BMW X5 E70 SD проблем с дюзи / кори под чистачките
Модератор: Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
BMW X5 E70 SD проблем с дюзи / кори под чистачките
Здравейте колеги,
Става въпрос за автомобила на мой приятел.
Колата е BMW X5 E70 3.0SD 2008г.
Двигателя стартира без проблем, но след това веднага загасва.
Кода на грешката, която записва е 4460 - проблем с дюзата на 6-ти цилиндър.
Явно от влага е изгоряла електрониката на дюзата.
Предполагам, че е това, защото си е проблем на модела.
Въпроса е, че колата се намира в подземен паркинг, който е изключително тесен и крив.
Пътна помощ и бутане са изключени.
Варианта е със сетни усилия да я дърпаме с въже, но се съмнявам да стане и това.
Затова, питането ми е:
Ако свалим колектора и откачим буксата на 6-та дюза, дали двигателя ще запали на 5 цилиндъра, за да успеем да я изкараме от гаража?
Някой сблъсквал ли се е с такова нещо?
Става въпрос за автомобила на мой приятел.
Колата е BMW X5 E70 3.0SD 2008г.
Двигателя стартира без проблем, но след това веднага загасва.
Кода на грешката, която записва е 4460 - проблем с дюзата на 6-ти цилиндър.
Явно от влага е изгоряла електрониката на дюзата.
Предполагам, че е това, защото си е проблем на модела.
Въпроса е, че колата се намира в подземен паркинг, който е изключително тесен и крив.
Пътна помощ и бутане са изключени.
Варианта е със сетни усилия да я дърпаме с въже, но се съмнявам да стане и това.
Затова, питането ми е:
Ако свалим колектора и откачим буксата на 6-та дюза, дали двигателя ще запали на 5 цилиндъра, за да успеем да я изкараме от гаража?
Някой сблъсквал ли се е с такова нещо?
Последна промяна Tsapo на 29 Окт 2020, 14:58, променена общо 2 пъти
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: BMW X5 E70 SD
Колега, мисля, че нищо не пречи да пробвате. Ако дюзата няма механичен проблем, би трябвало двигателя да запали и работи, но ще тресе. Но може би проблема е и в още нещо.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: BMW X5 E70 SD проблем с дюзи
С откачена букса, доколкото помня, не пали...
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: BMW X5 E70 SD проблем с дюзи
Свалихме колектора и дюзите.
Сложихме други две дюзи (втора употреба) с идеята да я изкараме от гаража.
Обаче пак не пали и отново си записва грешка на 4 и 6ти цилиндър............
Не я знам как да го мръднем от гаража тоя паметник.........
Сложихме други две дюзи (втора употреба) с идеята да я изкараме от гаража.
Обаче пак не пали и отново си записва грешка на 4 и 6ти цилиндър............
Не я знам как да го мръднем от гаража тоя паметник.........
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: BMW X5 E70 SD проблем с дюзи
Оправихме колата.
Купихме нови дюзи и запали веднага.
Проблема с дюзите се получава от проникване на влага до дюзите на 4,5 и 6-ти цилиндър.
В следствие на това бобинката на дюзата изгаря и дюзата дава на късо.
Това не се прави и реално спасението е нови.
Виновник за влагата е счупване на кори с парт. номера 51717169420 ; 51717169421 ; 51717169419.
Аз не знаех, че това е основна болежка на Е70 заради, която от BMW са пуснали бюлетин през 2011-2012г.
Та, за всички собственици на модела Е70 препоръчвам да проверят и при необходимост да сменят по-горе посочените кори, защото заради тази простотия излиза скъпо и солено ремонта.
Поздрави и весели празници.
Купихме нови дюзи и запали веднага.
Проблема с дюзите се получава от проникване на влага до дюзите на 4,5 и 6-ти цилиндър.
В следствие на това бобинката на дюзата изгаря и дюзата дава на късо.
Това не се прави и реално спасението е нови.
Виновник за влагата е счупване на кори с парт. номера 51717169420 ; 51717169421 ; 51717169419.
Аз не знаех, че това е основна болежка на Е70 заради, която от BMW са пуснали бюлетин през 2011-2012г.
Та, за всички собственици на модела Е70 препоръчвам да проверят и при необходимост да сменят по-горе посочените кори, защото заради тази простотия излиза скъпо и солено ремонта.
Поздрави и весели празници.
Кори над мотора
Tsapo написа:Оправихме колата.
Купихме нови дюзи и запали веднага.
Проблема с дюзите се получава от проникване на влага до дюзите на 4,5 и 6-ти цилиндър.
В следствие на това бобинката на дюзата изгаря и дюзата дава на късо.
Това не се прави и реално спасението е нови.
Виновник за влагата е счупване на кори с парт. номера 51717169420 ; 51717169421 ; 51717169419.
Аз не знаех, че това е основна болежка на Е70 заради, която от BMW са пуснали бюлетин през 2011-2012г.
Та, за всички собственици на модела Е70 препоръчвам да проверят и при необходимост да сменят по-горе посочените кори, защото заради тази простотия излиза скъпо и солено ремонта.
Поздрави и весели празници.
Здравейте колеги, повдигам темата, за въпросните кори, за които колегата е писал и са му създали проблеми. Четох, че е слабо място и често срещан проблем. При мен са сериозно изпочупени. Въпросът ми е някой сменял ли е тези кори и какви е слагал? ОЕМ са много скъпи, има китайски, за които не мога да разбера конкретно дали стават.... Уж има мнения, че не са лоши - идват без горното уплътнение и без рапидки, но ако някой е слагал такива ще съм благодарен да даде отзиви. Ето пример за алтернативните кори:
https://www.ebay.co.uk/itm/3x-Engine-Up ... SwiKRe~u-j
- Infiltrat
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 9.04.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 (E70)
- Детайли за колата: BMW X5 (E70) 3.0SD
Re: BMW X5 E70 SD проблем с дюзи
Да тези кори са си доста скъпи. Съвсем скоро провериха в един сервиз и всяка от трите беше около 200/200+ лева.
В търсене на нови попаднах на тази обява в olx - https://www.olx.bg/ad/kora-pod-chistach ... 8jIsu.html, говорих с човека и все нямам време да ги видя на живо, но ако става пластмасата ще ги взима и сменя, защото както еписал колегата ремонта на дюзите излиза скъпо, а аз вече съм го правил веднъж
В търсене на нови попаднах на тази обява в olx - https://www.olx.bg/ad/kora-pod-chistach ... 8jIsu.html, говорих с човека и все нямам време да ги видя на живо, но ако става пластмасата ще ги взима и сменя, защото както еписал колегата ремонта на дюзите излиза скъпо, а аз вече съм го правил веднъж
Re: BMW X5 E70 SD проблем с дюзи
Infiltrat написа:Да тези кори са си доста скъпи. Съвсем скоро провериха в един сервиз и всяка от трите беше около 200/200+ лева.
В търсене на нови попаднах на тази обява в olx - https://www.olx.bg/ad/kora-pod-chistach ... 8jIsu.html, говорих с човека и все нямам време да ги видя на живо, но ако става пластмасата ще ги взима и сменя, защото както еписал колегата ремонта на дюзите излиза скъпо, а аз вече съм го правил веднъж
Колега, видях я тази обява и аз, но продавача ги продава много скъпо, мисля че даже беше на 200лв обявата първоначално. Аз поръчах от Англия за 100лв, очаквам до седмица да дойдат. Могат да се поръчат и от Алиекспрес за 60-70лв, но на мен не ми се чака цял месец, а и има вероятност да ми набият да ги освобождавам на митница, така че заложих на ибей. Като дойдат ще дам мнение как са и ще направя и някоя снимка. От още четене по чуждите форуми се оформя мнението, че китайчетата стават прилично добре и то за 6-7 пъти по-ниска цена от ОЕМа. Малко по-трудно се хващали рапидките и трябва на средната кора да се разпробият малко по-големи дупки ако не се лъжа. Иначе даже някои им слагат тиксо с някакво златно покритие, което да отблъсва топлината от двигателя, но това ми се струва прекалено много.
- Infiltrat
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 9.04.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 (E70)
- Детайли за колата: BMW X5 (E70) 3.0SD
Re: BMW X5 E70 SD проблем с дюзи
goppe написа:Infiltrat написа:Да тези кори са си доста скъпи. Съвсем скоро провериха в един сервиз и всяка от трите беше около 200/200+ лева.
В търсене на нови попаднах на тази обява в olx - https://www.olx.bg/ad/kora-pod-chistach ... 8jIsu.html, говорих с човека и все нямам време да ги видя на живо, но ако става пластмасата ще ги взима и сменя, защото както еписал колегата ремонта на дюзите излиза скъпо, а аз вече съм го правил веднъж
Колега, видях я тази обява и аз, но продавача ги продава много скъпо, мисля че даже беше на 200лв обявата първоначално. Аз поръчах от Англия за 100лв, очаквам до седмица да дойдат. Могат да се поръчат и от Алиекспрес за 60-70лв, но на мен не ми се чака цял месец, а и има вероятност да ми набият да ги освобождавам на митница, така че заложих на ибей. Като дойдат ще дам мнение как са и ще направя и някоя снимка. От още четене по чуждите форуми се оформя мнението, че китайчетата стават прилично добре и то за 6-7 пъти по-ниска цена от ОЕМа. Малко по-трудно се хващали рапидките и трябва на средната кора да се разпробият малко по-големи дупки ако не се лъжа. Иначе даже някои им слагат тиксо с някакво златно покритие, което да отблъсва топлината от двигателя, но това ми се струва прекалено много.
0
Колега, дай мнение. Пристигнаха ли, сложили ги?
Re: BMW X5 E70 SD проблем с дюзи
Здрасти колега. Буквално преди час ги взех корите. Монатажа със сигурност ще ми остане за уикенда, през седмицата няма да имам време. Корите изглеждат доста стабилни като изработка - много твърда пластмаса, не може да се огъва, има си материал по нея, не е тънка. Относно пасването на страничната кора към средната (малката) - като ги държа на ръка се вижда, че има известен луфт, но когато се стегнат до някаква степен ще се обере луфта със сигурност. Това и чуждите форуми го четох, че го има, но мен не ме притеснява, защото смятам да сложа уплътнителна лента за дограми/прозорци, която да обере отворчетата. Слагам едни бързи снимки сега, когато монтирам ще направя още и ще пиша какво е станало:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: BMW X5 E70 SD проблем с дюзи
Здравейте колеги. Днес смених въпросните кори и давам малко информация и снимки от смяната. Определено мога да кажа че съм доволен от корите като съотношение цена/качество. Най-важното е че си пасват почти идеално към купето и една към друга. Относно монтажа - става бързо и лесно - махат се двете мрежести кори под капака и се откриват въпросните кори, които са за смяна. Демонтират се бързо, ето в какво състояние бяха моите - от 3 парчета бяха станали 6:
Понеже китайските кори не идват с дунапренените уплътнения на оригиналните, аз сложих самозалепваща изолираща лента да дограми по краищата на корите, както и на мястото където двете големи кори се прикрепят към средната. Може би там е най-важно да няма пропускане на вода между тях, за да не отива надолу:
От старите кори прехвърлих едни пенести уплътнения (виждат се там, където прекъсва моето уплътнение), те също пасват идеално. Резултатът преди монтажа:
Понеже китайските кори не идват с дунапренените уплътнения на оригиналните, аз сложих самозалепваща изолираща лента да дограми по краищата на корите, както и на мястото където двете големи кори се прикрепят към средната. Може би там е най-важно да няма пропускане на вода между тях, за да не отива надолу:
От старите кори прехвърлих едни пенести уплътнения (виждат се там, където прекъсва моето уплътнение), те също пасват идеално. Резултатът преди монтажа:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: BMW X5 E70 SD проблем с дюзи
Корите си пасват много добре на дупките за захващане, нямаше ядове там:
Снимката по-долу е от захващането на едната странична кора към средната (малката), на която се вижда добре, че изолацията е добре пресована, което беше ефектът, който търсих:
И накрая всичко е по местото си :
Хубаво е наистина да се сменят тези кори, не излизат скъпо, а могат да спеястят много неприятности. Надявам се да съм бил полезен. Ще опитам да се свържа с колегата пуснал темата, за да може да я преименува, защото заглавието й дава идея за друг проблем, макар да са причина и следствие.
Снимката по-долу е от захващането на едната странична кора към средната (малката), на която се вижда добре, че изолацията е добре пресована, което беше ефектът, който търсих:
И накрая всичко е по местото си :
Хубаво е наистина да се сменят тези кори, не излизат скъпо, а могат да спеястят много неприятности. Надявам се да съм бил полезен. Ще опитам да се свържа с колегата пуснал темата, за да може да я преименува, защото заглавието й дава идея за друг проблем, макар да са причина и следствие.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Infiltrat
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 9.04.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 (E70)
- Детайли за колата: BMW X5 (E70) 3.0SD
Re: BMW X5 E70 SD проблем с дюзи
Супер е станало! Благодаря за снимките и информацията. Ще взема и аз да поръчам от тях.Поздрави
Re: BMW X5 E70 SD проблем с дюзи / кори под чистачките
Развалените дюзи от влагата подлежат ли на ремонт?
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани