Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Модератор: Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
С един ремап е на 200кс. и вече става приятна за каране. 18ката е с обикновенни дюзи и няма вихрови клапи на всмукателя, турбината е една идея по малка от на 20ката но е пре достатъчна.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
- Denis yusein
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 197
- Регистриран на: 24.07.2018
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
- Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
- Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Alek_SV написа:Denis yusein написа:Здравейте колеги.
Напускам клуба на е6, снамерението да закупя Х1 2010г.
Може ли савет дали да е 144к.с. или 177 к.с.
Имам е87 143к.с. N47
Гледах че май мотора е същия, но 144к.с. не е ли слаб за купето.
Като цяло незнам какво искам.
Кой е по добър вариянт.
От кой какви проблеми да очаквам.
Ще съм благодарен за съветите ви.
Имал съм Х1 2012-та със 144 коня мотора. Колата върви нормално. Става за това купе.
Ако си със състезателни мераци ще ти е слаба, но за нормална употреба е ОК.
Щом "Имам е87 143к.с. N47" значи знаеш каква е поддръжката и тя е 100% същата.
Колега много благодаря за отговора.
Нямам състезателни мераци.
За е87 мотора е идеален, питах за Х1 понеже предполагам е по тежко купето, а и не съм запознат с мотора с 177к.с.
Предполагам мотора е същия с друг софтуер и настройки.
Р. S. ДА чукнем на дърво за сега N47 се държи много добре след първоначалното обслужване ( вериги, масла, течности).
Но го имам от малко време (7месеца - 14000км.), за това и търся мнение тук, от хора които са по запознати.
- Denis yusein
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 197
- Регистриран на: 24.07.2018
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
- Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
- Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
vld написа:С един ремап е на 200кс. и вече става приятна за каране. 18ката е с обикновенни дюзи и няма вихрови клапи на всмукателя, турбината е една идея по малка от на 20ката но е пре достатъчна.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Благодаря колега,
Тоест да разбирам че 177 к.с. мотора е с вихровите клапи,които е добре да се премахнат така ли?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Не трябва да са си там, просто като се задръстят става проблем и е необходимо да се сваля колектора за да се почисти.Denis yusein написа:vld написа:С един ремап е на 200кс. и вече става приятна за каране. 18ката е с обикновенни дюзи и няма вихрови клапи на всмукателя, турбината е една идея по малка от на 20ката но е пре достатъчна.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Благодаря колега,
Тоест да разбирам че 177 к.с. мотора е с вихровите клапи,които е добре да се премахнат така ли?
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
- Denis yusein
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 197
- Регистриран на: 24.07.2018
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
- Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
- Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Тези клапи не са ли прословутите,, пеперудки,, които всички в подфорум е60/61 казват че трябва да се махат, иначе можело частици от тях да попаднат в двигатела.
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 637
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Alek_SV написа:
Имал съм Х1 2012-та със 144 коня мотора. Колата върви нормално. Става за това купе.
Ако си със състезателни мераци ще ти е слаба, но за нормална употреба е ОК.
Щом "Имам е87 143к.с. N47" значи знаеш каква е поддръжката и тя е 100% същата.
Ако си със състезателни мераци няма да си купиш Х1, to begin with.
Стоково е слабичък мотора, ама с едно ремапче заспива.
- Denis yusein
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 197
- Регистриран на: 24.07.2018
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
- Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
- Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Аз май наистина не знам какво искам, сега си харесах една 204 к.с.
Там как са нещата с мотора
Като цяло 177к.с. или 204 к.с.
Кое е по-добре като качество, безпроблемност.
За вървежа е ясно.
Благодаря
Там как са нещата с мотора
Като цяло 177к.с. или 204 к.с.
Кое е по-добре като качество, безпроблемност.
За вървежа е ясно.
Благодаря
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10440
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Моторът е един и същ, но 204 е с 2 турбини. Съвсем прилична динамика и разход.
Never mistake motion for action...
- Denis yusein
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 197
- Регистриран на: 24.07.2018
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
- Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
- Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Leon написа:Моторът е един и същ, но 204 е с 2 турбини. Съвсем прилична динамика и разход.
Благодаря колега.
Жив и здрав
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Мен ме интересува кой мотор е по здрав от 2.8 и от 3.5 бензин
Едни казват едно , други друго.
Винаги по големия мотор било по-добре, но като цяло ме интересува.
Говорим за коли около 100 к км и за двата агрегата.
Разхода е ясно , че на 6цил е повече , но като обслужване и ремонти кой е по здрав
Колегата Leon гледам е запозната ще съм благодарен да сподели мнение.
Едни казват едно , други друго.
Винаги по големия мотор било по-добре, но като цяло ме интересува.
Говорим за коли около 100 к км и за двата агрегата.
Разхода е ясно , че на 6цил е повече , но като обслужване и ремонти кой е по здрав
Колегата Leon гледам е запозната ще съм благодарен да сподели мнение.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Под 2.8 имаш предвид 2.0 турбо?
35i е по-читавия мотор, да.... 3.0 турбо.... по-добър е... Съвсем логично е 6ц мотор е по-скъп за ремонти и за поддръжка, но е и по-здрав...
35i е по-читавия мотор, да.... 3.0 турбо.... по-добър е... Съвсем логично е 6ц мотор е по-скъп за ремонти и за поддръжка, но е и по-здрав...
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Благодаря много и последнен въпрос питане
От 3.5 турбо и от м40и кой мотор е по- добър?в купето на Х3/Х4 години на производство 2016-2017 и 2018-2019?
ПС м40и с една или с две турбини е ?
От 3.5 турбо и от м40и кой мотор е по- добър?в купето на Х3/Х4 години на производство 2016-2017 и 2018-2019?
ПС м40и с една или с две турбини е ?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
С две турбини е b58, мотора е много добър и здрав. Превъзхожда n55 по всеки показател.Rothorm написа:Благодаря много и последнен въпрос питане
От 3.5 турбо и от м40и кой мотор е по- добър?в купето на Х3/Х4 години на производство 2016-2017 и 2018-2019?
ПС м40и с една или с две турбини е ?
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
- Heat
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 61
- Регистриран на: 26.10.2012
- Кара: 3.0i
- Мечтае да кара: 335i
- Детайли за колата: Кола
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Здравейте,
Какво мислите за този мотор в тази кола?
https://www.cars.bg/offer/613a80c99f876b461e7af312
Какво мислите за този мотор в тази кола?
https://www.cars.bg/offer/613a80c99f876b461e7af312
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Heat написа:Здравейте,
Какво мислите за този мотор в тази кола?
https://www.cars.bg/offer/613a80c99f876b461e7af312
Би трябвало да е N52 това в топ верията си от 272 коня с всмукателен колектор с Диска клапите.
Като цяло е хубав двигател, ако не му е взет живота вече. Диса клапите се чупят . Ако за дългосрочно купуваш направо си е добре да си купиш и да стоя в резерва. Ако не ти потрябват винаги ще ги продадеш , защото се търсят. На 200к ще е време да смениш уплътненията по двигателя , ако това не е направено вече. С махане на изпускателен колектор и замяна с такъв без катализатори + ремап колата става към 320 коня .
Също така може да изкараш приятен звук с подходящото гърне. Става на LPG , което никак не е за пренебрегване . Цените на горивата само ще се качват в следващите две години.
Имай в предвид ,че продавачът е излъгал в обявата за катергорията. Писал я е Евро 5, кола коята е 2008-ма година , а Евро 5 започва от Януари 2011. Та кой знае за какво друго лъже или ще те излъже на място, ако отидеш.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани