Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Модератор: Технически модератори
Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Потвърждавам - аз съм с pre-lci 01.2010 CIC + 6ст. автомат.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
goppe написа:Питането ми е продиктувано от това, че се навивим да търся Х6 с адаптив драйв, но не искам Мково окачване, защото търся комфорт и не желая да попадам на такава конфигурация...
Мога да ти кажа едно - М-ката с нейното окачване и Adaptive Drive вози по-комфортно и удобно от Х5-ца с нормално окачване и без AD.... И двете на 20-ки джанти...
- Jorixa
- Мнения: 634
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Е да ма излиза по-скъпо. Ако не му трябва твърдо окачване за кво да се набива излишни пари. Нормалното окачване си е достатъчно комфортно, стига да не се изхвърляш с цоловете.Mollov написа:goppe написа:Питането ми е продиктувано от това, че се навивим да търся Х6 с адаптив драйв, но не искам Мково окачване, защото търся комфорт и не желая да попадам на такава конфигурация...
Мога да ти кажа едно - М-ката с нейното окачване и Adaptive Drive вози по-комфортно и удобно от Х5-ца с нормално окачване и без AD.... И двете на 20-ки джанти...
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Дали е по-скъпо и т.н. е един друг въпрос... goppe пита нещо съвсем различно Освен това, макар да е комфортно, на нормалното окачване тия джибки са със съвсем друго пътно поведение...
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Mollov написа:Мога да ти кажа едно - М-ката с нейното окачване и Adaptive Drive вози по-комфортно и удобно от Х5-ца с нормално окачване и без AD.... И двете на 20-ки джанти...
Мерси, добре е да се знае. Още нямам досег с хиксовете и возията им, затова се опитвам да добия представа... Трябва и да пробвам де, имам познат с Х5 с адаптивно окачване, ще трябва да намеря и някой без адаптив драйв, за да направя сравнение...
Jorixa написа:Е да ма излиза по-скъпо. Ако не му трябва твърдо окачване за кво да се набива излишни пари. Нормалното окачване си е достатъчно комфортно, стига да не се изхвърляш с цоловете.
Уф, незнам колега, от толкова четене си оформям мнението, че нормалното окачване не е толкова комфортно... На много места, вкл. и тук във форума съм чел, че возията натъртва. Но както писах, явно ще трябва да се тества, само с четене и отзиви няма са стане... И да, това с М + адаптив драйв не ми трябва, но сувовете по обявите, които са с адаптив драйв по груба преценка са около 10% от всички обяви на модела, което доста свива избора. И исках да разбера дали трябва да избегна М+адаптивно ако изскочи такъв екземпляр.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10423
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
BMW_318_FAN написа:Здравейте, колеги,
Бих искал да помоля за мнения/впечатления, как се представя бензинов двигател B48, 1.998 cc, 184 к.с. с автмоматична скоростна кутия на BMW X 3/2019 г.
Питането ми е свързано с този автомобил:
https://m.auto.bg/obiava/88922681/bmw-x3-20i-xdrive
Интересува ме основно надежден ли е този двигател, как се държи при изпреварване в извънградско шофиране и магистрала.
Предварително благодаря на отзовалите се!
В48 много добър мотор, поне засега са такива отзивите. Ако не търсиш динамика, 8ст.автомат се справя добре с малките мотори, но в Х3 аз не бих го купил...
Never mistake motion for action...
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
goppe написа:
Уф, незнам колега, от толкова четене си оформям мнението, че нормалното окачване не е толкова комфортно... На много места, вкл. и тук във форума съм чел, че возията натъртва.
Дам, на 20-ки определено си е дърво... аз нямах нищо против това, предпочитах 20-ките... но иначе е точно така... ако не ти е зор за визията, можеш да "слезнеш" на 18-ки и частично да решиш проблема...
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Проблема се решава с гумите и джанти - има много размери, има рънфлат и стандартни, има с различни индекси за тегло, със и без бордове и тн. Аз последно си играх с налягането и оставих на предписания при 3ма човека в колата - свалих налягането отпред от 2.4 на 2.2, отзад от 2.7 на 2.4 (дават им 2.2)и се получи голяма разлика в комфорта. Направи ми впечатление и че новите гуми с индекс 107 са доста по-корави от 103. Та струва си човек да обърне внимание на момента с гумите.
Ако може да се избира, адаптив драйв е екстра без аналог, която коренно променя колата. Х6 си е стабилно и без адаптив, но не може да направи такъв шпагат между комфорт и спорт.
Ако може да се избира, адаптив драйв е екстра без аналог, която коренно променя колата. Х6 си е стабилно и без адаптив, но не може да направи такъв шпагат между комфорт и спорт.
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 995
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
acho.rs написа:Аз последно си играх с налягането и оставих на предписания при 3ма човека в колата - свалих налягането отпред от 2.4 на 2.2, отзад от 2.7 на 2.4 (дават им 2.2)и се получи голяма разлика в комфорта.
Наглеждай си грайферите да не почне да ги износва неравномерно, много са капризни откъм гуми и реглаж тези коли.
Аз сега съм с 20" Фалкен нерънфлат и е перфектно откъм стабилност и возия с адаптив драйв.
Забелязал съм, че повечето Х5-ци на пазара с калпави гуми, а и който си купи Е70 за 15х лв не му се дават пари за хубави и затова се почва, че друсало и т.н.
I love the sound of V8 in the morning...
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Старото ми X6 E71 4D нямаше адаптив драйв и друсаше доволно, сегашното ми Х6 E71 M50 с адаптив драйв вози все едно е друга кола, това е с 20-ки и гуми не рънфлат(тия 20-ки с гумите са ми още в гаража, някакви зимни Yokohama).
Х6 E71 M50 я купих от Германия с 19 ки и зимни рънфлат с които карах не повече от седмица и подрусваше.
После сложих 20-ките от старата и разликата беше осезаема, возеше доста по-меко !
Лятото ъпгрейтнах с 22-ки (10,5x22 ET40 & 12x22 ET28) с не рънфлат гуми и разлика с 20-ките нямаше ...
Х6 E71 M50 я купих от Германия с 19 ки и зимни рънфлат с които карах не повече от седмица и подрусваше.
После сложих 20-ките от старата и разликата беше осезаема, возеше доста по-меко !
Лятото ъпгрейтнах с 22-ки (10,5x22 ET40 & 12x22 ET28) с не рънфлат гуми и разлика с 20-ките нямаше ...
- Jorixa
- Мнения: 634
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
За надеждност не знам как е, още е твърде рано да се каже тъй като са нови моторите. Но за вървене, аз се чудих между b47 и b48 и след като ги покарах се спрях на дизела. Макар и на хартия бензиновия да е малко по-бърз, на практика дизела се усещаше доста по-приятно. Бензина малко се колебае с тягата в ниските обороти, особено при не много лека кола като Х3-ката не бих го препоръчал.BMW_318_FAN написа:Здравейте, колеги,
Бих искал да помоля за мнения/впечатления, как се представя бензинов двигател B48, 1.998 cc, 184 к.с. с автмоматична скоростна кутия на BMW X 3/2019 г.
Питането ми е свързано с този автомобил:
https://m.auto.bg/obiava/88922681/bmw-x3-20i-xdrive
Интересува ме основно надежден ли е този двигател, как се държи при изпреварване в извънградско шофиране и магистрала.
Предварително благодаря на отзовалите се!
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
xDrive се кара само с еднакво налягане в гумите, не си правете експерименти, после да няма тия раздатки много чупливи и нищо не става от тях.
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 995
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
И аз съм ги сложил всичките на 2.2, ама на табелката на самата кола пише, че може и с различно налягане.
I love the sound of V8 in the morning...
- Alex_P
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 15.07.2018
- Пол: Мъж
- Кара: X3 F25 30d, X1 F48 25d
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
И на моето F25 на стикера си пише различно нялагане за предни и задни гуми, но и аз съм на 2.2 и на всички.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
b00st написа:xDrive се кара само с еднакво налягане в гумите, не си правете експерименти, после да няма тия раздатки много чупливи и нищо не става от тях.
Дори и на спорт пакет колите с различни предни и задни гуми? Съмнявам се... тия "табелки" с налягане според ситуацията не са сложени там ей така, за хубост
Не си мислете, че знаете повече от Гюнтер, дето е разработил автомобила...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани