Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10440
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от Leon » 21 Авг 2020, 15:42

Не, това означава, че смяната на маслото е на 30к км, не е включено в цената.
Never mistake motion for action...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 9.07.2013
Кара: 318Ci E46, 530GT

Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от MMG » 21 Авг 2020, 17:30

Leon написа:Не, това означава, че смяната на маслото е на 30к км, не е включено в цената.


ОК, може и така да е. Но не са ли всички от това поколение на на 30К в ЕС, т.е. защо изобщо го изписват?


Sent from my iPhone using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10440
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от Leon » 24 Авг 2020, 14:27

Има и на 25, и на 15 но това е отделна тема. Тези кодове не винаги отразяват екстри, понякога са спецификация за конкретен пазар или модификация на мотор или нещо друго. COP relevant, DUMMY SALAPA и още десетина все още не са съвсем ясни за обикнновените потребители, но ги има в производствената спецификация.
Never mistake motion for action...

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 14.11.2019
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 525d
Мечтае да кара: ///M

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от ice_box » 25 Авг 2020, 16:25

Здравейте,
От известно време се замислям за покупка на Х5 Е70 с двигателя 4.8i 355кс, но не намирам почти никаква информация за него относно надеждност и подръжка. Как е като цяло този двигател би бил добър избор или да се насоча към 3.0 бензин или дизел? Става на въпрос за моделите преди фейслифта.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 9.07.2013
Кара: 318Ci E46, 530GT

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от MMG » 25 Авг 2020, 17:33

Leon написа:Има и на 25, и на 15 но това е отделна тема. Тези кодове не винаги отразяват екстри, понякога са спецификация за конкретен пазар или модификация на мотор или нещо друго. COP relevant, DUMMY SALAPA и още десетина все още не са съвсем ясни за обикнновените потребители, но ги има в производствената спецификация.

Ясно, :ok:

Така или иначе колата се оказа тоталка.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 8.04.2006
Местоположение: wonderland
Кара: DUB bimmer down the road in style

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от lowrider » 26 Авг 2020, 11:29

ice_box написа:Здравейте,
От известно време се замислям за покупка на Х5 Е70 с двигателя 4.8i 355кс, но не намирам почти никаква информация за него относно надеждност и подръжка. Как е като цяло този двигател би бил добър избор или да се насоча към 3.0 бензин или дизел? Става на въпрос за моделите преди фейслифта.


Не намираш информация за н62?
Запазил съм си един цитат по темата, дано ти помогне :mhihi:

Run don't walk run just turn around and run .. you will be chasing problems forever once you figure one problem out another one immedialty appears out of the blue.. after a year of chasing non ending problems and you think you've covered everything. Bam this vehicle throws another left hook then a combination and just keeps hammering you with problems.. but on those 10 maybe 15 miles in between rounds when it decides to cut you a small brake .. it's a magnificent vehicle.. it's a love hate relationship.. but be prepared to spend your free time learning to become a qualified BMW tech ..
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 442
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Италия
Пол: Мъж
Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
Мечтае да кара: новата М X5 ...
Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от vlado6669 » 26 Авг 2020, 17:27

:OT: Колко от колегите , които дават мнения за Н62 мотора са имали коли с него....
Въобще не е толкова лош и проблемен мотора, има много хубава тема в Е60 раздела (линка долу) с упоменати всичките му проблеми. На кратко добър 8 ак , работи с по-висока температура и изпича уплътненията - гумички на клапаните, гарнитури на капаците, О-рингове на охладителните тръби под колектора. И след 200 х. км. да се следят плъзгачите на веригите, но ако се кара с правилното масло изкарват и 300 без проблеми. Това е най-общо, но пък лесно се газифицира.. :lol:
https://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=116&t=417442&p=4520514&hilit=N62#p4520509

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 8.04.2006
Местоположение: wonderland
Кара: DUB bimmer down the road in style

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от lowrider » 26 Авг 2020, 18:53

vlado6669 написа::OT: Колко от колегите , които дават мнения за Н62 мотора са имали коли с него....
Въобще не е толкова лош и проблемен мотора, има много хубава тема в Е60 раздела (линка долу) с упоменати всичките му проблеми. На кратко добър 8 ак , работи с по-висока температура и изпича уплътненията - гумички на клапаните, гарнитури на капаците, О-рингове на охладителните тръби под колектора. И след 200 х. км. да се следят плъзгачите на веригите, но ако се кара с правилното масло изкарват и 300 без проблеми. Това е най-общо, но пък лесно се газифицира.. :lol:
https://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=116&t=417442&p=4520514&hilit=N62#p4520509


Не е лош, ако човек си купува кола с нагласата, че ще даде още 5к за обслужване на мотор :lalala: .
Ще има да избива газовата, докато Х-а влезе в ретро категорията...
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 442
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Италия
Пол: Мъж
Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
Мечтае да кара: новата М X5 ...
Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от vlado6669 » 26 Авг 2020, 19:23

lowrider написа:
vlado6669 написа::OT: Колко от колегите , които дават мнения за Н62 мотора са имали коли с него....
Въобще не е толкова лош и проблемен мотора, има много хубава тема в Е60 раздела (линка долу) с упоменати всичките му проблеми. На кратко добър 8 ак , работи с по-висока температура и изпича уплътненията - гумички на клапаните, гарнитури на капаците, О-рингове на охладителните тръби под колектора. И след 200 х. км. да се следят плъзгачите на веригите, но ако се кара с правилното масло изкарват и 300 без проблеми. Това е най-общо, но пък лесно се газифицира.. :lol:
https://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=116&t=417442&p=4520514&hilit=N62#p4520509


Не е лош, ако човек си купува кола с нагласата, че ще даде още 5к за обслужване на мотор :lalala: .
Ще има да избива газовата, докато Х-а влезе в ретро категорията...

Не ми се спори излишно, но бихгте ли пояснили колко такива мотора сте обслужвали и какво включвате в тези 5 000 лв :banghead:
При положение, че за гумичките на клапаните оказва влияние и времето на работа на мотора и понеже последните такива двигатели са произведени през 2010 (ако не бъркам, поне при Е70 е така) е много вероятно да са вече сменени поне 1 път, същото важи и за плъзгачите и обтегачите на веригата. А веригата между другото не се износва видимо и се сменя само за сигурност. Ако някой, не може да си позволи 9-9.5 литра качествено синтетично масло, по добре въобще , да не гледа бензинови V8 и винаги може да вземе дизел на "200 х.км. нов внос" без всякаква нужда от поддръжка :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10440
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от Leon » 27 Авг 2020, 13:25

lowrider написа:
vlado6669 написа::OT: Колко от колегите , които дават мнения за Н62 мотора са имали коли с него....
Въобще не е толкова лош и проблемен мотора, има много хубава тема в Е60 раздела (линка долу) с упоменати всичките му проблеми. На кратко добър 8 ак , работи с по-висока температура и изпича уплътненията - гумички на клапаните, гарнитури на капаците, О-рингове на охладителните тръби под колектора. И след 200 х. км. да се следят плъзгачите на веригите, но ако се кара с правилното масло изкарват и 300 без проблеми. Това е най-общо, но пък лесно се газифицира.. :lol:
https://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=116&t=417442&p=4520514&hilit=N62#p4520509


Не е лош, ако човек си купува кола с нагласата, че ще даде още 5к за обслужване на мотор :lalala: .
Ще има да избива газовата, докато Х-а влезе в ретро категорията...

Като се замислиш, смяна вериги + лагери на N47 е 3000, та 5к за N62 не е чак толкова лошо :winky:
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 599
Регистриран на: 10.02.2013
Кара: 2008 BMW X6 35dX, 286hp

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от goppe » 02 Сеп 2020, 20:16

Здравейте колеги, какво мислите за сервизната история на тази Х6-ца? Изглежда запазена на мен, допадна ми, като екстри ме устройва почти напълно, има нещата на които държа, единствено комфортния слон го няма, но не е болка за умиране... Та на тези цифри дали мога да се доверя в няква степен? Трябва да помисля и ако реша да се занимавам с нея, ще я вкарам и за преглед разбира се.

wbafg01050l187509-auto-records.pdf
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12338
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от Mollov » 03 Сеп 2020, 10:20

Няма да е лошо да се видят тия посещения за какво са били, защото колата вероятно е на 200к или малко над 200к и може да си в позиция за по-неприятните ремонти...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 599
Регистриран на: 10.02.2013
Кара: 2008 BMW X6 35dX, 286hp

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от goppe » 03 Сеп 2020, 13:11

Несъмнено е добре колега, но ако ше преглеждам тази кола едва ли ще е в БМВ, което ще усложни нещата. Мога да платя в Каринфо за уж подробен репорт, но вече искат 30 евро и какво ще получа кой знае....Друго ме гложди мен - колата се продава от повече от година и в тази връзка километрите са по-скоро към 160, отколкото към 200, т.е. връзват се с историята. Другото, което ми направи впечатление, е че в сервизната книжка има 2 печата от сервиз в Косово... Километрите и датите следват логиката на официалната сервизна история, връзват се, но все пак това, че този екземпляр има нещо общо с Косово само по себе си малко ми притеснително... Не е задължително това да е негатив, но все пак... Та се чудя колко е меродавна сервизната история. Поне на пръв поглед изглежда добре, другия вариант е да е пипана преди всяко влизане...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 22.06.2009
Местоположение: Пазарджик
Кара: Ford Fiesta 1.25i
Мечтае да кара: A6 2.5 TDI

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от totopz » 04 Сеп 2020, 15:18

Може ли да ми помогнете с информация относно Е70 преди фейслифта? Интересуват ме 3-литровите дизелови мотори (с една и с две турбини) какви вариации са и има ли такива, които са проблемни и другото, което не мога да разбера е окачването. Едни ги пише със спортно окачване (което аз не го искам, ако друса), на други пишат с пружини и като цяло ми е голяма каша в главата.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 26.06.2019

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от maximus_8807 » 07 Сеп 2020, 19:11

здтавейте колеги може ли мнение за x6 4.0 d. https://m.mobile.bg/details/21592511115354367. Мненията да разнопосочни някой казват двигател втора ръка други да не се занимавам моля дайте точно мнение!!

ПредишнаСледваща

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook