Тунинг на Х5М50D (F15)
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Тунинг на Х5М50D (F15)
Здравейте колеги! Много ми се иска да изкарам хубав звук от Х5 М50D, обаче не съм много на ясно към кой да се обърна? Какво друго бихте ме посъветвали да бутна по тази иначе уникална машинка? 

Горд собственик на:
1. BMW X5M50D 2016
2. BMW X4 3.0D 2014
3. BMW 740D 2013
1. BMW X5M50D 2016
2. BMW X4 3.0D 2014
3. BMW 740D 2013
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Тунинг на Х5М50D (F15)
Перформънс изпускателна система, иначе всичко друго е гадаене на определен тип майстори.
Re: Тунинг на Х5М50D (F15)
Разгледай немските туннин фирми. Някой от тях предлагам генерации за твоята кола . Имат и клипове в YouTube , където можеш да видиш и чуеш крайният резултат и да прецениш дали си заслужава парите и усилието.
Моя дизел е с модификации , които аз си правих и вади приличен звук , но не очаквай да е като добре направен бензин (flat 6 бензина също не е кой знае какво като звук ... трбва си V8 ,10 ,12
) - просто няма как да изкараш гърлен/басов звук от дизел flat 6.
Другото е ремап ... сигурно може да се изкарат 460-470 коня от твоята с генерацията + ремапа.
Моя дизел е с модификации , които аз си правих и вади приличен звук , но не очаквай да е като добре направен бензин (flat 6 бензина също не е кой знае какво като звук ... трбва си V8 ,10 ,12

Другото е ремап ... сигурно може да се изкарат 460-470 коня от твоята с генерацията + ремапа.
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1026
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Тунинг на Х5М50D (F15)
От този мотор няма как да се извади хубав звук и само ще си хвърлиш парите на вятъра. Всъщност в М50д е пуснат допълнителен саунд през колонките на уредбата. Най-добре не отваряй прозореца и няма да чуваш тракането
Колата си е хубава и така, а ако искаш добър звук от дизел, се насочи към Ауди и Порше 4.2 тди. Или х5-ца бензин.
Относно чипа - за последно хубавите немски бяха по 4-5хиляди лева, но не бих те съветвал при условие че моторът е доста натоварен. Новото 50д ще е подобно на сегашното, но с 4 турбини и 400кс, така че лимитът на мощността е достигнат според мен.

Относно чипа - за последно хубавите немски бяха по 4-5хиляди лева, но не бих те съветвал при условие че моторът е доста натоварен. Новото 50д ще е подобно на сегашното, но с 4 турбини и 400кс, така че лимитът на мощността е достигнат според мен.
I love the sound of V8 in the morning...
Re: Тунинг на Х5М50D (F15)
Atsalov написа:Перформънс изпускателна система, иначе всичко друго е гадаене на определен тип майстори.
И аз май съм се насочил към системата на М-перформанс и въобще техните аксесоари. Поне ще знам, че е правено от едни и същи глави и ще се сработят най-добре

Горд собственик на:
1. BMW X5M50D 2016
2. BMW X4 3.0D 2014
3. BMW 740D 2013
1. BMW X5M50D 2016
2. BMW X4 3.0D 2014
3. BMW 740D 2013
Re: Тунинг на Х5М50D (F15)
Има значително по-тънкажни цени на афтермаркет брандове с по-добър резултат от това , което ще ти предложат в БМВ. Може да се изкара добър звук от дизеляка , но никога няма да е близо до V8 бензин + това ще има 20-25 коня в повече само от генерацията. Мога да ти покажа , моята , ако си любопитен.
Re: Тунинг на Х5М50D (F15)
Alek_SV написа:Има значително по-тънкажни цени на афтермаркет брандове с по-добър резултат от това , което ще ти предложат в БМВ. Може да се изкара добър звук от дизеляка , но никога няма да е близо до V8 бензин + това ще има 20-25 коня в повече само от генерацията. Мога да ти покажа , моята , ако си любопитен.
Би ли показал моля?

А някой дали може да ми каже дали могат да се сменят турбините с по-големи (тъй като модела е с 3 и не знам коя може да се сменя)?
Мерси предварително!
Горд собственик на:
1. BMW X5M50D 2016
2. BMW X4 3.0D 2014
3. BMW 740D 2013
1. BMW X5M50D 2016
2. BMW X4 3.0D 2014
3. BMW 740D 2013
- BorislavB
- ентусиаст
-
- Мнения: 868
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Тунинг на Х5М50D (F15)
Кой каза,че не може да се извади хубав звук от дизел?
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1026
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Тунинг на Х5М50D (F15)
BorislavB написа:Кой каза,че не може да се извади хубав звук от дизел?
Да, ама това като го гледам как пуши, не бих си го причинил на чисто новата х5-ца. Със сигурност са му махнати ДПФи, катализатори и т.н.
За да се запази гаранцията на колата, опциите са или пърформанс изпускателна система на БМВ (каквато май не се предлага за 50д), или само крайни гърнета от някой друг производител.
Относно по-големи турбини, не мисля че има такъв вариант за 50d.
За тунинг на мотора виж Хартге например, защото е пиджибек и може да се махне, ако изтропа мотора и искаш да ти го ремонтират по гаранция.
I love the sound of V8 in the morning...
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Тунинг на Х5М50D (F15)
Alek_SV написа:Разгледай немските туннин фирми. Някой от тях предлагам генерации за твоята кола . Имат и клипове в YouTube , където можеш да видиш и чуеш крайният резултат и да прецениш дали си заслужава парите и усилието.
Моя дизел е с модификации , които аз си правих и вади приличен звук , но не очаквай да е като добре направен бензин (flat 6 бензина също не е кой знае какво като звук ... трбва си V8 ,10 ,12) - просто няма как да изкараш гърлен/басов звук от дизел flat 6.
Другото е ремап ... сигурно може да се изкарат 460-470 коня от твоята с генерацията + ремапа.
колега тия флат 6 мотори дето ги сънуваш... бмв не ги прави, флат мотори в момента вграждат само Порше и Субару, т.н. боксер тип = флат мотор
при БМВ, все пак такъв е форума, автомобилите са с ПРАВИ, IN LINE мотори при 4 и 6 цил... при 8цил V (веобразна) конфигурация... та само да изясним да няма грешки
ако те дразни звука на 6цил бмв... карай дизела радвай се
Re: Тунинг на Х5М50D (F15)
Host - на това му се вика "difference without distinction"
. Ако смяташ че между и flat i inline има някаква невероятна разлика ...
и flat i inline не могат да изкарат звук като V8/10/12( това беше point-a) , но могат да се подобрят значително от заводската батащина ... и тука някой порша фен преди да се обади - не съм чул порша с флат , която да ме изкефи как звучи
за генерацията на Х5-цата , най умното нещо , което можеш да направиш е :
-режеш я цялата ( с трабите+ ДПФ тялото +гарнета и тн) и си я запазваш в гаража
-слагаш афтермаркетската
-кодираш се да няма грешки
-като дойде време да я продаваш връщаш оригиналната с ДПФ-а ( че в таз БГ всички станаха големи еколози
по отношение на БМВ-тата , ама никой не реве за бясните камьонетки и 25 годишни бараки дето бълват в пъти повече), прекодираш се обратно и си продаваш колата и афтермаркетската система отделно. 

и flat i inline не могат да изкарат звук като V8/10/12( това беше point-a) , но могат да се подобрят значително от заводската батащина ... и тука някой порша фен преди да се обади - не съм чул порша с флат , която да ме изкефи как звучи

за генерацията на Х5-цата , най умното нещо , което можеш да направиш е :
-режеш я цялата ( с трабите+ ДПФ тялото +гарнета и тн) и си я запазваш в гаража
-слагаш афтермаркетската
-кодираш се да няма грешки
-като дойде време да я продаваш връщаш оригиналната с ДПФ-а ( че в таз БГ всички станаха големи еколози


- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Тунинг на Х5М50D (F15)
Alek_SV написа:Host - на това му се вика "difference without distinction". Ако смяташ че между и flat i inline има някаква невероятна разлика ...
Според мен разликата е огромна между боксер мотор и редови. Ще ми докажеш ли с факти, че бъркам? Човекът просто ти показа, че си сгрешил (подозирам че е от бързане, не от незнание), а ти тръгваш да се заяждаш - ненужно е.
Варианта, който предлагаш също смятам, че не е приложим, при положение, че за всяко посещение в сервиз по гаранция/безплатно обслужване трябва да сменяш генерации, което си е хамалогия. Като съм питал за OEM Performance елементи за N57S от BMW тук в България вдигат рамене поне засега.
Съгласен съм, че каквото и да се прави по мотора си остава 3л дизел и не може да се очакват чудеса, особено пък откъм звук, пък и в Х5 няма и особен смисъл. Не знам дали с манипулации по софтуера на Active Sound Design системата не може поне в интериора да се бутне малко звука. В нета единственото инфо е как да изтръгнеш ASD. Макар че в F02 е доста приятно вътре с ASD и аз лично не мисля да променям нещо по звука.
Re: Тунинг на Х5М50D (F15)
https://www.quora.com/What-is-the-diffe ... t-6-engine
Нямам за цел , нито файда да се заяждам с никого за нищо.
В горният линк накратко е обяснено кой мотор какво представлява. Да имат разлики , да имат приемущества и недостатъци за произвеждане и подддържка , но за мен това са идентични мотори от гледна точка на крайния потребител . Това имах в предвид и със сигурност ще има несъгласни с това твърдение , но това е ОК. Всеки има право на мнение.
За гаранцията - да не помислих за нея . Най-вероятно , ако смениш гнерацията ще ти отпадне гаранцията , което изобщо не е оферта ... така , че явно не си заслужава за толкова нова кола.
Нямам за цел , нито файда да се заяждам с никого за нищо.
В горният линк накратко е обяснено кой мотор какво представлява. Да имат разлики , да имат приемущества и недостатъци за произвеждане и подддържка , но за мен това са идентични мотори от гледна точка на крайния потребител . Това имах в предвид и със сигурност ще има несъгласни с това твърдение , но това е ОК. Всеки има право на мнение.
За гаранцията - да не помислих за нея . Най-вероятно , ако смениш гнерацията ще ти отпадне гаранцията , което изобщо не е оферта ... така , че явно не си заслужава за толкова нова кола.
- teodorjelev
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 23.03.2015
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
Re: Тунинг на Х5М50D (F15)
Де се вика ако искаш звук да си бе купил Х5М !
- ACT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 17.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5
Re: Тунинг на Х5М50D (F15)
Hamann имат чудесен перформанс пакет и не пада гаранцията! А дизела си има звук пушка. Само трябва да пипа човек, който знае какво прави.
Аман от модераторски и админски произвол! Тема за турбо не мерц седи в раздел за Е60-тка и на никой не му дреме! Иначе сме безпристрастни!!!
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани