Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 2.03.2018
Пол: Мъж

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от Rothorm » 20 Авг 2023, 6:43

Mollov написа:За 4ц нямам идея, но преди 2 дни си говорех с един от механиците в МКар и ми каза, че B58 в USA и в EU имат бая разлики... не само комбинациите от глава и блок, ами например и алтернатор и разни други "простотии". Като цяло не е добра идея да се заиграваш с "проблемен двигател" от САЩ, освен ако не знаеш какво правиш. Ако пък колата е с ОК мотор, в бъдеще не знам как ще си с евентуалните ремонти (някои компоненти не пасват и ще иска поръчки от САЩ).


Като цяло колите за Американския пазар не излизат ли с по-добра изработка от към качество на материали спрямо Европейския или се бъркам?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 238
Регистриран на: 27.12.2011
Местоположение: Варна
Кара: F11 535 xd, e28 520i

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от kokignatov » 20 Авг 2023, 10:26

Няма идея . Не съм имал до сега .

Проверих в realoem.com всички основни компоненти по двигателя и периферията - cooling , lubrication , turbo , vent , vacuum и тн . Като кликнеш на номера на частта ти излиза в кои модели се използва и в кой маркет - US , EU . По двигателя който гледам B46 (еквивалента на B48 в EU ) всичко е взаимнозаменяемо . Ще проверя и други основни неща .


Sent from my iPhone using Tapatalk

Scrapyard user
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 8.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E70 / Yamaha MT-07
Детайли за колата: прасе + прасе

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от Spit-Fire » 21 Авг 2023, 9:28

Колеги, помогнете да избера/намеря Х1 Е84 за жената, единствено да е автомат, да има кожа и с колкото се може по-малък мотор. Ако има стъклен покрив е бонус. Направо вече ще ме побърка.
Наистина ли е задължително да я вземем и веднага да се сменят вериги, лагери, помпи и т.н.?

Тази някой дали я е гледал: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 1157648893
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12338
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от Mollov » 21 Авг 2023, 10:19

С тия износени седалки и "половин екстра" в колата (дори хенон няма) - аз бих я подминал...

Принципно не е задължително да сменяш веднага ангренаж, но.... изненадите дебнат навсякъде :) Като гледам пише, че е на 276к.... вероятно вече е със сменен ангренаж, така че можеш да питаш собственика дали е правил нещо по този въпрос. Ако случайно е на реални км (едва ли) и не е пипан ангренажа... смяната е задължителна. За лагери при тоя мотор не е чак такъв зор, виж водна помпа и термостат винаги е добра идея да се сменят, превантивно.

Scrapyard user
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 8.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E70 / Yamaha MT-07
Детайли за колата: прасе + прасе

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от Spit-Fire » 21 Авг 2023, 10:29

И на мен ми направиха впечатление седалките ама не знам, моята шофьорската е дроб отвсякъде, доста по-зле е от на тази, а останалите 3 бяха чисто нови. Моята кола поне със сигурност знам, че е на реални (вече 300К) километра, та явно и мундарщина към по-светлата кожа също си оказва влияние.

А за "половин екстра" какво имаш предвид - че е бедна ли? Нека, тамън по-малко разход :mhihi: жената държи на кожа, автомат и стъклен покрив. Другото не я интересува. Мен ме, щото като изгори ксенона... или ангелските очи. На мен вече не помня колко H8-ци ми изгоряха, деваа и крушките по 20 лева едната.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12338
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от Mollov » 21 Авг 2023, 15:40

Spit-Fire написа: Мен ме, щото като изгори ксенона... или ангелските очи. На мен вече не помня колко H8-ци ми изгоряха, деваа и крушките по 20 лева едната.


Има голяма разлика във възможностите между рефлекторният фар и хеноновия... тук остави дали ще изгори, ама осветяването на пътя пред теб е бая различно...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10445
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от Leon » 21 Авг 2023, 16:50

kokignatov написа:Няма идея . Не съм имал до сега .

Проверих в realoem.com всички основни компоненти по двигателя и периферията - cooling , lubrication , turbo , vent , vacuum и тн . Като кликнеш на номера на частта ти излиза в кои модели се използва и в кой маркет - US , EU . По двигателя който гледам B46 (еквивалента на B48 в EU ) всичко е взаимнозаменяемо . Ще проверя и други основни неща .


Sent from my iPhone using Tapatalk

Малките Х-ове се произвеждат в Германия, нищо не се чака от Щатите, да не говорим, че разлика в частите на практика няма. Ако отваряш мотор, вътре може и да има разлики, но при нормална употреба това, че колата е от Щатите няма абсолютно никакво значение.
Never mistake motion for action...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 238
Регистриран на: 27.12.2011
Местоположение: Варна
Кара: F11 535 xd, e28 520i

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от kokignatov » 21 Авг 2023, 16:55

Leon написа:
kokignatov написа:Няма идея . Не съм имал до сега .

Проверих в realoem.com всички основни компоненти по двигателя и периферията - cooling , lubrication , turbo , vent , vacuum и тн . Като кликнеш на номера на частта ти излиза в кои модели се използва и в кой маркет - US , EU . По двигателя който гледам B46 (еквивалента на B48 в EU ) всичко е взаимнозаменяемо . Ще проверя и други основни неща .


Sent from my iPhone using Tapatalk

Малките Х-ове се произвеждат в Германия, нищо не се чака от Щатите, да не говорим, че разлика в частите на практика няма. Ако отваряш мотор, вътре може и да има разлики, но при нормална употреба това, че колата е от Щатите няма абсолютно никакво значение.
Благодаря за потвърждението . Четох че се правят в Регенсбург ако не греша . Всичко което проверих в realoem е и за двата пазара . Остава само момента да има две различни части с един и същ part number в USA и Eu което мисля че е невъзможно .


Sent from my iPhone using Tapatalk

Мародератор
Аватар
Мнения: 12338
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от Mollov » 24 Авг 2023, 9:51

Rothorm написа:
Като цяло колите за Американския пазар не излизат ли с по-добра изработка от към качество на материали спрямо Европейския или се бъркам?


Излизат с по-различни пакетни комбинации за екстрите, ама за качеството... едва ли... те, примерно, при Х-овете, Х3 и нагоре се правят само в УСА (1,2,Х1 и Х2 - само в Регенсбург)... едва ли имат отделна материална база за европейските коли...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10445
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от Leon » 24 Авг 2023, 18:13

Бях го писал преди години, ама е валидно и сега... как си представят хората БМВ да поръча точно определени детайли, предназначени за един пазар с по-ниско качество, за други с по-високо и кои биха били те? Кори за врати с конкретна спецификация от тънък картон и алтернатор с по-малко мед в намотките ли? Такава диверсификация ще струва повече от спестените материали реално :mhihi: Това не е шампоан, че да го разредиш нощната смяна и да пращаш насам. БМВ занижиха качеството като цяло на всичко и правят рекордни печалби, но това няма общо с темата за различните пазари. Тия митологии ги развиват хора, които даже нямат капацитета да се замислят как се случва производството на една кола, особено в наши дни...
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4869
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от acho.rs » 26 Авг 2023, 13:04

Mollov написа:
Jorixa написа:
Ти много я хейтваш тая кутия, но според мен не си карал такава защото наистина е доста добра. Иначе да, като гледам има доста оплаквания от модели 2016-2018, явно тогава е имало някакъв дефект.


Освен последните 30к км... не съм карал много... LOL :D И в моята кола кутията е ОК, но това не променя фактите до момента... това, че ти не си наясно със сервизните главоболия, свързани с 8AISIN не значи, че не е вярно... много народ ги "побиват тръпки" като чуят 8AISIN...

Като поведение 8AISIN е хубава, да... няма спор... допадат ми някои особености, освен "ритането" в няква степен в режим Sport, че да имаш по-спортно усещане... айде мерси... макар че моята кутия не "рита" пособено много в спорт, освен ако не я карам продължително време, по-агресивно... но после с малко ECO Pro (или леко каране в режим Comfort) и се нормализират нещата. Макар че ECO-то не го харесвам, че веднага "откача" торк-а и тоя "idle" на мотора в движение не ми допада на стила на каране.


ildivvy написа:
При 8-степенния, проблемите наистина идват от заключването при всички предавки и скорости, за икономия на горива, но се предават други части, не толкова пакетите... Има клипчета!


Това за AISIN-а ли го говориш? Заключването на торк-а го има само в Sport... в Comfort трябва да го предизвикаш, иначе пак си приоретизира "coasting"-а...

Аз от време на време карам F48 20d LCI , имам около 5000кю с нея и честно казано, единствената съществена разлика със ZH8 , поне която аз усещам е липсата на плавно потегляне от място. Не знам колко хора изобщо ги забелязват. Така че аз от кутията нямам оплаквания ... Повече за това пежо, няма да коментирам :mhihi:

Мародератор
Аватар
Мнения: 12338
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от Mollov » 26 Авг 2023, 15:49

А самата кола на какъв общ пробег е?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 997
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: М2+X5

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от msi200 » 26 Авг 2023, 15:51

А Mini Countryman страда ли от същите проблеми с автомата?
I love the sound of V8 in the morning...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 238
Регистриран на: 27.12.2011
Местоположение: Варна
Кара: F11 535 xd, e28 520i

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от kokignatov » 30 Авг 2023, 8:16

Добре , изчетох каквото можах за кутиите на Х1 и Х2 - явно за aisin мненията са противоречиви , но не изцяло в една или в другата посока

Споделете мнение за B48 2.0 L бензин - реален разход , слаби места , общо представяне ….


Sent from my iPhone using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10445
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от Leon » 30 Авг 2023, 14:48

Двигателят харчи в зависимост от колата, в която е сложен. Аз лично съм доволен засега как се държи, но като му натовариш автомат, Х-драйв и аеродинамика на итонг, макар и красив, разход в градско лесно стига 13-15, 8-9 извън.
Never mistake motion for action...

ПредишнаСледваща

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook