Каква е разликата между 3.0d и 3.5d?
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- cww
- Д-р Хаос
- Мнения: 1245
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)
Re: Каква е разликата между 3.0d и 3.5d?
Kickdown написа:djvisage написа:Аз до колкото знам 3.0d,3.5d е с две турбини а 4.0d е с една
Не! 3.0d 235 и 245 коня е с една турбина, а 3.0sd, 3.5d и 4.0d са с по 2 турбини, като първите два са с по 286 коня и 6 скорости, а другия е 306 коня и е с 8 скорости
Я пак.
Особено 4.0d е минал покрай двете турбини.
Edit: Срам не срам може би ще се окаже, че аз нещо съм в грешка - затова се извинявам публично на колегата за поста си
P.S. Въпреки всичко продължавах да смятам, че 4.0d е Twin Scroll, a не Тwin Turbo.
P.S.2 Ясно откъде е дошла заблудата ми - 4.0d наистина е Twin Power Turbo, докато 3.5i се оказа, че е Тwin Scroll Turbo. Borg Warner са ми го написали хората, ама кой да прочете.
Здраве да е, човек се учи, докато е жив.
Последна промяна cww на 04 Юни 2011, 11:25, променена общо 3 пъти
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Каква е разликата между 3.0d и 3.5d?
Колеги, 40д е с две турбини. Една малка за ниските обороти, и една голяма за високите.
Вече всичките са с 8 скоростна автоматична кутия на ZF(8HP), която замени 6-степенната. Май само х5м остана с 6 скорости.
Преди фейслифта двигателите са от серията М57, а след- от N57. 3.0sd и 35d пак са с каскадно пълнене и 2 турбини, доколкото знам.
Ето малко инфо от извора:
http://de.wikipedia.org/wiki/BMW_M57
http://de.wikipedia.org/wiki/BMW_N57
Вече всичките са с 8 скоростна автоматична кутия на ZF(8HP), която замени 6-степенната. Май само х5м остана с 6 скорости.
Преди фейслифта двигателите са от серията М57, а след- от N57. 3.0sd и 35d пак са с каскадно пълнене и 2 турбини, доколкото знам.
Ето малко инфо от извора:
http://de.wikipedia.org/wiki/BMW_M57
http://de.wikipedia.org/wiki/BMW_N57
I love the sound of V8 in the morning...
- E70 3.0SD
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 70
- Регистриран на: 30.01.2010
- Местоположение: Sofia, Bourgas
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E70 35d, S8;
- Мечтае да кара: X5M
- Детайли за колата: super reza4ka!
Re: Каква е разликата между 3.0d и 3.5d?
Колегата е в грешка, но е намерил сили да се извини и 35Д и 40Д са с две турбини - една малка и една голяма. Мотора е би-турбо дизел. Скоро смених двата вакуум клапана на двете турбини барабар с нова планка така че всичко е платено и проверено
- cww
- Д-р Хаос
- Мнения: 1245
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)
Re: Каква е разликата между 3.0d и 3.5d?
Грешката/чуденето ми беше относно 4.0d, за 3.0sd и 3.5d отдавна е известно, че са с две турбини. По-интересното е, че въпросното чудене се породи след няколкочасов престой при един от дилърите ни и докато ми правеха колата попаднах на брошура, в която ясно пишеше, че 4.0d e Twin Scroll. Вероятно обаче аз нещо не съм прочел като хората.
В този ред на мисли според прес рилийз съобщение на Borg Warner 4.0d e първия мотор вграждан в passenger car, чиято малка турбина има променлива геометрия или т.нар VTG.
P.S. И едно въпросче към колегите с големите дизели - захапвали ли сте се с V8 дизелите на Audi и Мercedes монтирани в някои от джипките им? Оня ден едно Q7 V8 TDI ме изряза все едно карах назад, та се зачудих.
В този ред на мисли според прес рилийз съобщение на Borg Warner 4.0d e първия мотор вграждан в passenger car, чиято малка турбина има променлива геометрия или т.нар VTG.
P.S. И едно въпросче към колегите с големите дизели - захапвали ли сте се с V8 дизелите на Audi и Мercedes монтирани в някои от джипките им? Оня ден едно Q7 V8 TDI ме изряза все едно карах назад, та се зачудих.
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD
Re: Каква е разликата между 3.0d и 3.5d?
cww написа:Грешката/чуденето ми беше относно 4.0d, за 3.0sd и 3.5d отдавна е известно, че са с две турбини. По-интересното е, че въпросното чудене се породи след няколкочасов престой при един от дилърите ни и докато ми правеха колата попаднах на брошура, в която ясно пишеше, че 4.0d e Twin Scroll. Вероятно обаче аз нещо не съм прочел като хората.
В този ред на мисли според прес рилийз съобщение на Borg Warner 4.0d e първия мотор вграждан в passenger car, чиято малка турбина има променлива геометрия или т.нар VTG.
P.S. И едно въпросче към колегите с големите дизели - захапвали ли сте се с V8 дизелите на Audi и Мercedes монтирани в някои от джипките им? Оня ден едно Q7 V8 TDI ме изряза все едно карах назад, та се зачудих.
Q7/Touareg 4.2 TDI на старта са по-слаби заради lag-a, но после не само, че наваксват ами и си дръпват доста сериозно. Q7 V12 TDI, същата работа, само че там наваксването е още по-впечатляващо и доускорението му е сравнимо само с много впечатляващи коли.
Touareg R50 V10 TDI е малко по-бърз от Q-то и новия Touareg.
ML/GL 420/450 CDI, не е ли с чип, няма шанс срещу голямото Х5/Х6.
Toyota Landcruiser V8 Diesel, е варел който и 3.0d го бие.
Това е ситуацията с другите големи дизели.
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Каква е разликата между 3.0d и 3.5d?
V8 дизелите като цяло вървят малко повече, обаче на мен са ми неприятни заради осезаемия турбо лаг. Предимство им е, че са по-тихи и вадят по-хубав звук.
На 40д основния плюс е, че поддръжката, разходът, данъците(в Германия) и теглото са като на 3.0d, а вървежът е доста повече. И почти няма лаг.
На един ГЛ 420цди наскоро му правихме инспекция - 1000лв с отстъпката за масло, филтри и спирачна течност. Само маслото беше 12-13л. Отделно, че харчи повечко нафта. Освен това, около мотора не можеш игла да прокараш, което значи много трудна поддръжка като остареят тези коли.
А отноно вървежа - 3.0д си е екстра, който иска да се дърпа да си купи БМВ М3 за тези пари.
На 40д основния плюс е, че поддръжката, разходът, данъците(в Германия) и теглото са като на 3.0d, а вървежът е доста повече. И почти няма лаг.
На един ГЛ 420цди наскоро му правихме инспекция - 1000лв с отстъпката за масло, филтри и спирачна течност. Само маслото беше 12-13л. Отделно, че харчи повечко нафта. Освен това, около мотора не можеш игла да прокараш, което значи много трудна поддръжка като остареят тези коли.
А отноно вървежа - 3.0д си е екстра, който иска да се дърпа да си купи БМВ М3 за тези пари.
I love the sound of V8 in the morning...
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани