E53 X5 2002 ВЪПРОС ЗА ...
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
E53 X5 2002 ВЪПРОС ЗА ...
Здравейте колеги ! Нчкой моге ли да внесе малко светлина в тунела по въпроса за "adaptation steering angle sensor"? Мисълта ми как се прави калибровка, от какво се получава и т.н.! В смисъл проблема е на лице и търся някакво решение. Ако някой може и знае , нека помогне с идеи ! Благодаря !
Re: E53 X5 2002 ВЪПРОС ЗА ...
На място въртиш крайно ляво-крайно дясно или обратното за да се освести сензора
Re: E53 X5 2002 ВЪПРОС ЗА ...
Не става братле, ръцете ми умаляха от въртене не става нищо . Някой може ли да ми прати снимка или нещо като скица каде се намира тоя сензор - съмнява ме, че може да е замърсен да взема да го почистя освен !
Re: E53 X5 2002 ВЪПРОС ЗА ...
Доста порових в нет-а намерих го сензора, сега остава да го почистя. Давам линк - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=30 - на някой може да му сварши работа . Благодаря !
- Nasti
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
Re: E53 X5 2002 ВЪПРОС ЗА ...
ДИС или Инпа и калибровка с компа... иначе тц
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
Re: E53 X5 2002 ВЪПРОС ЗА ...
Зравей Колега!
До преди 2 седмици и аз имах сащия проблем. Сензора го купих за около 450 лв в камор, а настройката на сензора в Камор е 80 ЛВ. Близо 2 месеца карах с проблема и пробвах на много места, но в крайна сметка се наложи да опра до Камор.
До преди 2 седмици и аз имах сащия проблем. Сензора го купих за около 450 лв в камор, а настройката на сензора в Камор е 80 ЛВ. Близо 2 месеца карах с проблема и пробвах на много места, но в крайна сметка се наложи да опра до Камор.
- King Nothing
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 81
- Регистриран на: 3.09.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d '02
- Мечтае да кара: подводница
Re: E53 X5 2002 ВЪПРОС ЗА ...
Колега какво е развитието?
При мен DIS-a казва:
Та проучвам въпроса с тоя сензор какви са хавите...
При мен DIS-a казва:
- Код: Избери целия код
DSC5.7 - 61 DSC: Steering-angle sensor, identification - DSC actively switched - no ABS control...
Та проучвам въпроса с тоя сензор какви са хавите...
Re: E53 X5 2002 ВЪПРОС ЗА ...
Колеги!
Този сензор е слабо място при БМВ. Сензора подава сигнал на комютъра до колко е завъртян волана и на къде. Когато се появи проблем светват лампите на ABS и жълтата лампа за изключено DSC. Вариантите от къде идва проблема са 2.
1. Лентов кабел- за да се изключи че проблема е от кабела се прозваняват кабелите стигащи до сензора. Проверява се дали идват плюс и минус, а останалите три кабела се прозваняват от блока на ABS-a до самия сензор. Ако няма прекаснат кабел, значи остава само да е самият сензор.
2. Сензор-намира се под кората над педалите и се сменя като се сваля цялата кора и до самият сензор има достап като кормилната щанга се разглобява до самият сензор. Хубаво е да се бележи кормилната щанга преди разглобяването, защото после се почва жестока игра да се центрира кормилото.
Лошото е, че почти няма сервиз който да има software който да може да бръкне достатачно далбоко в системите на колата за да занулят сензора(аз поне за 2 месеца не намерих такъв). Но в БМВ тази услуга е 80 лв (както вече написах) и трае около час и може директно на място да се изчака.
Всичко горе написано се отнася за БМВ Х5. При другите модели на БМВ може да е по различно.
Този сензор е слабо място при БМВ. Сензора подава сигнал на комютъра до колко е завъртян волана и на къде. Когато се появи проблем светват лампите на ABS и жълтата лампа за изключено DSC. Вариантите от къде идва проблема са 2.
1. Лентов кабел- за да се изключи че проблема е от кабела се прозваняват кабелите стигащи до сензора. Проверява се дали идват плюс и минус, а останалите три кабела се прозваняват от блока на ABS-a до самия сензор. Ако няма прекаснат кабел, значи остава само да е самият сензор.
2. Сензор-намира се под кората над педалите и се сменя като се сваля цялата кора и до самият сензор има достап като кормилната щанга се разглобява до самият сензор. Хубаво е да се бележи кормилната щанга преди разглобяването, защото после се почва жестока игра да се центрира кормилото.
Лошото е, че почти няма сервиз който да има software който да може да бръкне достатачно далбоко в системите на колата за да занулят сензора(аз поне за 2 месеца не намерих такъв). Но в БМВ тази услуга е 80 лв (както вече написах) и трае около час и може директно на място да се изчака.
Всичко горе написано се отнася за БМВ Х5. При другите модели на БМВ може да е по различно.
- mmmotorwerke
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 115
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: България
- Пол: Мъж
- Кара: e46 m3
- Детайли за колата: rd sport dme soft,cams and heders.koni fsd
Re: E53 X5 2002 ВЪПРОС ЗА ...
Здравейте колеги,стъпките след смяна на сензора са следните:1 ZCS coding(за да се програмира със специфичната за x5 инфо).2 service function,chassi,dsc,steering angle calibration.Следва изтриване на грешките след това.Цялата процедура отнема около 10мин.Забравих да кажа че трябват DIS,ISTAP .Успехи
http://www.qualityoils.eu
CASTROL,MoBIL,Оригинални масла,Масла за скоростни кутии,Филтри
CASTROL,MoBIL,Оригинални масла,Масла за скоростни кутии,Филтри
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани