Да надникнем в Х-драйва.

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: Да надникнем в Х-драйва.

Мнение от astrapower » 18 Дек 2020, 17:19

Поне по партномер има: 27103455133-3.0д; 27103455132-2.0д , но дали реално има някаква разлика в "карантиите", по-скоро не вярвам. :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 9.07.2013
Кара: 318Ci E46, 530GT

Да надникнем в Х-драйва.

Мнение от MMG » 18 Дек 2020, 21:02

Да, благодаря ти. Явно има. Имах една резервна останала от моята кола, която дадох на човек с 2.0д и ми каза, че има разлика в дължините на двете.


Sent from my iPhone using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 599
Регистриран на: 10.02.2013
Кара: 2008 BMW X6 35dX, 286hp

Re: Да надникнем в Х-драйва.

Мнение от goppe » 09 Мар 2021, 20:45

Поздравления и от мен за хубавата тема, изчетох я за няколко дни като интересна книга :) Информацията, която Боримечката е споделил е наистина много голяма и полезна. На мен ми възникнаха два въпроса, провокиран от съдържанието на темата:

- бяха разисквани различни ситуации, които теоретично могат да натоварят раздатката. Един от тях са валците на ГТП-тата, но аз лично не разбрах дали може раздатката да се натовари сериозно тогава? Приемаме, че колата трябва след като се качи на валците трябва да е на неутрална скорост.

- къде се намира модула на раздатката при Х5/Х6 и съответно двете букси, които Боримечката беше показал на Х3. Опитах да намеря инфо в нета, но не успях. Не е на същото място обаче като при Х3, затова питам.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е36 318i
Мечтае да кара: На челна стойка.
Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.

Re: Да надникнем в Х-драйва.

Мнение от ceco_kd » 09 Мар 2021, 21:40

При Х5 е под седалката(задната) доколкото си спомням, че съм го срещал във форума.

Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 9.12.2020
Пол: Мъж
Кара: X4
Мечтае да кара: Печка с газова уреддба
Детайли за колата: 2D Xdrive

Re: Да надникнем в Х-драйва.

Мнение от doctorcheto » 18 Мар 2021, 7:27

Привет колеги
Имам X4 , и имам едни вибраци под скоростния лост (автоматик)и на зад като дам пълна газ между 40 и 60км после изчезва. Какви са симптомите на карето на карда на или на висящ лагер?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: Да надникнем в Х-драйва.

Мнение от astrapower » 18 Мар 2021, 10:43

Не може да се каже с абсолютна точност, има и тампон на раздатка в това уравнение, който е също е натоварен. По описанието ти ми се струва "висящ лагер", но и каретата страдат. Започни с тампона.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.10.2015
Пол: Мъж

Re: Да надникнем в Х-драйва.

Мнение от aktros » 18 Мар 2021, 15:19

При мен по апсолютно същия начин излезе каре КРЪСТАЧКА на кардан. Какво ли не смених на края излезе от там. Свалих един ден кардана и видях, че карето на едната страна мърда на другата въобще. Пратих го в Кубрат и стана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 9.12.2020
Пол: Мъж
Кара: X4
Мечтае да кара: Печка с газова уреддба
Детайли за колата: 2D Xdrive

Re: Да надникнем в Х-драйва.

Мнение от doctorcheto » 19 Мар 2021, 5:35

astrapower написа:Не може да се каже с абсолютна точност, има и тампон на раздатка в това уравнение, който е също е натоварен. По описанието ти ми се струва "висящ лагер", но и каретата страдат. Започни с тампона.


Днес ще се разгледа загатката и ще пиша за резИлтата :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 9.12.2020
Пол: Мъж
Кара: X4
Мечтае да кара: Печка с газова уреддба
Детайли за колата: 2D Xdrive

Re: Да надникнем в Х-драйва.

Мнение от doctorcheto » 20 Мар 2021, 21:54

Смених крастачката на карето което вече имаше сериозен луфт. Но след смяна , баланс и адаптация на раздатачната кутия проблема си остана пак при ускорение има едно тропане като на центрафугиране на пералня .... Висящия лагер си е ОК.

Ако някой има предположения .....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.10.2015
Пол: Мъж

Re: Да надникнем в Х-драйва.

Мнение от aktros » 20 Мар 2021, 22:46

Къде го балансира кардана колега!! Питам защото на моята го оставих във Варна да го правят и след това се наложи да го пратя в Кубрат, че нищо не бяха направили. Виж за всеки случай и тампон на раздатката

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 9.12.2020
Пол: Мъж
Кара: X4
Мечтае да кара: Печка с газова уреддба
Детайли за колата: 2D Xdrive

Re: Да надникнем в Х-драйва.

Мнение от doctorcheto » 20 Мар 2021, 23:26

aktros написа:Къде го балансира кардана колега!! Питам защото на моята го оставих във Варна да го правят и след това се наложи да го пратя в Кубрат, че нищо не бяха направили. Виж за всеки случай и тампон на раздатката


Пиши ми на лично ще ти кажа, да не стане че правя реклама!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 9.12.2020
Пол: Мъж
Кара: X4
Мечтае да кара: Печка с газова уреддба
Детайли за колата: 2D Xdrive

Re: Да надникнем в Х-драйва.

Мнение от doctorcheto » 22 Мар 2021, 8:56

Какво трябва да се види и да се разбере че тампона на раздатката е за смяна?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: Да надникнем в Х-драйва.

Мнение от astrapower » 22 Мар 2021, 9:02

Ако е омекнал или скъсан е за смяна.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 9.12.2020
Пол: Мъж
Кара: X4
Мечтае да кара: Печка с газова уреддба
Детайли за колата: 2D Xdrive

Re: Да надникнем в Х-драйва.

Мнение от doctorcheto » 22 Мар 2021, 9:10

astrapower написа:Ако е омекнал или скъсан е за смяна.


Благодарско, а като си почнал какво се вижда за "висящ лагер" , поне аз мисля че така на оглед няма как да се види а трябва да се свали и тогава да се огледа?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: Да надникнем в Х-драйва.

Мнение от astrapower » 22 Мар 2021, 10:30

Честно казано специалист прегледа висящия лагер на моята кола и каза, че бил добре. Но според мен така на пипане/натискане...няма как да се установи колко е омекнал/разлепен или уморен гумения тампон на лагера. Вала е натоварен от големия въртящ момент и висящия лагер има не лека задача. Така че след 250-300к км. и 10-г. експлоатация няма как да е в добро здраве, според мен разбира се. :yes:

ПредишнаСледваща

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook