"Пеперудките" - окончателна диагноза.
Модератор: Технически модератори
75 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- bigdady
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: "Пеперудките" - окончателна диагноза.
An4oOo написа:Да повдигна леко темата. Та искам да махам въпросните пеперудки, но в нетЯ се продават ремонтни комплекти тапи със ф22мм и ф33мм диаметър. Дилемка. Колата е е53 3.0д 218кс автомат производство 07.2006г. Кой е моя размер, понеже ще ми е малко тъпо 2 пъти да свалям колектор.. един път да видя размера и 2ри път след 2 седмици като пристигнат за да ги сложа?
Колега, с голяма увереност бих предположил, че при теб клапите са от "големите", т.е. - ф33 mm. Но все пак, това е предположение... Ако не държиш да сложиш фабрични тапи - мога да ти подаря моите старите, от преработените "пеперудки". Карал съм с тях една година без проблеми. Може да ги сложиш временно и да си поръчаш фабрични. А при следващото сваляне на колектора - махаш старите и слагаш новите. При мен така се получи.
Excellent! Steven is my name!
- An4oOo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 28.05.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X5 e53 3.0d 218ps
- Мечтае да кара: X5 ///M - печка :D
- Детайли за колата: Зла печка :D
Re: "Пеперудките" - окончателна диагноза.
Направо ще си поръчам 33мм тапи и това е. Ако излязат по малките като тръгнем да разглабяме тогава ще му мисля Така или иначе и при варианта с твоите преправяни тапи пак ще трябва да разглобявам 2 пъти. Все тая Като ги сменя ще пиша.
Re: "Пеперудките" - окончателна диагноза.
An4oOo а ти провери ли дали имаш пеперуди...Питам те защото моя няма и да не се окаже че и ти си без....
- An4oOo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 28.05.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X5 e53 3.0d 218ps
- Мечтае да кара: X5 ///M - печка :D
- Детайли за колата: Зла печка :D
Re: "Пеперудките" - окончателна диагноза.
Нали само при ръчките нямало? Моята е автомат
Re: "Пеперудките" - окончателна диагноза.
Не знам как е установено че само при ръчките няма но аз съм автомат 2005г 218 к.с. и нямам пеперуди и знам за още един Х който и той нямаше.Затова ти писах дали си проверил Първо провери и тогава поръчвай да не се окаже че нямаш...
- An4oOo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 28.05.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X5 e53 3.0d 218ps
- Мечтае да кара: X5 ///M - печка :D
- Детайли за колата: Зла печка :D
Re: "Пеперудките" - окончателна диагноза.
a DPF имаш ли? Да не е нещо взаимосвързано с тея пеперуди
Re: "Пеперудките" - окончателна диагноза.
И аз имам омасляване на двигателя, та май ще предприемам слагане на тапи. Хич не ми се искаше да го правя, защото на Е60-ката определено усещах разлика след отстраняването на вихровите клапи и смятах на тази кола да не го правя.
Смятате ли, че омасляването е задължително от уплътненията на "пеперудките" или е възможно течът да е от уплътненията на колектора?
Чудно ми е, щом е ясно, че тези клапи в определен момент могат да направят голяма поразния на двигателя, не се предлагат нови, а всички говорят за поставяне на тапи? Вероятно има нови, но цената не е хубава?
Смятате ли, че омасляването е задължително от уплътненията на "пеперудките" или е възможно течът да е от уплътненията на колектора?
Чудно ми е, щом е ясно, че тези клапи в определен момент могат да направят голяма поразния на двигателя, не се предлагат нови, а всички говорят за поставяне на тапи? Вероятно има нови, но цената не е хубава?
BMW F25
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: "Пеперудките" - окончателна диагноза.
Аз предполагам, че изпуска масло от семерингите на осичките на клапите, поне при мен беше така. Смених клапите с тапи, измих двигателя и няколко години вече е сух на барут. Вероятно може да омаслява и от уплътненията на колекторта... Но ако имаш голям теч от тези уплътнения - ще чуваш свистене от компресора.
Само нови клапи не знам да се предлагат. Ще ти продадат цял нов колектор - мисля, че беше към 1000 лева, ако си навит...
Само нови клапи не знам да се предлагат. Ще ти продадат цял нов колектор - мисля, че беше към 1000 лева, ако си навит...
Excellent! Steven is my name!
Re: "Пеперудките" - окончателна диагноза.
Не, за цял нов колектор не съм навит но защо ги няма, като резервна част, щом са толкова важни - странна работа.
От този теч ми е повредено и релето на свещите (или просто му е дошло времето).
От този теч ми е повредено и релето на свещите (или просто му е дошло времето).
BMW F25
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: "Пеперудките" - окончателна диагноза.
И моето реле даде фира, но дали е от омасляването, или от миенето с водоструйката... Като в оня виц - котката не умря при прането, а при изтискването...
Excellent! Steven is my name!
- An4oOo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 28.05.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X5 e53 3.0d 218ps
- Мечтае да кара: X5 ///M - печка :D
- Детайли за колата: Зла печка :D
Re: "Пеперудките" - окончателна диагноза.
Оказа се че аз съм имал вихрови клапи. Махнах ги де. И при мен имаше омасляване от една от клапите.. точно тази върху релето и то беше цялото в масло. След проверка на свещите докато сменяхме колектора установихме че са здрави и че грешката за 6 изгорели потвърждава съмнението за релето. Съветвам ви да се обърнете към колегата "oci". Той ми даде рециклирано реле на страхотна цена и в замяна му дадох моето не работещо.
- RIDDICK
- младши ентусиаст
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: "Пеперудките" - окончателна диагноза.
bigdady написа:При ръчни скорости мисля, че няма пеперуди.
Има...аз съм ги махнал също
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Re: "Пеперудките" - окончателна диагноза.
Омасляването от колектора се оказа, че е от клапите.
Неработещото реле на свещите:
BMW F25
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: "Пеперудките" - окончателна диагноза.
Значи проблемът с релето не е от омасляването. А от какво се е получил тогава... От вибрациите на двигателя?
Excellent! Steven is my name!
75 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани