Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Модератор: Технически модератори
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
DigitalExile написа:Съмнявам се да има изкарали дюзи 150-200к и то тук в България (дори в Европа) даже съм сигурен,че няма,
Разиката между N54 и N55 е друга може да видиш тук
http://mywikimotors.com/n55b30/#Problems
Не случайно BMW НЕ одобриха гаранцията на дюзите в Европа нямат и причина да го правят.
В Америка са 10 years / 120 000 miles. гаранция. Главна причина - Горивата.
https://f30.bimmerpost.com/forums/showt ... ?t=1338469
Мерси за инфото колега
Тоест, ако си вкарам БМВ от Америка на 100 120 к км има шанс да изкарат до 150 160 к хаха
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 911
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Не точно.. гаранцията за USA и Канада важи само там. Ако я докараш тук няма гаранция.
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Той май иска да каже, че там ще са били сменени евентуално и ще имат повече живот тук. Много ясно че тук няма да бъде призната такава гаранция. Аз тъкмо се бях наточил доста на N55 от САЩ и днес като попрочетох темата малко ми се охлади мерака(за тия мотори) :mihihi
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Имах в предвид, че щом там дават гаранция, значи държат. Тоест ако колата е карана там ресурса на въпросните дюзи ще е по-голям тук.
Иначе май има вариант да се вземат дюзи от Америка на доста по-разумна цена.
Иначе май има вариант да се вземат дюзи от Америка на доста по-разумна цена.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12345
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Там дават гаранция, въпреки по-скапаните горива, че потребителите ревът яко... и си уважават гаранцията, не защото дюзите държат повече, а защото държат на клиентите...
Иначе тия по-евтините дюзи, които ги използват в USA, съм писал за тях в първите постове. Все по-трудно е да се намерят в Европа, BMW тотално се опитват да ограничат достъпността им.
Иначе тия по-евтините дюзи, които ги използват в USA, съм писал за тях в първите постове. Все по-трудно е да се намерят в Европа, BMW тотално се опитват да ограничат достъпността им.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
В Канада и САЩ се дават удължени 10 годишни гаранции за много други неща, не само дюзи и вериги, но пазара там и няма нищо общо с този тука
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 911
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
b00st написа:В Канада и САЩ се дават удължени 10 годишни гаранции за много от нещата, не само дюзи, но пазара там и няма нищо общо с този тука
Точно така, аз дори имам допълнителна 10 годишна гаранция на Ваносите и валвтроника
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
DigitalExile написа:b00st написа:В Канада и САЩ се дават удължени 10 годишни гаранции за много от нещата, не само дюзи, но пазара там и няма нищо общо с този тука
Точно така, аз дори имам допълнителна 10 годишна гаранция на Ваносите и валвтроника
Общо взето всичко по-проблемно го покриват, по мои наблюдения. Абе друго си е.
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Mollov написа:Там дават гаранция, въпреки по-скапаните горива, че потребителите ревът яко... и си уважават гаранцията, не защото дюзите държат повече, а защото държат на клиентите...
Иначе тия по-евтините дюзи, които ги използват в USA, съм писал за тях в първите постове. Все по-трудно е да се намерят в Европа, BMW тотално се опитват да ограничат достъпността им.
Може да се вземат направо от САЩ.
- barona111
- Потребител
- Мнения: 21
- Регистриран на: 20.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Здравейте, бих искал да споделя и опцията за почистване на оригиналните пиезо-дюзи на N43. Услугата е около 27 евро на дюза. Офертите можете да намерите в Ибей, като май само в Германия го извършват като услуга и по специално в БОШ сервизите. Доколкото виждам се изпращат вашите там, те ги почистват и ги връщат. Аз лично предпочитам да взема нови, неоригинални и да видя как ще се държи колата, защото старите са най-старото поколение и се притеснявам да ги почиствам там. Вярвам, че цената на VDO оригинални, която ми я дават тука в България (около 550 лв.) е абсолютно нереална и надута за едни електронно управляеми клапани с малко кристалчета вътре. Ще пиша за впечатления, а може и да кача тест от диагностиката след адаптацията на новите неоригинални дюзи. Поръчах ги за 500 лв. четири броя плюс доставка.
- apexs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: 056
- Кара: E60 525i M54 Е91 320i N43
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Все пак кой от къде е купил новил инжектори ?
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12345
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
barona111 написа: Аз лично предпочитам да взема нови, неоригинални и да видя как ще се държи колата,
Неоригинални няма... всичките са на VDO... т.нар. "неоригинални" в повечето случаи са някакви "рециклирани"... само че читав рециклаж на тия дюзи просто не става...
apexs, най-добре е да си намериш вариант да вземеш оригинални, но не от официален сервиз/представител, или от Ebay, но не рециклирани/стара ревизия, защото е почти сигурно, че после ще съжаляваш много...
- barona111
- Потребител
- Мнения: 21
- Регистриран на: 20.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Mollov написа:barona111 написа: Аз лично предпочитам да взема нови, неоригинални и да видя как ще се държи колата,
Неоригинални няма... всичките са на VDO... т.нар. "неоригинални" в повечето случаи са някакви "рециклирани"... само че читав рециклаж на тия дюзи просто не става...
apexs, най-добре е да си намериш вариант да вземеш оригинални, но не от официален сервиз/представител, или от Ebay, но не рециклирани/стара ревизия, защото е почти сигурно, че после ще съжаляваш много...
Неоригинални има, но си прав колега, че ще съжалява който си вземе такива. За щастие ми върнаха парите от Ибей за пикливите неоригинални китайски дюзи.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12345
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Дай пример за неоригинални, че не съм виждал такива...
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Тъй като и аз влязох в играта с инжекторите, нека споделя моите впечатления.
Първия шок е поява на майстора , който казва, че са сдухани всчките ти инжектори. Имаш два варианта да купиш нови за 2500 или на старо за по- 100- 150 парчето.
Започваш да четеш къде си сбъркал? Влизаш в нета и разбираш че по инжекторите и клапаните се трупа нагар.
Всъщност съдържанието е смес между смоли от бензина и нагар от камерата при изгарянето под налягане. Натрупването на смоли се получава при изстиване на горивото, което би трябвало да е впръскано, но минимални частички са останали в инжектора. Като се натрупва нагар в инжектора натрупването на смоли се улеснява. Чистенето на стенд е частично решение, което изисква повторения, стига да цъка инжекторът все още. Замяната е решение за 150 000 километра, което изисква системно сипване на добавка за инжектори и качествено гориво. Всъщност понякога горивото е невинен обвиняем и това се случва, когато с пистолета се сипват малки парченца пясък и по- едри парчета прах, които се слепват и отиват в директното впръскване в коли без горивен филтър. Видях такова Е 90 с очите си. Пистолетът понякога трябва да се бърше от наветия прах и пясък... Качественото гориво е много важен фактор, който изисква лично проучване но 100 октана ми се затвърждава като тема за размисъл.
Добавките определям подред, както лично аз си ги оценявам; Лики Моли, Голд Игъл,Сонакс, СТП, Сий фоум, Шел,Редекс, Бардал.
Как обаче работят добавките. Ако пише 63 литра, за да проработи при чистене на стенд се вижда, че ви сипват само добавка и въртят известно време. В бензина тя е разредена, което значи, че може би е уместно да се сипе на 15 литра, а не на 63. Всеки сам си преценява. Защото има добавки на циклон, които буквално разпускат всичко гумено.
Добавки, които се впръскват в дроселовата клапа също изискват да се знае дали не игарят всичко гумено , ламбда сондите и катализатора. В този смисъл да си купиш нови инжектори е много по- адекватно. Ще ги караш поне 5 години, а ако внимаваш какво сипваш така ще продадеш колата си.
Инжекторите не са слабо място, защото има марки като Лукас , които са заместващи. ВДО се вгражда фабрично в колите БМВ , така , че са за предпочитане. 120 мили за САЩ е 200 000 км в Европа.
При смяна на инжектора е съществено да се пише и снима номера на инжектора, а не просто да се хвърля, защото следва да се програмира на мястото на стария по поредност на поставяне на новия.
Важно е при смяна на инжектора да се смени и свещта, която е оплискана с гориво. Като в САЩ сменят и маслото поради навлизането на боклук в него.
Лично аз сменям всичките си свещи за случая, защото при почистването се оказва, че втория инжектор е пръскал наполовина. Поражение от лошата работа на инжектора има и върху свещта, която изисква да имате специална влошка с изтъняване с размер 14", която е по- дълга. Свещта се омазнява почернява и не може през цялото време на лоша работа на инжектора да изгаря горивото правилно. Затова препоръчвам смяна. Ако сменяте всичките свещи ще видите различната работа на инжекторите.Което е важно като индикация. Почернелите и омазнени свещи ще са индикация точно за лоша работа на инжектор.
При смяната на инжектора се сменят и ринговете, които го притискат, както и тефлоновия пръстен дори ако е леко разширен.
Има ремонтни комплекти, което показва, че производителят е предвидил да ги продава при почистване или рециклиране на инжектора.
Почистването изисква правилна технология като почистване в нова течност , 100 октана гориво, коетo има почистващи добавки и по- дълго време за чистене. Технологично трябва да искате поне 6 часа да ви чистят инжектора. Дори ден преди поставяне в мотора у дома или в гаража да оставите само върха на инжектора потопен в добавка, пак върши работа.
Тази кола се поддържа чиста отвътре на мотора, както бе първото ми впечатление, но го осъзнавам по трудния начин.
Първия шок е поява на майстора , който казва, че са сдухани всчките ти инжектори. Имаш два варианта да купиш нови за 2500 или на старо за по- 100- 150 парчето.
Започваш да четеш къде си сбъркал? Влизаш в нета и разбираш че по инжекторите и клапаните се трупа нагар.
Всъщност съдържанието е смес между смоли от бензина и нагар от камерата при изгарянето под налягане. Натрупването на смоли се получава при изстиване на горивото, което би трябвало да е впръскано, но минимални частички са останали в инжектора. Като се натрупва нагар в инжектора натрупването на смоли се улеснява. Чистенето на стенд е частично решение, което изисква повторения, стига да цъка инжекторът все още. Замяната е решение за 150 000 километра, което изисква системно сипване на добавка за инжектори и качествено гориво. Всъщност понякога горивото е невинен обвиняем и това се случва, когато с пистолета се сипват малки парченца пясък и по- едри парчета прах, които се слепват и отиват в директното впръскване в коли без горивен филтър. Видях такова Е 90 с очите си. Пистолетът понякога трябва да се бърше от наветия прах и пясък... Качественото гориво е много важен фактор, който изисква лично проучване но 100 октана ми се затвърждава като тема за размисъл.
Добавките определям подред, както лично аз си ги оценявам; Лики Моли, Голд Игъл,Сонакс, СТП, Сий фоум, Шел,Редекс, Бардал.
Как обаче работят добавките. Ако пише 63 литра, за да проработи при чистене на стенд се вижда, че ви сипват само добавка и въртят известно време. В бензина тя е разредена, което значи, че може би е уместно да се сипе на 15 литра, а не на 63. Всеки сам си преценява. Защото има добавки на циклон, които буквално разпускат всичко гумено.
Добавки, които се впръскват в дроселовата клапа също изискват да се знае дали не игарят всичко гумено , ламбда сондите и катализатора. В този смисъл да си купиш нови инжектори е много по- адекватно. Ще ги караш поне 5 години, а ако внимаваш какво сипваш така ще продадеш колата си.
Инжекторите не са слабо място, защото има марки като Лукас , които са заместващи. ВДО се вгражда фабрично в колите БМВ , така , че са за предпочитане. 120 мили за САЩ е 200 000 км в Европа.
При смяна на инжектора е съществено да се пише и снима номера на инжектора, а не просто да се хвърля, защото следва да се програмира на мястото на стария по поредност на поставяне на новия.
Важно е при смяна на инжектора да се смени и свещта, която е оплискана с гориво. Като в САЩ сменят и маслото поради навлизането на боклук в него.
Лично аз сменям всичките си свещи за случая, защото при почистването се оказва, че втория инжектор е пръскал наполовина. Поражение от лошата работа на инжектора има и върху свещта, която изисква да имате специална влошка с изтъняване с размер 14", която е по- дълга. Свещта се омазнява почернява и не може през цялото време на лоша работа на инжектора да изгаря горивото правилно. Затова препоръчвам смяна. Ако сменяте всичките свещи ще видите различната работа на инжекторите.Което е важно като индикация. Почернелите и омазнени свещи ще са индикация точно за лоша работа на инжектор.
При смяната на инжектора се сменят и ринговете, които го притискат, както и тефлоновия пръстен дори ако е леко разширен.
Има ремонтни комплекти, което показва, че производителят е предвидил да ги продава при почистване или рециклиране на инжектора.
Почистването изисква правилна технология като почистване в нова течност , 100 октана гориво, коетo има почистващи добавки и по- дълго време за чистене. Технологично трябва да искате поне 6 часа да ви чистят инжектора. Дори ден преди поставяне в мотора у дома или в гаража да оставите само върха на инжектора потопен в добавка, пак върши работа.
Тази кола се поддържа чиста отвътре на мотора, както бе първото ми впечатление, но го осъзнавам по трудния начин.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани