Бързи въпроси и отговори
Модератор: Технически модератори
Re: Бързи въпроси и отговори
Сигурно е така колега, но по-големия въпрос е дали Д режима ще ми хареса Все пак колата си се кара на Д, особено градско не виждам смисъл от спортния... Ако ти с с флаш тул-а сподели дали си как са ти двата режима
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Да режима ще стане по-бърз, но ще си запази комфорта.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
И аз го имам това претрисане все едно ще гасне и подаване на газ при висока предавка и ниски обороти... 3 такива автомата съм имал - така са си...
Както и досадното поведение на скутерче при бавно изкачване на наклони с междинна газ, ама там спасението е само повече газ... или търпение.
Някой правил ли е софтуерни ъпдейти с положителни резултати при 6 степенния автомат?
Говорим извън xhp flashtool.
Както и досадното поведение на скутерче при бавно изкачване на наклони с междинна газ, ама там спасението е само повече газ... или търпение.
Някой правил ли е софтуерни ъпдейти с положителни резултати при 6 степенния автомат?
Говорим извън xhp flashtool.
- svetliol
- младши ентусиаст
- Мнения: 273
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: X5 40d
- Мечтае да кара: Всички коли на света!
Re: Бързи въпроси и отговори
grkv написа:.............
Някой правил ли е софтуерни ъпдейти с положителни резултати при 6 степенния автомат?
Говорим извън xhp flashtool.
Ако питаш за обновяване на кутията с последна версия на заводския софтуер, аз минах по този път точно с презумпцията, че ще се оправи описаният проблем, но нямаше ефект.
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!
Re: Бързи въпроси и отговори
svetliol написа:grkv написа:.............
Някой правил ли е софтуерни ъпдейти с положителни резултати при 6 степенния автомат?
Говорим извън xhp flashtool.
Ако питаш за обновяване на кутията с последна версия на заводския софтуер, аз минах по този път точно с презумпцията, че ще се оправи описаният проблем, но нямаше ефект.
Мисля, че колегата пита за xHP flashtool софтуер, който няма общо със заводския. Може да се направи лично като се флашне кутията през телефона със лично закупен софтуер или да се направи от бг дилъри на разработчиците (има и колеги във форума, които могат да го направят). Ето тук има инфо за този софтуер:
viewtopic.php?f=4&t=425846&p=4358002&hilit=xhp#p4358002
viewtopic.php?f=128&t=434218&p=4454853&hilit=xhp#p4454853
Аз ги прегледах, но смятам да прегледам и малко по чуждите форуми преди да се реша евентуално да го правя. Другия въпрос, който ми се върти в главата е комбинацията от софт на кутията и софт на двигателя и по-скоро има ли нужда от софт на двигателя ако се цели по-голяма пъргавост особено в ниските обороти, при положение, че на мен двигателя като мощност ми е ОК....
Re: Бързи въпроси и отговори
Умишлено казах, че говорим извън xhp flashtool.
Въпросните не поддържат Ф-серия 7-ци...
Отговорът им е, че няма достатъчно търсене, което малко издиша като твърдение, предвид, че предлагат единствено за 750д.
В гамата 7 30д, 40и/д и 50и са много по-масови от 50д, та логично е за тях да има по-голямо търсене на услугата, ама...
Здраве да е, така решили - така направили.
Аз търся техни конкуренти с по-богато меню, ама за момента греда...
Въпросните не поддържат Ф-серия 7-ци...
Отговорът им е, че няма достатъчно търсене, което малко издиша като твърдение, предвид, че предлагат единствено за 750д.
В гамата 7 30д, 40и/д и 50и са много по-масови от 50д, та логично е за тях да има по-голямо търсене на услугата, ама...
Здраве да е, така решили - така направили.
Аз търся техни конкуренти с по-богато меню, ама за момента греда...
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Предлагат единствено за 8ZF, която е стандартна за 750d или по-точно не предлагат софт в 7-ма серия за 6 степенните кутии.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
8 степенни са всички 730, 740 след 2012-та, но пак няма - само 750д, така че тоя отговор е малко хлъзгав, ама здраве да е... От съпорта им разбирам, че решението им е вече взето, та обсъждането тук няма да промени нищо
Карайте темата за Х-совете, включих се само да споделя, че и при мен се усещат тия негативни ефекти на кутията, макар и да сменя гладко и мазно.
Карайте темата за Х-совете, включих се само да споделя, че и при мен се усещат тия негативни ефекти на кутията, макар и да сменя гладко и мазно.
Re: Бързи въпроси и отговори
grkv написа:Умишлено казах, че говорим извън xhp flashtool.
Моя грешка колега, убягнало ми е това уточение. Иначе явно и при 8ст автомат ги има тези неща, които ни правят впечатление, но поне трябва да са в по-лека форма...
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Бързи въпроси и отговори
goppe написа: Другия въпрос, който ми се върти в главата е комбинацията от софт на кутията и софт на двигателя и по-скоро има ли нужда от софт на двигателя ако се цели по-голяма пъргавост особено в ниските обороти, при положение, че на мен двигателя като мощност ми е ОК....
От много хора съм чувал, че само xHP Flashtool ремап на кутията прави колата да върви, все едно е мапнат (само) мотора... та... особено щом имаш достатъчно кобили под капака, само xHP-то ще ти е доволно... и аз натам съм тръгнал...
- svetliol
- младши ентусиаст
- Мнения: 273
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: X5 40d
- Мечтае да кара: Всички коли на света!
Re: Бързи въпроси и отговори
goppe написа:grkv написа:Умишлено казах, че говорим извън xhp flashtool.
Моя грешка колега, убягнало ми е това уточение. Иначе явно и при 8ст автомат ги има тези неща, които ни правят впечатление, но поне трябва да са в по-лека форма...
Аз имам пряко сравнение между 6 и 8 степенният ZF и смея да твърдя, че при вторият не се забелязват недостатъците при първият.
Опита ми е все още малък но на места където старата кутия ми късаше нервите, новата сменя доста адекватно.
Въпреки това скоро съм планирал обслужване и ще мина на Stage 2 xHP.
Върти ми се в главата и леко да надуя мотора, но се чудя кое е по-добре да се направи първо?
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Бързи въпроси и отговори
Първо xHP... виж дали няма да ти е достатъчно
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Бързи въпроси и отговори
Първо кутията, но е факт, че с нормален ремап, разбирай без някакви странни пикове и падания на графиката, резултатът е още по-добър. Отделно след ремап на мотора, в началото кутията ще се държи странно до новото напасване, нещо, което елиминираш, ако xHP се инсталира след ремапа на мотора.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- The iron hammer
- Потребител
- Мнения: 48
- Регистриран на: 5.10.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Х1
- Мечтае да кара: BMW X6
Re: Бързи въпроси и отговори
Спешно здравейте колеги искам да попитам колко е работната температура на охлаждащата течност и при колко градуса започва да върти перката защото бях при един пишман майстор и сега ми се струва ,че много загрява колата на 96-97градуса перката не се беше включила моля за информация спешно защото утре пак ще ходя при този майстор да знам дали да се разправям.
Колата е БМВ х1 118д 2000кубика 143кс 2010г.
Чувал съм че нормалната работна температура е от 90до110градуса но това бях чел за Е90 каквато ми беше предната кола.
Колата е БМВ х1 118д 2000кубика 143кс 2010г.
Чувал съм че нормалната работна температура е от 90до110градуса но това бях чел за Е90 каквато ми беше предната кола.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани