Избор на газова уредба за 3.0i 2003?
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- BAMSE
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 14.08.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E53 3i 2003г.
- Мечтае да кара: X5 40e
Избор на газова уредба за 3.0i 2003?
Здравейте, искам да сложа газова уредба на 3.0i 2003г. Въпроса ми е такъв, искам да е с торна бутилка, но компресора се намира под резервната гума. Знаете ли къде могат да я направят тази гимнастика с местенето на компресора ако трябва. Искам да е висок клас газова с обд за да свда проблемите до минимум. Моля дайте съвети къде в София мое да стане и горе долу колко пари излиза. Благодаря предварително!
- BAMSE
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 14.08.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E53 3i 2003г.
- Мечтае да кара: X5 40e
Re: Избор на газова уредба за 3.0i 2003?
Понеже виждам огромен наплив на отговори та да споделя до къде стигнах все пак.
По неволя преместих компресора за окачването в нишата за баса. Не е нужно никакво удължаване, просто се махат всичките пласмасови кори от дясната страна и буксите, които са за управлението и въздуха се откачат от коша и слагат под същите тези кори ( за по сигурно ги хванах със свински опашки по снопа с кабели). После с бургия 6 2 дупки от долната страна на нишата ( има около 1 сантиметър подходяща ламарина за това) за да се закачи компресора на 2 от негоевите си тампони. С планка и един допълнителен болт хванах 3-тия тампон за ламаринена планчица под бушоните. Остава хубава изолация с каменна вата понеже, като се включи и се чува малко. Хубаво е при тампоните да сложите някакво уплътнение.
Следваща стъпка относно акомулатора. Понеже е меееега голям и няма къде да го завра, видях в тубата клип от полша как са направили рамка/скара за бутилката която е на панти и върху която ляга бутилката. @ часа и малко заваряване на винкели и рамката е в багажника. Остава газаджията ми да се позабавлява с бутилката там. ЗАкачам и малко снимки.
По неволя преместих компресора за окачването в нишата за баса. Не е нужно никакво удължаване, просто се махат всичките пласмасови кори от дясната страна и буксите, които са за управлението и въздуха се откачат от коша и слагат под същите тези кори ( за по сигурно ги хванах със свински опашки по снопа с кабели). После с бургия 6 2 дупки от долната страна на нишата ( има около 1 сантиметър подходяща ламарина за това) за да се закачи компресора на 2 от негоевите си тампони. С планка и един допълнителен болт хванах 3-тия тампон за ламаринена планчица под бушоните. Остава хубава изолация с каменна вата понеже, като се включи и се чува малко. Хубаво е при тампоните да сложите някакво уплътнение.
Следваща стъпка относно акомулатора. Понеже е меееега голям и няма къде да го завра, видях в тубата клип от полша как са направили рамка/скара за бутилката която е на панти и върху която ляга бутилката. @ часа и малко заваряване на винкели и рамката е в багажника. Остава газаджията ми да се позабавлява с бутилката там. ЗАкачам и малко снимки.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- BAMSE
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 14.08.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E53 3i 2003г.
- Мечтае да кара: X5 40e
Re: Избор на газова уредба за 3.0i 2003?
Ето малко снимки и от "скарата".
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- AlCapone
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 8.10.2006
- Местоположение: на шофьорското място!
- Кара: когато има гориво.
- Мечтае да кара: Джесика Алба
- Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany
Re: Избор на газова уредба за 3.0i 2003?
Здравей, за избор не мога да те посъветвам защото някой искат колата да им върви като със 100 октана бензин други искат да е възможно най-икономична трети (като мен) искат среден вариант между двете и така... Аз съм със същия мотор с ГИ Фобос вече 2г. мога да кажа че колата си ми върви нормално и ми дава разход градско 15л. извънградско 12л. разбира се и двата резултата са с нормално каране. Спрях се на Фобос защото в България са много популярни и частите им са евтини, а пък и са надеждни за цената си но до тук ти говоря по скоро за електрониката. Ако искаш нещо по така хвърли повечко парички в изпарител и инжектори пак с електроника на Фобос и според мен ще си доволен 

Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....
Re: Избор на газова уредба за 3.0i 2003?
Здравей,
От краткия си опит 5 месеца и 10 хил. км мога да кажа че съм доволен от A.E.B MP6C с алуминиева инжекторна рейка и инжектори от същата марка и силовия изпарител на tomasetto. Настройките са добро вървене да е минимална разликата газ/бензин. Има пренебрежим спад на мощността на газ, които често зависи от това къде съм заредил. С хубава газ върви почти 1:1 като на бензин. Разход извън града 12-13, градско София - 17 или малко горница. Цена на цялата инсталция - 1400 лв . със всички документи за регистрация на газта.
От краткия си опит 5 месеца и 10 хил. км мога да кажа че съм доволен от A.E.B MP6C с алуминиева инжекторна рейка и инжектори от същата марка и силовия изпарител на tomasetto. Настройките са добро вървене да е минимална разликата газ/бензин. Има пренебрежим спад на мощността на газ, които често зависи от това къде съм заредил. С хубава газ върви почти 1:1 като на бензин. Разход извън града 12-13, градско София - 17 или малко горница. Цена на цялата инсталция - 1400 лв . със всички документи за регистрация на газта.
- d840
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530D
Re: Избор на газова уредба за 3.0i 2003?
Аз съм с Ланди ренцо ги.. Инсталирана е поне преди 7/10 години.. Тоест стар вариант.. Със 2 испарителя.. Харчи ми 20 в София, килата е с ръчни скорости, но пък няма НиКАКВА разлика във вървежа м-ду двете горива.. Искам и аз да направя тази гимнастика с бутилката че в момента ми заема полувината багажник.. Ако се наложи да смениш акумолатора трябва да сваляш бутилката ли килега? А ако е пълна? Един познат е преместил акумолатора напред към седалкитв и отгоре върху лигена.. Захванал го е със колани (което нее ок макар дс не мърда) а компресора си остава в дупката дето е акумолатора..
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки !!!
- BAMSE
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 14.08.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E53 3i 2003г.
- Мечтае да кара: X5 40e
- BAMSE
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 14.08.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E53 3i 2003г.
- Мечтае да кара: X5 40e
- BAMSE
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 14.08.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E53 3i 2003г.
- Мечтае да кара: X5 40e
- BAMSE
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 14.08.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E53 3i 2003г.
- Мечтае да кара: X5 40e
Re: Избор на газова уредба за 3.0i 2003?
Това е което се пулочи след всичко. Изпарител Gold-GT (поддържа коли до 350 к.с), бързи инжектори и бутилка захваната за скарата със стомана за монтиране на метанови бутилки.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани