Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Модератор: Технически модератори
- dogo_stz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 84
- Регистриран на: 12.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E91 2007 M47
- Мечтае да кара: BMW F3x
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Привет, колеги. След дву-годишна раздяла с любимата марка, реших да се върна отново в клуба. Предстой ми покупка на F15-ка. Може ли мнение за конкретен автомобил - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=j7dnw1
Вин: 5UXKR0C52G0S88344
На първо четене:
- имала е удар отпред, дясно
- джантите са сменени
- по вин излиза Канадска, явно бронята е сменена
- много добре оборудвана
- интериора отговаря на километрите, почти няма забелешки вътре
- потропва в ляво, и (може би) отзад, в дясно
Вин: 5UXKR0C52G0S88344
На първо четене:
- имала е удар отпред, дясно
- джантите са сменени
- по вин излиза Канадска, явно бронята е сменена
- много добре оборудвана
- интериора отговаря на километрите, почти няма забелешки вътре
- потропва в ляво, и (може би) отзад, в дясно
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Канадските брони не са със светлоотразители, ако не се лъжа. Освен това тази си е оригиналната към пакета(май се водеше luxury), вместо да бяха направили Франкенщайн. Това с потропването ме учудва, не мога да си представя какво трябва да сторя на моята е70, за да роди нещо по окачването, Плати си carfax + вин репорт , които са общо към 100лв и искай снимки от продавача във вида в който я е вкарал. Със сигурност има такива.
- dan-dam
- ентусиаст
- Мнения: 1011
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Колеги, има ли някой, който може да удари рамо за проверка на сервизна история и километри по ВИН?
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Преди имаше колега, сега май няма или поне аз не знам. В ауто рекърдс срещу 6 евро ще получиш справка с официалната история. Там предлагат и справка с уж детайлна история на това, което е обслужвано по колата, мисля че тази справка беше 30 евро. Но какво ще излезе от нея незнам - може да е супер подробна, може и почти нищо съществено да ти върне....
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
В Auto-records става, да... платено е, но в момента безплатно няма никъде.... и както там, така и на другите места дава резултат от заведената за автомобила информация в официалната система на BMW... ако там има само "някви 3 записа" - това и ще получиш... виждал съм коли с 10 записа, виждал съм и без никакви....
- S7
- старши ентусиаст
- Мнения: 1893
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: 330ci/X5 3.5i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Mollov написа:В Auto-records става, да... платено е, но в момента безплатно няма никъде.... и както там, така и на другите места дава резултат от заведената за автомобила информация в официалната система на BMW... ако там има само "някви 3 записа" - това и ще получиш... виждал съм коли с 10 записа, виждал съм и без никакви....
Много си прав за историята на колата в чужбина, например мойте баварци са виждали истински БМВ сервиз само когато има рикол, сиреч фабричен проблем, тогава правят регистрация на мили и сървиз направен на момента. Обаче ако си прасна колата в някоя друга или в мантинелата и не мина през застраховател а отида при ямаеца дето разбира повече от тея в БМВ и тоя ремонт никога няма да види Карфакс и историята на колата ще бъде чиста и купувача от Европа ще бъде крайно щастлив че е купил дъ бест кар. Аз лично не бих вярвал на тея сайтове за техническа проверка
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 638
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Е ако си купуваш кола на 15+ години, наистина няма много смисъл щото едва ли ще има много релевантна история последните 10 години. Ма вече ако по-нова кола няма никва история, тогава е притеснително.
- surr3a1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 103
- Регистриран на: 15.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F36 435xd '18 / E84 2.5xd '12
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Здравейте,
Насочил съм се към F15 и се чудя леко за двигателя. Имам възможност да купя много хубава кола от близък човек 4.0Д (N57Z) мотора на около 110К км. Нека да кажем, че човека не се скъпи да си я поддържа.
От друга страна се чудя дали си заслужава дизел въобще, като тя се кара най-вече градско на не големи разстояния, а пък уикендите да кажем се излиза извън града. Слушам ДПФ-а се запушва от такива кратки курсове.
В момента съм с Е84 2.5д и като цяло съм си супер доволен от колата, но нямам идея дали моя ДПФ е в час или не.
Ако е бензин, ще е 3.5i вероятно, защото другите са доста по-скъпи вече, а и не са толкова много.
Бих се радвал на малко коментари, насоки и приятелски съвети/мнения какво да очаквам и какви греди мога да ударя.
Благодаря предварително!
Насочил съм се към F15 и се чудя леко за двигателя. Имам възможност да купя много хубава кола от близък човек 4.0Д (N57Z) мотора на около 110К км. Нека да кажем, че човека не се скъпи да си я поддържа.
От друга страна се чудя дали си заслужава дизел въобще, като тя се кара най-вече градско на не големи разстояния, а пък уикендите да кажем се излиза извън града. Слушам ДПФ-а се запушва от такива кратки курсове.
В момента съм с Е84 2.5д и като цяло съм си супер доволен от колата, но нямам идея дали моя ДПФ е в час или не.
Ако е бензин, ще е 3.5i вероятно, защото другите са доста по-скъпи вече, а и не са толкова много.
Бих се радвал на малко коментари, насоки и приятелски съвети/мнения какво да очаквам и какви греди мога да ударя.
Благодаря предварително!
.:BE LIKE NO OTHER:.
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Колега, такъв автомобил на такива километри от познат при условие, че е добре поддържан ти е идеалния ти вариант според мен. Заради единия дпф аз не бих испуснал автомобил, по който се знае какво е правено и дали има нещо за правене, особено ако километрите са реални. Защото на пазара на "случаен принцип" положението е плачевно. Това разбира се е само лично мнение. Успех.
- surr3a1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 103
- Регистриран на: 15.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F36 435xd '18 / E84 2.5xd '12
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Да, това реално са и моите мисли. Колата има всичко като екстри(вкл. и вакуум на вратите), поддържа я само в официални сервизи(това за мен не е особен плюс, защото имам много лоши впечатления) и почти сигурно ще ми я даде на по-добра цена отколкото мога да очаквам в Мобиле-то.
Силното намаляване на риска сякаш обезсмисля всички останали въпроси и дерзания.
Благодаря за мнението.
Силното намаляване на риска сякаш обезсмисля всички останали въпроси и дерзания.
Благодаря за мнението.
.:BE LIKE NO OTHER:.
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 638
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
surr3a1 написа: Слушам ДПФ-а се запушва от такива кратки курсове.
Къде го слушаш това? 120d-то ми при 190к ежедневно градско, не е мръднал.
За такъв тежък джип дизела си е идеален.
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Здравейте, моля за мнения за следните обяви:
1 - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=jju88d
2 - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=jjty4w
1 - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=jju88d
2 - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=jjty4w
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 638
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Todum написа:Здравейте, моля за мнения за следните обяви:
1 - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=jju88d
2 - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=jjty4w
n62 на 300к километра, малко си играеш с огъня според мен. Скъпичак е за ремонт, а проблемите не са редки, особено на тия километри.
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Здравейте колеги взех си "премиум селекшън" от ауто бавария БМВ 2013 Х3 3.5Д, колата е топа но забелязах че за 3-4хил.км е изяла към 300мл масло, няма бял пушък от ауспухът, няма никакви течове или поне аз не мога да видя. Някой има ли наблюдения нормално ли е за този мотор да гори масло или да има някаква идея за слаби места от които може да тече?
- rve
- ///Мтусиаст
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3 и още нещо
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
surr3a1 написа:Здравейте,
Насочил съм се към F15 и се чудя леко за двигателя. Имам възможност да купя много хубава кола от близък човек 4.0Д (N57Z) мотора на около 110К км. Нека да кажем, че човека не се скъпи да си я поддържа.
От друга страна се чудя дали си заслужава дизел въобще, като тя се кара най-вече градско на не големи разстояния, а пък уикендите да кажем се излиза извън града. Слушам ДПФ-а се запушва от такива кратки курсове.
В момента съм с Е84 2.5д и като цяло съм си супер доволен от колата, но нямам идея дали моя ДПФ е в час или не.
Ако е бензин, ще е 3.5i вероятно, защото другите са доста по-скъпи вече, а и не са толкова много.
Бих се радвал на малко коментари, насоки и приятелски съвети/мнения какво да очаквам и какви греди мога да ударя.
Благодаря предварително!
Здравей,
Като реших Ф15 имах същото чудене, но хората, които ми поддържат безупречно М3-ката вече 10 години и бяха правили реанимация на не един дизелов мотор от Е70 и Ф15 категорично ме навиха за N55. Но аз така или иначе съм на мнение, че нафтата е отополение, газта за осветление, а колите се карат с бензин, но това е друга тема
Не мисля, че ще има кой знае колко осезаема разлика вървежа на сток 40д и 3.5и, но ревът на бензиновия редови шестак си е ревът на бензиновия редовия шестак. Няма втори такъв! Гледайки колко се увеличи предлагането и паднаха цените на задокеанските бензинки аз поне не бих го мислил.
От Канада много малко вероятно е колата да не е имала някаква щета, моята също беше по този параграф. Продавачът (частно лице) беше достатъчно коректен да ми разкаже в детайли какъв е бил ударът и какво е правил по нея, което го потвърдих и с един карфакс репорт. От Щатите може да е била без удар, но там пък масово са доста по-постни откъм екстри - скоростен лост от Е70, без М-волан с пера, обикновени седалки, без М-пакет, кръгли ауспуси и т.н. Канадските са доста по-добре оборудвани. Единственото, което моята няма е обдухване на седалките, но съвсем естествено има отопление на какво ли не. По-горе някой спомена за канадските брони - същите са като американските т.е. със светлоотразители, както и стоповете са с червени мигачи. Другото характерно за Ф15 в северна Америка, е че са само с би-ксенон фарове, докато в Европа са с диодни. На моята понеже бронята така или иначе е била за смяна от удара е сменена с европейска, както и стоповете с такива с оранжеви мигачи. Номерът тук е да се внимава при поръчка на оригинални части такива като тези да не се поръчват по рама, че ще дойдат хамерикански стандарт.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани