Ремонт N57D30B - Х5 2012 40д

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 1.01.2008
Кара: E60 525dA

Ремонт N57D30B - Х5 2012 40д

Мнение от Amorphis » 16 Окт 2020, 11:03

Здравейте колеги,

отдавна не съм влизал и хайде и аз да се разпиша с моя проблем :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Става въпрос за Х5 40d 2012 LCI 306 коня с двигател N57D30B

След ремонт на дюзи в Италия(може би чисто съвпадение) си взех автомобила и след няма и 10 км. счупи двигател :banghead:
След разправия с майстора сега на дневен ред ми е ремонта на двигателя. Идеята ми е колата да отиде в България и там да се направи ремонта - без това натам се бе запътила преди да се счупи мотора.

Няколко въпроса:
Възможно ли е при грешно стендоване на дюзи да счупи двигателя?
Подлежи ли на ремонт този двигател, частите същите ли са като на 30 и 35 и с малко по-стария N57D30A ?
Ако някой е имал сходен проблем, какво друго да очаквам като се отвори двг?

Благодаря предварително на всички отзовали се колеги!
Поздрави!
E36 325TD
E36 M3 Evo
E39 525TDSt
E39 525TDStA
сега
E36 318i
Е60 525dA Sedan
E53 X5 3.0d SportPack

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 997
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: М2+X5

Re: Ремонт N57D30B - Х5 2012 40д

Мнение от msi200 » 16 Окт 2020, 11:17

Какво точно му е счупено? Някои неща се ремонтират, за други трябват нов блок и колянов вал...
И вярва ли ти се, че стават такива съвпадения?
I love the sound of V8 in the morning...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 1.01.2008
Кара: E60 525dA

Re: Ремонт N57D30B - Х5 2012 40д

Мнение от Amorphis » 16 Окт 2020, 11:25

Здрасти колега, отдавна не вярвам в съвпадения, затова и майстора върна парите и си плати за грешката с дюзите.
Не зная какво е счупено, защото автомобила от тогава не съм го пипал, чака автовоз за Б-я.
Блока и коляновия вал трябва ли задължително да са от същата модификация N57D30B или може да са и от предишната версия с ревизия А накрая?
Някой който е наясно би ли казал какво се счупва или какво може да се счупи при кофти дюзи?

Въпросите са за да могат по-запознатите колеги да ме насочат към евентуалния ремонт, ясно ми е, че няма как някой да каже какво му е точно на мотора, преди да го отвори.
Последна промяна Amorphis на 16 Окт 2020, 11:32, променена общо 1 път
E36 325TD
E36 M3 Evo
E39 525TDSt
E39 525TDStA
сега
E36 318i
Е60 525dA Sedan
E53 X5 3.0d SportPack

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Ремонт N57D30B - Х5 2012 40д

Мнение от Kurtov » 16 Окт 2020, 11:29

Зависи какво му е счупено според мен.
Едва ли коляновия вал ще даде фира, заради дюзи.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 997
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: М2+X5

Re: Ремонт N57D30B - Х5 2012 40д

Мнение от msi200 » 16 Окт 2020, 11:54

Amorphis написа:Здрасти колега, отдавна не вярвам в съвпадения, затова и майстора върна парите и си плати за грешката с дюзите.
Не зная какво е счупено, защото автомобила от тогава не съм го пипал, чака автовоз за Б-я.
Блока и коляновия вал трябва ли задължително да са от същата модификация N57D30B или може да са и от предишната версия с ревизия А накрая?
Някой който е наясно би ли казал какво се счупва или какво може да се счупи при кофти дюзи?

Въпросите са за да могат по-запознатите колеги да ме насочат към евентуалния ремонт, ясно ми е, че няма как някой да каже какво му е точно на мотора, преди да го отвори.


Доколкото знам, на N57 с две турбини може да се сложи и блок от N57 с едно турбо, тоест от 30d. Правено е на F10 535d N57 на мой познат. Но пък не е точно същият мотор, та трябва някой майстор да каже. Това ти е най-тежкия вариант за ремонт, всичко друго би трябвало да е по-лесно и евтино.
А колата пали ли изобщо?
I love the sound of V8 in the morning...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Ремонт N57D30B - Х5 2012 40д

Мнение от zvetiko » 16 Окт 2020, 12:03

Не е ясно какво точно се е счупило. Един от вариантите е да се разтопи върха на дюзата и "иглата" да "разстреля" от упор буталото.

Изображение

Има вариант да се стигне и до това.

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 1.01.2008
Кара: E60 525dA

Re: Ремонт N57D30B - Х5 2012 40д

Мнение от Amorphis » 16 Окт 2020, 12:12

zvetiko написа:Не е ясно какво точно се е счупило. Един от вариантите е да се разтопи върха на дюзата и "иглата" да "разстреля" от упор буталото.

Изображение

Има вариант да се стигне и до това.

Изображение


Благодаря много за обяснението колега!
В този случай какво се сменя?
E36 325TD
E36 M3 Evo
E39 525TDSt
E39 525TDStA
сега
E36 318i
Е60 525dA Sedan
E53 X5 3.0d SportPack

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 525d

Re: Ремонт N57D30B - Х5 2012 40д

Мнение от kikko » 16 Окт 2020, 12:52

Колега много трудно е да се каже,преди да се отвори мотора. Може и тънко да минеш, може и цял мотор да ти е нужен. Много е субективно. От скапана дюза може да се "стопи" бутало, но колко и как,и какво друго ще повлече е трудно да се каже. Докарвай го в България и го дай на някой,който е в час с тези коли- бай Гошо кварталния не е вариянт.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 1.01.2008
Кара: E60 525dA

Re: Ремонт N57D30B - Х5 2012 40д

Мнение от Amorphis » 16 Окт 2020, 13:23

msi200 написа:А колата пали ли изобщо?


Запалката на колата може да запали цигара :mhihi: Автомобила не пали.

@kikko
Ако са скапали дюзи колега, ще запише ли грешка/и и какви?
E36 325TD
E36 M3 Evo
E39 525TDSt
E39 525TDStA
сега
E36 318i
Е60 525dA Sedan
E53 X5 3.0d SportPack

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 15.07.2018
Пол: Мъж
Кара: X3 F25 30d, X1 F48 25d

Re: Ремонт N57D30B - Х5 2012 40д

Мнение от Alex_P » 16 Окт 2020, 14:53

Ако дюзите са извън стойности трябва да е записала грешки, които ще ги разпознаеш лесно (smooth running control, injector fault и т.н.), както и при кои цилиндри са проблемни.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1239
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Ремонт N57D30B - Х5 2012 40д

Мнение от awful » 16 Окт 2020, 19:10

Един въпрос, като стана проблема мерихте ли поне компресията и извади ли дюзите да видиш как са, не вярвам ако са ремонтирани да пикае дюза, нещо е попаднало във цилиндъра при почистване на отворите.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 525d

Re: Ремонт N57D30B - Х5 2012 40д

Мнение от kikko » 16 Окт 2020, 19:37

Ами за да "пропикае" така че да стопи бутало,най- вероятно ще запише грешка,тъй като корекцията би трябвало да е много извън нормата. Пусни и една диагностика да видим какво ще покаже.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook