Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Модератор: Технически модератори
- Spit-Fire
- Scrapyard user
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E70 / Yamaha MT-07
- Детайли за колата: прасе + прасе
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Съжалявам за оф топика, ама за който му е интересна моята драма, имам някои новости за джипката.
От вчера е в сервиза за ремонт/обслужване. Веригите наистина се оказаха сменени. Вихровите клапи са за премахване. Колата има power box - разкаран е вече ама това предполагам отчасти обяснява разхода от 15/100 при спокойно каране (заедно с прецакан голям термостат).
Главата и тя е сваляна с нова гарнитура и болтове е. ЕГР-а ще го махаме вместо да сменям малкия термостат. Свещите се оказаха ОК - само релето е заминало.
Както и да е, днес се е преминало на по-сериозната част - сваляне на картер и гледане какво става отдолу ииииии изненада. Биелните лагери са ОК (все пак ще се сменят). Но имаме друг проблем
А така се надявах да си взема колата готова за раздаване на газ до 1-2 дни...
От вчера е в сервиза за ремонт/обслужване. Веригите наистина се оказаха сменени. Вихровите клапи са за премахване. Колата има power box - разкаран е вече ама това предполагам отчасти обяснява разхода от 15/100 при спокойно каране (заедно с прецакан голям термостат).
Главата и тя е сваляна с нова гарнитура и болтове е. ЕГР-а ще го махаме вместо да сменям малкия термостат. Свещите се оказаха ОК - само релето е заминало.
Както и да е, днес се е преминало на по-сериозната част - сваляне на картер и гледане какво става отдолу ииииии изненада. Биелните лагери са ОК (все пак ще се сменят). Но имаме друг проблем
А така се надявах да си взема колата готова за раздаване на газ до 1-2 дни...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Това нали е основен лагер? Всичките ли са така или само първия?
I love the sound of V8 in the morning...
- NiksGS
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 106
- Регистриран на: 8.07.2021
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 05, К25 06
- Spit-Fire
- Scrapyard user
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E70 / Yamaha MT-07
- Детайли за колата: прасе + прасе
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Основен е да. Ако трябва да бъда честен не съм сигурен дали всички са така или само този, нито от кой цилиндър е този. До колкото разбрах положението е ОК, просто ще се наложи ремонта да стане малко по-сложен тъй като трябва да се свали мотора от купето и така да се сменят основните лагери.
Уф, ужасно е чувството да си купиш кола, за която си си мечтал години наред (да, като цяло не съм си и мислел, че някога ще мога да си купя такъв Х) и да си я карал само 50-100 км. преди ремонт за седмица и нагоре.
Уф, ужасно е чувството да си купиш кола, за която си си мечтал години наред (да, като цяло не съм си и мислел, че някога ще мога да си купя такъв Х) и да си я карал само 50-100 км. преди ремонт за седмица и нагоре.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Колега, вала добре ли е?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Spit-Fire
- Scrapyard user
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E70 / Yamaha MT-07
- Детайли за колата: прасе + прасе
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Уж нищо му няма на пръв поглед. Ма ще го носят за замерване. Нищо де, така и така отиваме към 3-4К ремонт квото е ще го оправим.
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Аз малко изпуснах темата, но ти купи колата, знаейки, че има 'някакви проблеми' или се лъжа? Ще стане и тогава само газ!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- Spit-Fire
- Scrapyard user
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E70 / Yamaha MT-07
- Детайли за колата: прасе + прасе
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Да, точно така. Беше сигурно, че има нещо за правене и теорията беше биелни лагери а реално основните са по-износени. Получих и предположението стружките по филтъра (златисти люспи) да са от лагери на турбото а не от мотора.
Взех я защото е на реални 270 000, има доказуема история до 256 000, сменени са веригите и като цяло има всичко, което аз търся - аеро пакет, спорт пакет джанти (даже са с чисто нови гуми), комфорт салон с подгрев, "обикновено" окачване и няма стъклен покрив.
Естествено на по-ниска цена е колата.
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
Взех я защото е на реални 270 000, има доказуема история до 256 000, сменени са веригите и като цяло има всичко, което аз търся - аеро пакет, спорт пакет джанти (даже са с чисто нови гуми), комфорт салон с подгрев, "обикновено" окачване и няма стъклен покрив.
Естествено на по-ниска цена е колата.
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
https://m.mobile.bg/details/21623801057385205
Мнение за автокъщата и някой дали е ходил да гледа въпросната кола?
Има още една Х3 ка - 3.0 дизел пак внос от Германия на малко по - ниска цена от тази от линка?
Като цяло двигатела добър ли е ? Това се води N57B30 ли ?
Мнение за автокъщата и някой дали е ходил да гледа въпросната кола?
Има още една Х3 ка - 3.0 дизел пак внос от Германия на малко по - ниска цена от тази от линка?
Като цяло двигатела добър ли е ? Това се води N57B30 ли ?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
N57 е хубав динамичен и икономичен, но му е по скъпо обслужването, освен ангренаж е необходима смяна на маслена помпа и лагери на около 200-250к км.Rothorm написа:https://m.mobile.bg/details/21623801057385205
Мнение за автокъщата и някой дали е ходил да гледа въпросната кола?
Има още една Х3 ка - 3.0 дизел пак внос от Германия на малко по - ниска цена от тази от линка?
Като цяло двигатела добър ли е ? Това се води N57B30 ли ?
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Това ли е този двигател където при смяна на лагери трябва да се сменя и колянов вал, а при следващия модел
Не се налага това?
Може и аз да бъркам за модела точно, но такава информация имам.
За веригите е ясно , че на 200 к км трябва да се сменят, но ако се налага и колянов вал по добре да се ориентирам към друг модел?
Благодаря за отговора
Поздрави
Не се налага това?
Може и аз да бъркам за модела точно, но такава информация имам.
За веригите е ясно , че на 200 к км трябва да се сменят, но ако се налага и колянов вал по добре да се ориентирам към друг модел?
Благодаря за отговора
Поздрави
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 637
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Rothorm написа:https://m.mobile.bg/details/21623801057385205
Мнение за автокъщата и някой дали е ходил да гледа въпросната кола?
Е трудно щи дадем мнение, без да провериш историята по VIN. Тия километри е ясно че едва ли са реални, въпроса е колко са реалните.
- streetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 466
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 320i
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M42B18
M54B22
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Мой близък се е засилил към Е53, бензин да е. По лош път е тръгнал с толкова стар модел, но не мога да го откажа. Та метнал е око на тази : https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=lomwmk
Изглежда прилично на снимки, откъм екстри също - навигация (виждам обаче петно на дисплея), подгрев отпред (май и отзад), кожа, наредени са още няколко копченца по централната конзола освен подгрева и DSC-то, може би са PDC, системата за спускане и още някакви незнайни. Газово за мен е минус, но за бъдещия купувач е плюс. Дотук добрее. Обаче ... регистрирана уж, ама преглед няма, а и гражданска от 2 години не е правена според сайта на Гаранционния фонд. Явно не се кара много, дано няма техническа причина за това. За М62TU четох, там са ясни нещата - вериги, гарнитури, охладителна система. Обаче съм чувал да се споменава, че има Е53-ки с въздушно окачване. То създава ли проблеми, трябва ли да се бяга от него? Тази в обявата нямам идея дали е с такова, как се познава дали има - лесно ли се установява с малко залягане под колата, или на подемник се вдига ... някакви допълнителни модули/компресори в багажника или около двигателя ли има?
Изглежда прилично на снимки, откъм екстри също - навигация (виждам обаче петно на дисплея), подгрев отпред (май и отзад), кожа, наредени са още няколко копченца по централната конзола освен подгрева и DSC-то, може би са PDC, системата за спускане и още някакви незнайни. Газово за мен е минус, но за бъдещия купувач е плюс. Дотук добрее. Обаче ... регистрирана уж, ама преглед няма, а и гражданска от 2 години не е правена според сайта на Гаранционния фонд. Явно не се кара много, дано няма техническа причина за това. За М62TU четох, там са ясни нещата - вериги, гарнитури, охладителна система. Обаче съм чувал да се споменава, че има Е53-ки с въздушно окачване. То създава ли проблеми, трябва ли да се бяга от него? Тази в обявата нямам идея дали е с такова, как се познава дали има - лесно ли се установява с малко залягане под колата, или на подемник се вдига ... някакви допълнителни модули/компресори в багажника или около двигателя ли има?
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 637
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
streetz написа:То създава ли проблеми, трябва ли да се бяга от него?
Всичко по тая кола създава проблеми и трябва да се бяга от нея ако питаш мене. Повечето 4.4-ки са с въздушно, даже мисля че в някои пазари е стандартно.
Като имаш 10 бона, ама държиш да караш голям джип с V8-мак, друго освен мнооого главоболия не може да очакваш.
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Дори само факта, че тази кола е карана преди теб(визирам купувача) на газ и не знаеш дали и как е поддържана газовата уредба, би трябвало да те откаже. Не съм противник на газта, но поне да имам избор и да я монтирам при точния човек/фирма. От тук могат да тръгнат хиляди проблеми с неясно решение. За окачването не знам, но приятел с точно такава 4.4 преди фейслифт 2 пъти автомата го остави на пътя и беше ремонтирана кадърно, трети път не дочака и замина в мобайла.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани