, мотора задължително се вади, хубаво е да се сменят лагерите и се гледа маслената помпа. Ако се сменя и тя, даже може да надхвърли и 5К.
Моята е префейс, за смяна на 3те вериги и изваждането на мотора и смяна и на двата комплекта лагери (че бяха тръгнали вече) + някои дреболии по периферията ми излезна 4К
Моята е префейс, за смяна на 3те вериги и изваждането на мотора и смяна и на двата комплекта лагери (че бяха тръгнали вече) + някои дреболии по периферията ми излезна 4К
- kriso85
- старши ентусиаст
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: Бързи въпроси и отговори
Чудех се дали да пускам отделна тема или да пиша тук, та въпросът ми е следния:
От няколко месеца карам автоматик х3 2013 30д с 8hp кутия
Как е правилно да се паркира при спиране на равно, лек наклон и сериозен наклон - само на P или с пусната ръчна спирачка? Преди гасене да се минава ли на P или да се изчаква автоматичното пуслане на режим P след гасене?
Накара ме да се замисля, защото прочетох различни неща, като при спиране на лек наклон без ръчна спирачка колата леко се поклаща (няколко см) и после при тръгване (позиция R или D) също има едно поклащане при включването. Когато е на равно или с пусната ръчна спирачка го няма това. Предполагам при освобождаване на зъба на позиция P
Кутията е обслужвна при покупката (8k км)
Благодаря за отговорите
От няколко месеца карам автоматик х3 2013 30д с 8hp кутия
Как е правилно да се паркира при спиране на равно, лек наклон и сериозен наклон - само на P или с пусната ръчна спирачка? Преди гасене да се минава ли на P или да се изчаква автоматичното пуслане на режим P след гасене?
Накара ме да се замисля, защото прочетох различни неща, като при спиране на лек наклон без ръчна спирачка колата леко се поклаща (няколко см) и после при тръгване (позиция R или D) също има едно поклащане при включването. Когато е на равно или с пусната ръчна спирачка го няма това. Предполагам при освобождаване на зъба на позиция P
Кутията е обслужвна при покупката (8k км)
Благодаря за отговорите
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Бързи въпроси и отговори
Винаги "дърпай" ръчната преди да загасиш ДВГ... с наклон, без наклон, по диагонал...
Също така - винаги превключвай на P, преди да загасиш мотора...
Т.е. - спираш/паркираш на място, "дърпаш" ръчната, цъкаш P, и гасиш колата.... това е
Също така - винаги превключвай на P, преди да загасиш мотора...
Т.е. - спираш/паркираш на място, "дърпаш" ръчната, цъкаш P, и гасиш колата.... това е
Re: Бързи въпроси и отговори
Докато сме на темата с "ръчната" - знаете ли какъв е принципът на работа на ауто-холд функцията - използва ръчната спирачка или използва АБС-а? Четох разнопосочни мнения как работи, възможно е при различните модели (и по-скоро поколения) да използва единия или другия принцип, но ми е любопитно да знам.
Аз лично не я "чувам" ръчната да се задейтва с ауто-холда, докато при дърпането й се чува.
Аз лично не я "чувам" ръчната да се задейтва с ауто-холда, докато при дърпането й се чува.
- kriso85
- старши ентусиаст
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: Бързи въпроси и отговори
Mollov написа:Винаги "дърпай" ръчната преди да загасиш ДВГ... с наклон, без наклон, по диагонал...
Също така - винаги превключвай на P, преди да загасиш мотора...
Т.е. - спираш/паркираш на място, "дърпаш" ръчната, цъкаш P, и гасиш колата.... това е
А няма ли опасност при студено време (колата стои на открито) да замръзне и/или бързо да се износи ръчната. По данни които намирам имала живот определен брой дръпвания
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани