Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Модератор: Технически модератори
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10440
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Не, това означава, че смяната на маслото е на 30к км, не е включено в цената.
Never mistake motion for action...
Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Leon написа:Не, това означава, че смяната на маслото е на 30к км, не е включено в цената.
ОК, може и така да е. Но не са ли всички от това поколение на на 30К в ЕС, т.е. защо изобщо го изписват?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10440
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Има и на 25, и на 15 но това е отделна тема. Тези кодове не винаги отразяват екстри, понякога са спецификация за конкретен пазар или модификация на мотор или нещо друго. COP relevant, DUMMY SALAPA и още десетина все още не са съвсем ясни за обикнновените потребители, но ги има в производствената спецификация.
Never mistake motion for action...
- ice_box
- Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 14.11.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
- Мечтае да кара: ///M
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Здравейте,
От известно време се замислям за покупка на Х5 Е70 с двигателя 4.8i 355кс, но не намирам почти никаква информация за него относно надеждност и подръжка. Как е като цяло този двигател би бил добър избор или да се насоча към 3.0 бензин или дизел? Става на въпрос за моделите преди фейслифта.
От известно време се замислям за покупка на Х5 Е70 с двигателя 4.8i 355кс, но не намирам почти никаква информация за него относно надеждност и подръжка. Как е като цяло този двигател би бил добър избор или да се насоча към 3.0 бензин или дизел? Става на въпрос за моделите преди фейслифта.
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Leon написа:Има и на 25, и на 15 но това е отделна тема. Тези кодове не винаги отразяват екстри, понякога са спецификация за конкретен пазар или модификация на мотор или нещо друго. COP relevant, DUMMY SALAPA и още десетина все още не са съвсем ясни за обикнновените потребители, но ги има в производствената спецификация.
Ясно,
Така или иначе колата се оказа тоталка.
- lowrider
- ентусиаст
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
ice_box написа:Здравейте,
От известно време се замислям за покупка на Х5 Е70 с двигателя 4.8i 355кс, но не намирам почти никаква информация за него относно надеждност и подръжка. Как е като цяло този двигател би бил добър избор или да се насоча към 3.0 бензин или дизел? Става на въпрос за моделите преди фейслифта.
Не намираш информация за н62?
Запазил съм си един цитат по темата, дано ти помогне
Run don't walk run just turn around and run .. you will be chasing problems forever once you figure one problem out another one immedialty appears out of the blue.. after a year of chasing non ending problems and you think you've covered everything. Bam this vehicle throws another left hook then a combination and just keeps hammering you with problems.. but on those 10 maybe 15 miles in between rounds when it decides to cut you a small brake .. it's a magnificent vehicle.. it's a love hate relationship.. but be prepared to spend your free time learning to become a qualified BMW tech ..
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- vlado6669
- младши ентусиаст
- Мнения: 442
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Колко от колегите , които дават мнения за Н62 мотора са имали коли с него....
Въобще не е толкова лош и проблемен мотора, има много хубава тема в Е60 раздела (линка долу) с упоменати всичките му проблеми. На кратко добър 8 ак , работи с по-висока температура и изпича уплътненията - гумички на клапаните, гарнитури на капаците, О-рингове на охладителните тръби под колектора. И след 200 х. км. да се следят плъзгачите на веригите, но ако се кара с правилното масло изкарват и 300 без проблеми. Това е най-общо, но пък лесно се газифицира..
https://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=116&t=417442&p=4520514&hilit=N62#p4520509
Въобще не е толкова лош и проблемен мотора, има много хубава тема в Е60 раздела (линка долу) с упоменати всичките му проблеми. На кратко добър 8 ак , работи с по-висока температура и изпича уплътненията - гумички на клапаните, гарнитури на капаците, О-рингове на охладителните тръби под колектора. И след 200 х. км. да се следят плъзгачите на веригите, но ако се кара с правилното масло изкарват и 300 без проблеми. Това е най-общо, но пък лесно се газифицира..
https://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=116&t=417442&p=4520514&hilit=N62#p4520509
- lowrider
- ентусиаст
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
vlado6669 написа::OT: Колко от колегите , които дават мнения за Н62 мотора са имали коли с него....
Въобще не е толкова лош и проблемен мотора, има много хубава тема в Е60 раздела (линка долу) с упоменати всичките му проблеми. На кратко добър 8 ак , работи с по-висока температура и изпича уплътненията - гумички на клапаните, гарнитури на капаците, О-рингове на охладителните тръби под колектора. И след 200 х. км. да се следят плъзгачите на веригите, но ако се кара с правилното масло изкарват и 300 без проблеми. Това е най-общо, но пък лесно се газифицира..
https://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=116&t=417442&p=4520514&hilit=N62#p4520509
Не е лош, ако човек си купува кола с нагласата, че ще даде още 5к за обслужване на мотор .
Ще има да избива газовата, докато Х-а влезе в ретро категорията...
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- vlado6669
- младши ентусиаст
- Мнения: 442
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
lowrider написа:vlado6669 написа::OT: Колко от колегите , които дават мнения за Н62 мотора са имали коли с него....
Въобще не е толкова лош и проблемен мотора, има много хубава тема в Е60 раздела (линка долу) с упоменати всичките му проблеми. На кратко добър 8 ак , работи с по-висока температура и изпича уплътненията - гумички на клапаните, гарнитури на капаците, О-рингове на охладителните тръби под колектора. И след 200 х. км. да се следят плъзгачите на веригите, но ако се кара с правилното масло изкарват и 300 без проблеми. Това е най-общо, но пък лесно се газифицира..
https://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=116&t=417442&p=4520514&hilit=N62#p4520509
Не е лош, ако човек си купува кола с нагласата, че ще даде още 5к за обслужване на мотор .
Ще има да избива газовата, докато Х-а влезе в ретро категорията...
Не ми се спори излишно, но бихгте ли пояснили колко такива мотора сте обслужвали и какво включвате в тези 5 000 лв
При положение, че за гумичките на клапаните оказва влияние и времето на работа на мотора и понеже последните такива двигатели са произведени през 2010 (ако не бъркам, поне при Е70 е така) е много вероятно да са вече сменени поне 1 път, същото важи и за плъзгачите и обтегачите на веригата. А веригата между другото не се износва видимо и се сменя само за сигурност. Ако някой, не може да си позволи 9-9.5 литра качествено синтетично масло, по добре въобще , да не гледа бензинови V8 и винаги може да вземе дизел на "200 х.км. нов внос" без всякаква нужда от поддръжка
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10440
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
lowrider написа:vlado6669 написа::OT: Колко от колегите , които дават мнения за Н62 мотора са имали коли с него....
Въобще не е толкова лош и проблемен мотора, има много хубава тема в Е60 раздела (линка долу) с упоменати всичките му проблеми. На кратко добър 8 ак , работи с по-висока температура и изпича уплътненията - гумички на клапаните, гарнитури на капаците, О-рингове на охладителните тръби под колектора. И след 200 х. км. да се следят плъзгачите на веригите, но ако се кара с правилното масло изкарват и 300 без проблеми. Това е най-общо, но пък лесно се газифицира..
https://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=116&t=417442&p=4520514&hilit=N62#p4520509
Не е лош, ако човек си купува кола с нагласата, че ще даде още 5к за обслужване на мотор .
Ще има да избива газовата, докато Х-а влезе в ретро категорията...
Като се замислиш, смяна вериги + лагери на N47 е 3000, та 5к за N62 не е чак толкова лошо
Never mistake motion for action...
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Здравейте колеги, какво мислите за сервизната история на тази Х6-ца? Изглежда запазена на мен, допадна ми, като екстри ме устройва почти напълно, има нещата на които държа, единствено комфортния слон го няма, но не е болка за умиране... Та на тези цифри дали мога да се доверя в няква степен? Трябва да помисля и ако реша да се занимавам с нея, ще я вкарам и за преглед разбира се.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Няма да е лошо да се видят тия посещения за какво са били, защото колата вероятно е на 200к или малко над 200к и може да си в позиция за по-неприятните ремонти...
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Несъмнено е добре колега, но ако ше преглеждам тази кола едва ли ще е в БМВ, което ще усложни нещата. Мога да платя в Каринфо за уж подробен репорт, но вече искат 30 евро и какво ще получа кой знае....Друго ме гложди мен - колата се продава от повече от година и в тази връзка километрите са по-скоро към 160, отколкото към 200, т.е. връзват се с историята. Другото, което ми направи впечатление, е че в сервизната книжка има 2 печата от сервиз в Косово... Километрите и датите следват логиката на официалната сервизна история, връзват се, но все пак това, че този екземпляр има нещо общо с Косово само по себе си малко ми притеснително... Не е задължително това да е негатив, но все пак... Та се чудя колко е меродавна сервизната история. Поне на пръв поглед изглежда добре, другия вариант е да е пипана преди всяко влизане...
- totopz
- младши ентусиаст
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Може ли да ми помогнете с информация относно Е70 преди фейслифта? Интересуват ме 3-литровите дизелови мотори (с една и с две турбини) какви вариации са и има ли такива, които са проблемни и другото, което не мога да разбера е окачването. Едни ги пише със спортно окачване (което аз не го искам, ако друса), на други пишат с пружини и като цяло ми е голяма каша в главата.
- maximus_8807
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 26.06.2019
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
здтавейте колеги може ли мнение за x6 4.0 d. https://m.mobile.bg/details/21592511115354367. Мненията да разнопосочни някой казват двигател втора ръка други да не се занимавам моля дайте точно мнение!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани