Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Модератор: Технически модератори
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
ти не ми разбра логиката, колета е хубава не казвам че ще се разпадне. Тази кола е държана в гараж на постоянна температура от 12 градуса и сме се грижили за нея от ден първи, само и единствено по най-добрия начин. Просто за мен ако даваш 100к лв, трябва в следващите 100 000к км-ра да сменяш само масло и да не знаеш какво е проблем.
е36-та старата я взех на 100 000к км-ра от германия, стария собственик беше сменял само масло и изкара още 100 000к без да иска нищо, тук сега на село имаме 2 тесли, единственото което се прави е да се зарежда и капака се вдига за да се долива течност за чистачки.
е36-та старата я взех на 100 000к км-ра от германия, стария собственик беше сменял само масло и изкара още 100 000к без да иска нищо, тук сега на село имаме 2 тесли, единственото което се прави е да се зарежда и капака се вдига за да се долива течност за чистачки.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Това беше в кръга на шегата, разбира се.
Аз съм на същото мнение, но най-големият парадокс е, че БМВ-та за много повече - 200к и горница не могат и 20к да изкарат без голям проблем... За доста седмици, както казваш и ти съм чувал същите истории. Поне в е90 не топят буталата като заминат дюзите.
Аз отдавна съм фен на БМВ, но никога не съм пестил истината в какви бездънни ями за пари са се превърнали.
Истината е, че можеш да разчиташ на тях само с превантивна поддръжка, която не е евтина... аз поне така съм правил, а хубавото е, че и предният собственик е бил луд. Някои неща сменяш превантивно, за други дебнеш за първите им симтптоми и така.
Било, каквото било...
Sent from my Спейс using Tapatalk
Аз съм на същото мнение, но най-големият парадокс е, че БМВ-та за много повече - 200к и горница не могат и 20к да изкарат без голям проблем... За доста седмици, както казваш и ти съм чувал същите истории. Поне в е90 не топят буталата като заминат дюзите.
Аз отдавна съм фен на БМВ, но никога не съм пестил истината в какви бездънни ями за пари са се превърнали.
Истината е, че можеш да разчиташ на тях само с превантивна поддръжка, която не е евтина... аз поне така съм правил, а хубавото е, че и предният собственик е бил луд. Някои неща сменяш превантивно, за други дебнеш за първите им симтптоми и така.
Било, каквото било...
Sent from my Спейс using Tapatalk
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12345
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Полека с офтопика, да не пълним темата с косвена информация.
Според мен използването на читава добавка за бензина подобрява много нещата и вероятно ще удължи с много живота на тия дюзи. Е, разбира се, в комбинация с възможно по-читав бензин (А98 на Лукойл, например, аз лично не го смятам за такъв... че беше даден пример).
В моят случай, поне, направо си е грехота тоя мотор да се кара с нещо под Shell VPR (аз, лично, много харесвам тоя бензин, винаги съм с много добри впечатления от него), ЕКО 100, или Rompetrol 98 (без франчайзните обекти), а и отделно сипвам добавка на Bardahl, многокомпонентна.
Според мен използването на читава добавка за бензина подобрява много нещата и вероятно ще удължи с много живота на тия дюзи. Е, разбира се, в комбинация с възможно по-читав бензин (А98 на Лукойл, например, аз лично не го смятам за такъв... че беше даден пример).
В моят случай, поне, направо си е грехота тоя мотор да се кара с нещо под Shell VPR (аз, лично, много харесвам тоя бензин, винаги съм с много добри впечатления от него), ЕКО 100, или Rompetrol 98 (без франчайзните обекти), а и отделно сипвам добавка на Bardahl, многокомпонентна.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Mollov написа:Полека с офтопика, да не пълним темата с косвена информация.
Според мен използването на читава добавка за бензина подобрява много нещата и вероятно ще удължи с много живота на тия дюзи. Е, разбира се, в комбинация с възможно по-читав бензин (А98 на Лукойл, например, аз лично не го смятам за такъв... че беше даден пример).
В моят случай, поне, направо си е грехота тоя мотор да се кара с нещо под Shell VPR (аз, лично, много харесвам тоя бензин, винаги съм с много добри впечатления от него), ЕКО 100, или Rompetrol 98 (без франчайзните обекти), а и отделно сипвам добавка на Bardahl, многокомпонентна.
Избери си добавка за почистване на горивна система или изобщо горивна добавка, огледай и съдържанието. гугълни основните компоненти.
Общо взето все едно да си купиш специален пакет мокри кърпички за измиване на кола и да си убеден, че работата е свършена почти все едно си бил на пароструйка
Да не говорим, че хвалят че добавките разграждат мръсотиите.
Щом те разграждат нещо, което не може бензина или нафтата да разгради (щото са си малко агресивни химии ) сметни какво се случва с всичките гумени, тефлонови или триещи компоненти в мотора и по пътя към него
Истината е единствено в качественото гориво. И бензин и дизел.
1л. качествена добавка е около 20 лв и стига за около ~120 литра гориво (2 резервоара) което прави по 17 стотинки на литър. Разликата между 95 и а100 в момента е 20-25 стотинки. Тоест дали ще зареждате шано гориво 3та цедка и ще люскате добавка или ще сипвате а100 почти излиза на едни пари - в кое има по-голям смисъл, оставям на вашата фантазия
А, ако си мислите че като зареждате А100, слагате добавка и получавате 105 октана ... бих казал, че света не работи точно така
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Само да вметна, че 98 на Ромеца е от Лукойл, а там всичко е ЛЕШ.
Аз карам само 95 от Ром, който се води румънски. Никога не съм имал дертове.
Или Шел Нитро 100, на това е рядко. Общо взето всичките ми околни коли - ДВ или дизел са само от там...
Sent from my Спейс using Tapatalk
Аз карам само 95 от Ром, който се води румънски. Никога не съм имал дертове.
Или Шел Нитро 100, на това е рядко. Общо взето всичките ми околни коли - ДВ или дизел са само от там...
Sent from my Спейс using Tapatalk
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
+1 за ромеца 95 ама съм попадал и на кофти такъв извън София като сипах 1 път там близо до Сандански за Гърция. Абе няма спасение, контрол няма на горивата и всеки си го кръщава както дойде. Наскоро едно приятелче сипаха дизел от лукойла, който освен че замръзна ами утрепа помпата и филтъра на Е39ката му.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10482
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
ogata написа:Истината е единствено в качественото гориво. И бензин и дизел.
1л. качествена добавка е около 20 лв и стига за около ~120 литра гориво (2 резервоара) което прави по 17 стотинки на литър. Разликата между 95 и а100 в момента е 20-25 стотинки. Тоест дали ще зареждате шано гориво 3та цедка и ще люскате добавка или ще сипвате а100 почти излиза на едни пари - в кое има по-голям смисъл, оставям на вашата фантазия
+1
Добавките имат смисъл за почистване на дпф, катализатори и друга периферия, при това само до определена степен на проблема.
Never mistake motion for action...
- horhef
- младши ентусиаст
- Мнения: 524
- Регистриран на: 27.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каручки
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Дайте някаква качествена добавка за профилактично почистване на тези дюзи. Също така мение за сервиз за евентуална проверка и почистване. Аз съм с N43b20 предполагам е с проблемните дюзи
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
horhef написа:Дайте някаква качествена добавка за профилактично почистване на тези дюзи. Също така мение за сервиз за евентуална проверка и почистване. Аз съм с N43b20 предполагам е с проблемните дюзи
Дюзите се гледат през компа, няма нужда да се свалят, но софта на мотора трябва да е от някой нагоре.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12345
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
horhef написа:Дайте някаква качествена добавка за профилактично почистване на тези дюзи. Също така мение за сервиз за евентуална проверка и почистване. Аз съм с N43b20 предполагам е с проблемните дюзи
Аз сипвам добавката на Bardahl - Traitement Essence (Benzine behandeling), зелена течност. Сипва се 1мл на 1л гориво.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10482
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
ProTec ползвам аз, но ако са тръгнали дюзите, няма да ги оправи.
Never mistake motion for action...
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12345
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
То идеята е да ги подпомогнат, максимално трудно да тръгнат...
- horhef
- младши ентусиаст
- Мнения: 524
- Регистриран на: 27.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каручки
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Mollov написа:То идеята е да ги подпомогнат, максимално трудно да тръгнат...
Точно това е идеята. Аз реално не знам дали са тръгнали, може би трябва да отида някъде да ми направят диагностика.
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Е, то какво излиза, колеги - дюзи, вериги, клапи... Изобщо човек струва ли си да се занимава? Направо се чудя как да си взема BMW като то не е едно с тия N-е двигатели!?
От друга страна имам приятел с X5 за 100К само биалетки и 2 комплекта огледала, че е от 2004 колата
Но все пак сериозно - толкова л ие зе положението с дюзи и вериги на тези коли?
От друга страна имам приятел с X5 за 100К само биалетки и 2 комплекта огледала, че е от 2004 колата
Но все пак сериозно - толкова л ие зе положението с дюзи и вериги на тези коли?
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12345
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Чак много зле - не е.... НО... ако попаднеш на неподдържана кола (т.е. карана до последно, колкото даде).... Затова е добре тия кои да се гледат (диагностики и т.н.) преди да се пазаруват...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани