Проблем F25 X3 2.8 D
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем F25 X3 2.8 D
Здравейте, от около месец съм собственик на БМВ Х3 Ф 25 серия внос от Америка. 2.8 Д , но отговарящ на 2.0 също 184 кс.
Тъй като 1 месец престоява в гараж и не е каран на дълги разстояния, защото имаше поправяне на мигачи тип - ЕС с оранжеви , не беше карано, а припалвано само или карано на 1-2км.
След обслужване предната седмица на филтър горивен, маслен, въздушен, масло, днес при излизане на магистрала и напълно загрял двигател го качих до 140 км/ч.
Колата при натиснат докрай педал на газта нямаше мощност. Нищо не е излизало като грешка на таблото или навигацията. Спрях, и тя угасна сама. Никаква грешка отново. Запалих , тръгнах и след 2 метра спря отново и не искаше да запали.
Извиках човек с бош диагностика , платен сертификат на място , тъй като и акумулатора беше започнал да няма ток от 3-4 проби на палене и не искаше колата дори да мине на Н режим за да я качим на платформа.
След като прочете грешките излезе това - снимките най долу !
След като ги изчистихме. Пробвахме отново да запали и излезнаха само 3 грешки.
ЕГР, ДПФ, Дросел.
За ДПФ съм съгласен, че може да е от това, че не е имало кога да регенерира все пак 3 месеца е пътувала с контейнер.
На реални 180 000 км е и обслужвана само в сервиз на БМВ в Америка.
Възможно ли е да е от нещо друго и възможно ли е да е направила някакъв по сериозен проблем, като мнение. Колата ще бъде закарана в официален сервиз в гр. София, но все пак се допитвам до едно мнение, защото най ранния час е за след 1 седмица.
ЕГР е проблемен от това, което съм изчел и има дори гаранция до 2025 за колата и може да бъде заменен, но други части не покрива тя.
Тъй като 1 месец престоява в гараж и не е каран на дълги разстояния, защото имаше поправяне на мигачи тип - ЕС с оранжеви , не беше карано, а припалвано само или карано на 1-2км.
След обслужване предната седмица на филтър горивен, маслен, въздушен, масло, днес при излизане на магистрала и напълно загрял двигател го качих до 140 км/ч.
Колата при натиснат докрай педал на газта нямаше мощност. Нищо не е излизало като грешка на таблото или навигацията. Спрях, и тя угасна сама. Никаква грешка отново. Запалих , тръгнах и след 2 метра спря отново и не искаше да запали.
Извиках човек с бош диагностика , платен сертификат на място , тъй като и акумулатора беше започнал да няма ток от 3-4 проби на палене и не искаше колата дори да мине на Н режим за да я качим на платформа.
След като прочете грешките излезе това - снимките най долу !
След като ги изчистихме. Пробвахме отново да запали и излезнаха само 3 грешки.
ЕГР, ДПФ, Дросел.
За ДПФ съм съгласен, че може да е от това, че не е имало кога да регенерира все пак 3 месеца е пътувала с контейнер.
На реални 180 000 км е и обслужвана само в сервиз на БМВ в Америка.
Възможно ли е да е от нещо друго и възможно ли е да е направила някакъв по сериозен проблем, като мнение. Колата ще бъде закарана в официален сервиз в гр. София, но все пак се допитвам до едно мнение, защото най ранния час е за след 1 седмица.
ЕГР е проблемен от това, което съм изчел и има дори гаранция до 2025 за колата и може да бъде заменен, но други части не покрива тя.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- kikko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Проблем F25 X3 2.8 D
Колега,проблема ти не е за бистрене по форумите,а за сервиз. Има читави сервизи на читави цени. Виж в обявите във форума, предложенията. Ако искаш ,на лично мога да ти кажа личните ми предпочитания да не става реклама.
П.С. ... и когато викате някой за диагностика, викайте диагностици, а не "чистачи на грешки".
П.С. ... и когато викате някой за диагностика, викайте диагностици, а не "чистачи на грешки".

E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
Re: Проблем F25 X3 2.8 D
kikko написа:Колега,проблема ти не е за бистрене по форумите,а за сервиз. Има читави сервизи на читави цени. Виж в обявите във форума, предложенията. Ако искаш ,на лично мога да ти кажа личните ми предпочитания да не става реклама.
П.С. ... и когато викате някой за диагностика, викайте диагностици, а не "чистачи на грешки".
Колега съгласен съм. В тоя град, такива хора. Говоря за гр Раднево. Този, който идва да я гледа е от Стара Загора.
В петък колата има запазен час както казах. Най вероятно е компресия да губи на цилиндрите , може и мотора да е заминал. Просто исках да чуя мнение по тези симптоми.
- kikko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Проблем F25 X3 2.8 D
Да хвърля едно разсъждение. За да угасне и да не иска да запали след това най-вероятно ми се струва грешката "Контрол налягане в гор. колектор/Налягане много ниско". Там проблемите може да са няколко, за да не може да направи налягане в рейл-а.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- top
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 17.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Х1 2.3d,MB SL350,MB E350d
Re: Проблем F25 X3 2.8 D
По историята на колата или номера на рамата не може ли да се провери по американските сайтове, дали колата не е имала предишни подобни проблеми или застрахователни събития...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Проблем F25 X3 2.8 D
Има абс. цялата история. Днес ( по точно вчера ) това говорих със главния мениджър от представителството и ми изпрати информация за следното, което е правено по нея.
Човека обяснява за цилиндър на двигателя, защото има отбелязано , че е правен, и той дори самия се чуди защо е описано. Това се е случило на 139 хил. , сега тя е на 198. АБС винаги е обслужвана на 1 място и имам пълната история. Според мен звучи малко налудничаво с лека ръка да кажеш МОТОР Е и до там. ДПФ бил запушен и не знам си какво още.
Здравейте,
Този ремонт не беше нищо особено. Всмукателният колектор беше запушен, така че го почистихме и имаше сензор за въздушно налягане, който беше дефектен, което доведе до запушване на входа. Заменихме тази част.
Не знам защо системата споменава нещо за цилиндъра на двигателя. Никога не сме работили върху цилиндрите на тази кола.
Човека обяснява за цилиндър на двигателя, защото има отбелязано , че е правен, и той дори самия се чуди защо е описано. Това се е случило на 139 хил. , сега тя е на 198. АБС винаги е обслужвана на 1 място и имам пълната история. Според мен звучи малко налудничаво с лека ръка да кажеш МОТОР Е и до там. ДПФ бил запушен и не знам си какво още.
- astrapower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Проблем F25 X3 2.8 D
Без дигностика, няма как да се отгатне какъв е точно проблема. Намери подходящ сервиз в който разбират от марката и имат качествена диагностична апаратура.
Re: Проблем F25 X3 2.8 D
Да върна информация и за други хора , надявам се в тяхна помощ.
Грешката , която показва е ЕГР.
Гаранционно ще се сменят ЕГР , Колектор и клапан. Диагностиката не откри нищо друго. Правена е в официален сервиз на БМВ
Грешката , която показва е ЕГР.
Гаранционно ще се сменят ЕГР , Колектор и клапан. Диагностиката не откри нищо друго. Правена е в официален сервиз на БМВ
- g_ishkitiev
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 7.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 525d 2002год.
Re: Проблем F25 X3 2.8 D
Преди няколко месеца след смяна на масло колата нещо загуби мощност. Нищо не свети, но натискаш педала, а не върви . Върнах я обратно в сервиза и се оказа, че се е измъкнало едно маркуче за вакум. Бутнаха го и се оправи. Замисли се какви ще са отговорите и съветите на въпрос "колата няма мощност?". Ще минеш през турбо, та до двигател.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани