Бързи въпроси и отговори

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 30.05.2015
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от rosenrt » 09 Яну 2022, 19:51

wheels написа:Здравейте, от скоро съм собственик на Х3 3.0D от 2004г. с автоматична скоростна кутия (5 скоростната на GM). Опитвам се да разбера за какво служи големият бутон, който е разположен в предната част на скоростния лост. Самият лост се движи без да се налага да го натискам, когато преминавам през различните предавки. Не освобождава лоста и когато двигателя е угасен. Търсих в гугъл и тук, но не намирам отговор.

Явно ви е прецакан бутона,по принцип ако не е натиснат не може да сменяш предавките

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 24.08.2021

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от wheels » 10 Яну 2022, 16:36

rosenrt написа:
wheels написа:Здравейте, от скоро съм собственик на Х3 3.0D от 2004г. с автоматична скоростна кутия (5 скоростната на GM). Опитвам се да разбера за какво служи големият бутон, който е разположен в предната част на скоростния лост. Самият лост се движи без да се налага да го натискам, когато преминавам през различните предавки. Не освобождава лоста и когато двигателя е угасен. Търсих в гугъл и тук, но не намирам отговор.

Явно ви е прецакан бутона,по принцип ако не е натиснат не може да сменяш предавките


Благодаря! Ще го имам предвид. :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 4.09.2015
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от alex4408 » 13 Яну 2022, 21:46

Здравейте, искам да сменя една част, но не знам как се казва и не мога да я намеря.
Х5 Е53 дизел 218 коня отпред на пружини отзад на въздух.
Почти съм сигурен, че е датчик на за нивото - беше с големина около цигарена кутия и висеше разкачен до задна дясна гума. Левия си беше на мястото. Съжалявам, че не снимах проблема.

Мисля, че е това https://uploads.tapatalk-cdn.com/201904 ... 977609.jpg

Ориентирал съм се към оригинален втората употреба... Кой е най- добрият вариант?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 21.09.2017
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E83 M57T2
Мечтае да кара: фърчило

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ID A » 02 Фев 2022, 21:29

На Е83 фейслифта, при смяна на акумулатор, новия трябва ли да се регистрира? Новият е и АГМ.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 197
Регистриран на: 24.07.2018
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Denis yusein » 03 Фев 2022, 5:45

ID A написа:На Е83 фейслифта, при смяна на акумулатор, новия трябва ли да се регистрира? Новият е и АГМ.

Да

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 22.11.2013
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Preslav327 » 05 Фев 2022, 1:13

Здравейте, искам да си пребоядисам джанта стил 467 - парт номер 36117846786, но не зная кода на боята. Има ли начин да се установи с точност?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 3.04.2007
Пол: Мъж
Кара: BMW

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от gavrone » 07 Фев 2022, 21:07

На Е70 3.0 дизел,286кс колко излиза като сума смяна на вериги с труд?
BMW POWER

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 599
Регистриран на: 10.02.2013
Кара: 2008 BMW X6 35dX, 286hp

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от goppe » 08 Фев 2022, 10:58

2.5-3K

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 5.11.2008
Местоположение: София
Кара: X5 40d
Мечтае да кара: Всички коли на света!

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от svetliol » 08 Фев 2022, 11:13

За фейсова 40D ми бяха обявили цена около 5000 лв. с труд и смяна на вериги, лагери и маслена помпа преди 1.5 г.
Актуална ли е тази цена към момента?
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 599
Регистриран на: 10.02.2013
Кара: 2008 BMW X6 35dX, 286hp

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от goppe » 08 Фев 2022, 19:01

Да колега, има разлика фейс - префейс. Фейса е с N57 мотор, веригите са отзад, мотора задължително се вади, хубаво е да се сменят лагерите и се гледа маслената помпа. Ако се сменя и тя, даже може да надхвърли и 5К.

Моята е префейс, за смяна на 3те вериги и изваждането на мотора и смяна и на двата комплекта лагери (че бяха тръгнали вече) + някои дреболии по периферията ми излезна 4К

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от kriso85 » 15 Мар 2022, 9:27

Чудех се дали да пускам отделна тема или да пиша тук, та въпросът ми е следния:
От няколко месеца карам автоматик х3 2013 30д с 8hp кутия
Как е правилно да се паркира при спиране на равно, лек наклон и сериозен наклон - само на P или с пусната ръчна спирачка? Преди гасене да се минава ли на P или да се изчаква автоматичното пуслане на режим P след гасене?
Накара ме да се замисля, защото прочетох различни неща, като при спиране на лек наклон без ръчна спирачка колата леко се поклаща (няколко см) и после при тръгване (позиция R или D) също има едно поклащане при включването. Когато е на равно или с пусната ръчна спирачка го няма това. Предполагам при освобождаване на зъба на позиция P
Кутията е обслужвна при покупката (8k км)
Благодаря за отговорите
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12328
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Mollov » 15 Мар 2022, 12:25

Винаги "дърпай" ръчната преди да загасиш ДВГ... с наклон, без наклон, по диагонал... :D

Също така - винаги превключвай на P, преди да загасиш мотора...


Т.е. - спираш/паркираш на място, "дърпаш" ръчната, цъкаш P, и гасиш колата.... това е :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 599
Регистриран на: 10.02.2013
Кара: 2008 BMW X6 35dX, 286hp

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от goppe » 15 Мар 2022, 12:57

Докато сме на темата с "ръчната" - знаете ли какъв е принципът на работа на ауто-холд функцията - използва ръчната спирачка или използва АБС-а? Четох разнопосочни мнения как работи, възможно е при различните модели (и по-скоро поколения) да използва единия или другия принцип, но ми е любопитно да знам.

Аз лично не я "чувам" ръчната да се задейтва с ауто-холда, докато при дърпането й се чува. :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1027
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от andy » 15 Мар 2022, 13:46

Само предни. И при други марки коли е така.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от kriso85 » 15 Мар 2022, 16:05

Mollov написа:Винаги "дърпай" ръчната преди да загасиш ДВГ... с наклон, без наклон, по диагонал... :D

Също така - винаги превключвай на P, преди да загасиш мотора...


Т.е. - спираш/паркираш на място, "дърпаш" ръчната, цъкаш P, и гасиш колата.... това е :)

А няма ли опасност при студено време (колата стои на открито) да замръзне и/или бързо да се износи ръчната. По данни които намирам имала живот определен брой дръпвания
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook