Волан с пера Х5 Е53
Модератор: Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Волан с пера Х5 Е53
Здравейте,
Дълго се чудих дали да си сменя волана с такъв от M3 SMG или да ъпгрейдна оригиналния спорт волан на Е53.
В крайна сметка реших да се заиграя с оригиналния волан.
Инфото почерпих от долните теми и от Илко Иванов(изключително съм ти благодарен за съвета):
http://www.xoutpost.com/bmw-sav-forums/ ... fters.html
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/610491
http://www.xoutpost.com/bmw-sav-forums/ ... -pics.html
Поръчах си волан от Мерцедес- някакъв май CLS и му взех лопатките (различни са от тези в горната тема, защото онези са АМГ)

Изработвате си макет на отвора, по лесно е да маркирате веднъж и да режете, отколкото да налучквате.


Аз рязах с макетен нож, и с права отвертка махах излишното.
Трябва да се покаже гол алуминиев профил, налагате перата и пробивате 2 отвора, един за закрепване и един за да минат кабелите.

Перата за да работят:
те са с по 2 кабелчета (обикновенни бутони са)
по едно от кабелчетата дръзвате към минус, останалите 2 минават през лентовия кабел (който е специфичен: има 2 допълнителни канала)



и отиват на средните 2 кабела на 4 пинова букса отдясно на скоростния лост

Там пиновете са:
постоянен минус
предавка нагоре
предавка надолу
спорт/ръчен режим
И в крайна сметка се получи това:



Дълго се чудих дали да си сменя волана с такъв от M3 SMG или да ъпгрейдна оригиналния спорт волан на Е53.
В крайна сметка реших да се заиграя с оригиналния волан.
Инфото почерпих от долните теми и от Илко Иванов(изключително съм ти благодарен за съвета):
http://www.xoutpost.com/bmw-sav-forums/ ... fters.html
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/610491
http://www.xoutpost.com/bmw-sav-forums/ ... -pics.html
Поръчах си волан от Мерцедес- някакъв май CLS и му взех лопатките (различни са от тези в горната тема, защото онези са АМГ)

Изработвате си макет на отвора, по лесно е да маркирате веднъж и да режете, отколкото да налучквате.


Аз рязах с макетен нож, и с права отвертка махах излишното.
Трябва да се покаже гол алуминиев профил, налагате перата и пробивате 2 отвора, един за закрепване и един за да минат кабелите.

Перата за да работят:
те са с по 2 кабелчета (обикновенни бутони са)
по едно от кабелчетата дръзвате към минус, останалите 2 минават през лентовия кабел (който е специфичен: има 2 допълнителни канала)



и отиват на средните 2 кабела на 4 пинова букса отдясно на скоростния лост

Там пиновете са:
постоянен минус
предавка нагоре
предавка надолу
спорт/ръчен режим
И в крайна сметка се получи това:



Последна промяна racing_team_vidin на 04 Ное 2015, 19:07, променена общо 6 пъти
Re: Волан с пера Х5 Е53
Супер яко! Кажи повече за това как си издълбал волана и най-вече как се свързват перата, за да работят.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Волан с пера Х5 Е53
Така е по добре!
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани