BMW X5 E53 3.0i M54B30 Ремък пистров и ролка проблем

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 25.11.2019
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E53 3.0i
Детайли за колата: BMW X5 E53 3.0i Facelift with Manual GearBox and LPG System
Engine code M54B30

BMW X5 E53 3.0i M54B30 Ремък пистров и ролка проблем

Мнение от Marini » 30 Окт 2020, 10:12

Колеги,моля за компетентно мнение и съвет относно причината за скъсан пистов ремък задвижващ алтернатора,водната помпа и хидравликата на колата от моя профил BMW X5 M54 B30.Накратко ще разкажа случката.Ремъка беше Dayco, обтяжната и паразитна ролки INA,произведени в Словакия,ако това има някакво значение.На 35000 км. след смяната им при движение по магистрала се случи това.Ясно е по нататък.Пътна помощ а валеше и силен дъжд и да не влизам в подробности.На другия ден при разглобяването и огледа на частите установихме,че паразитната ролка се върти много трудно и по външната и повърхност има залепнали части от ремъка.Ролката на обтегача обаче беше като нова. Когато сменях ролките и ремъка не смених амортисьорчето и обтегача.Възможно ли е причината да е в тях?Не искам да се повтаря случката.Сега поставих ремък Gates и ролки SKF.Не е проблем да сменя и амортисьора,пък ако трябва и целия обтегач.Да не забравя да спомена,че и преди да се случи гореописаното и сега след смяната,ремъка се движи без никакво биене и кривене.

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook