Странен проблем с БМВ X3 2.5 si

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 1.08.2019
Пол: Мъж

Странен проблем с БМВ X3 2.5 si

Мнение от dedo_gogo » 25 Окт 2020, 18:55

Така. Здравейте. Собственик съм на бмв x3 2.5 si 2007 г. Колата е внос от Белгия на реални 150 000 км. Колата има газов ижекцион поставен в България. Проблема е следния: от 2 седмици имам следната ситуация - при запалване на двигателя без значение дали е топъл или студен и в двата случая колата се форсира до 2000 оборота на 2-рата или 3-трета секудна след старта и започва да се движи тромаво губи мощност и я няма никаква на пътя общо взето бавно ускорява до 3000 за по нататък да не говорим. Обаче следващия път като я запаля нищо и няма върви та пушек са вдига (образно казано). И така сега какво правя: като ми се случи така, че оборотите и се заиграят в началото на паленето я гася и запалвам отното за да я карам норманлно.? На компютъра на колата се записва следната грешка: Входящия ванос не е достигнал положение - Това е с моя диагностика ИНПА. Реших и я заведох на читав електрончик който като я закачи на неговата диагностика показа следната грешка: Механичен проблем на електрическия клапан на всмукателния вал (така наречения соленоид). Викам еврика, закупух нов оригинален и го монтирах при моя техник. Но уви ситуацията е същата. Викам добре майната му, и преди това четях много по тая тема с ваноси-маноси но съм изпуснал нещо, и то било че към системата за налягане на маслото въм ваносите има два маслени филтъра които пречиствали подаваното масло към соленоидите. Викам ако са запушени и зацапани нормално да не достига позиция. Намерих ги, свалих ги, почистих ги, макар че си бяха сравнително добре и пак същия пиниз след палене фурсаж и тромавост гася, паля пак всичко е добре. Интересното е че паля от ряз и нямам грешка за датчик разпределителен вал. Незнам дали да са набутвам и за него. По колата са напревени следните манипулации: Нов капак на клапаните, нова гарнитура на главата, нов верига и там гумички-мумички, свещи - всичко това е слагано преди година или 20 000км. Наскоро смених масло и 6 бобини.

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook