Х-6 мнения и впечатления.
Модератор: Технически модератори
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Х-6 мнения и впечатления.
интересува ме някой ако ползва или има виждане по този модел-какви ядове дават,има ли някакви детски болести,има ли фабрични дефекти. знам,че няма много такива коли сигурно ,ма се е от полза мнение на чули или карали....
говоря най-вече за 3,5 моторите дизел или бензин ,като бензина има преимущество.
също дали сте виждали много по сервизите от тоя модел!?
говоря най-вече за 3,5 моторите дизел или бензин ,като бензина има преимущество.
също дали сте виждали много по сервизите от тоя модел!?
Re: Х-6 мнения и впечатления.
SKISA написа:интересува ме някой ако ползва или има виждане по този модел-какви ядове дават,има ли някакви детски болести,има ли фабрични дефекти. знам,че няма много такива коли сигурно ,ма се е от полза мнение на чули или карали....
говоря най-вече за 3,5 моторите дизел или бензин ,като бензина има преимущество.
също дали сте виждали много по сервизите от тоя модел!?
камор имат една червена 5.0i. Предницата й лопа кат сека Х5-ца, тя си е същата де.
Отзад, в товарния отсек е по-добре конструирана и няма шумове.
Вози една идея по-твърдо (стабилно ако има накъде повече) от Х5
За вървене - понавървява, камор я дават около 160 000 лв с ДДС.
Дай мейл да ти пусна спецификациите че са в PDF
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
карах 5литровата ,карах и 3л дизел! верно върви петака,ама па и разхода му е убийствен. жалко за 3,5 бензина с тая помпа-мноо ми харусва тоа мотор.
оглеждам се за втора ръка-камор нема да ги посета....!
ясно за предницата разбрах-трябва да се внимава....
оглеждам се за втора ръка-камор нема да ги посета....!
ясно за предницата разбрах-трябва да се внимава....
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
- pavlito
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е63 М6
От два месеца карам Х6 3.5 бензин.Купена е от Мкар 4исто нова. Колегата е прав за тропането в предницата, а аз бих те посъветвал ако ще взимаш такава кола задалжително гледай да има адаптив драйв и активен волан. Тези две екстри са задължителни за джипките БМВ. Ина4е като цяло съм много доволен от колата, върви доста прили4но с тоя двигател и стои много добре на пътя. На мен ли4но возията ми е добре, а разхода е поносим- 17л на 100км смесен при нормално каране. Мойта е на 6000км и единственото, което ме дразни е някакво тракане на клапаните, което се 4ува като работи на място, а от Мкар ми казаха, 4е било нормално, в което не съм много сигурен...
Съветвам те да огледаш нали4ните автомобили в бг представителствата, защото с тези отстъпки, които правят в момента излиза по-изгодно да си я вземеш от там отколкото втора ръка.
Съветвам те да огледаш нали4ните автомобили в бг представителствата, защото с тези отстъпки, които правят в момента излиза по-изгодно да си я вземеш от там отколкото втора ръка.

Да, мога да потвърдя и за това тракане, при мен го няма, но съм чел, че го има и него като детска болест. И наистина казват, че е нормално...
http://www.google.com/search?hl=en&q=HPFP+failure
http://www.google.com/search?q=bmw+wastegate+rattle

http://www.google.com/search?hl=en&q=HPFP+failure
http://www.google.com/search?q=bmw+wastegate+rattle
Покарах тестовата Х6 на М-КАР но е 3.0d.
Дали са сменили щангата не знам но беше първа регистрация 12.2008 на 10 660 км и грам не лопаше за разлика от камор-ската
Има нещо друго обаче което ме притеснява - 6-та серия и новата 7-ма серия имат Dynamic Drive което май е същото кат Adaptive Drive при Х5 и Х6.
Карал съм 6-та серия е що грам не лопна за разлика от новата 7-ма което при нея било нормално да си лопа.
А ся ми обяснете...
Дали са сменили щангата не знам но беше първа регистрация 12.2008 на 10 660 км и грам не лопаше за разлика от камор-ската
Има нещо друго обаче което ме притеснява - 6-та серия и новата 7-ма серия имат Dynamic Drive което май е същото кат Adaptive Drive при Х5 и Х6.
Карал съм 6-та серия е що грам не лопна за разлика от новата 7-ма което при нея било нормално да си лопа.
А ся ми обяснете...
- ((:BuKcu:))
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1853
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Мечтае да кара: F32 M4
Dynamic drive и Adaptive drive, което се води "интегрирано активно управление" /май/ не са ли две различни неща при 7-ма серия?
Сега погледнах в каталога и ги има двете като опция?!
Ако някой има Дайнамик, той д асподели как е с това окачване?
Адаптив-а е поправим при 7-ма серия....той Скиса знае
...но е по-добре той да не попада на такива проблеми...че през витрините ще влиза/излиза
Не знам за Х6, ама ако ще е дизел то вземи 3.5д. Иначе определено бих предпочела Х6 пред Х5 вече.
Ако ще е бензина и тези проблеми, които ги има са поправими...скачай на нея, още повече че предполагам ще я вземеш от Германия...така че не е сигурно дали въобще ще има проблем.
Сега погледнах в каталога и ги има двете като опция?!
Ако някой има Дайнамик, той д асподели как е с това окачване?
Адаптив-а е поправим при 7-ма серия....той Скиса знае


Не знам за Х6, ама ако ще е дизел то вземи 3.5д. Иначе определено бих предпочела Х6 пред Х5 вече.
Ако ще е бензина и тези проблеми, които ги има са поправими...скачай на нея, още повече че предполагам ще я вземеш от Германия...така че не е сигурно дали въобще ще има проблем.
Ето каква е и разликата:
"Dynamic Drive.
Supreme agility, unwavering stability and unmatched comfort on bends: the active chassis control system Dynamic Drive minimises body roll and distributes it between both axles, ensuring a comfortable ride for all occupants.
Dynamic Drive uses active stabilisers on the front and rear axles to counteract the vehicle's tendency to roll in a corner. Working together with acceleration and position sensors, a management system and other components, such as a compensation tank for sound control, the system ensures supreme agility at all speeds, balanced reactions to load changes and remarkably precise steering.
The stabilisers continually adapt to suit the driving situation and the changes to the vehicle's self-steering behaviour. For example, when driving on the straight, Dynamic Drive reduces the pressure of the stabilisers, treating them individually, so allowing for a highly comfortable ride - a particular benefit for rear-seat passengers.
When cornering or making sudden changes of direction, a "sportier" setting will see the stabilisers increase the rigidity of the suspension relevant to the intensity of the lateral forces to prevent body roll. Roll distribution between the front and back axles also helps in difficult situations.
Dynamic Drive ensures that the vehicle literally hugs the road, under- or oversteering is reduced - resulting in enhanced safety, greater comfort and an impressively dynamic driving experience."
"Adaptive Drive.
On every curve, on every road surface: Adaptive Drive counteracts the forces that cause body roll. Your BMW handles with outstanding sporting agility, while also ensuring a very comfortable journey for you and your passengers. Body roll is practically eliminated, and winding roads can be enjoyed with a maximum of stability and safety.
The proven effectiveness of BMW's innovative chassis control systems, Dynamic Drive and Variable Damper Control (VDC) work closely together to deliver an outstandingly smooth ride and enhanced agility. Sensors in your BMW permanently monitor vehicle speed, steering-wheel position and the pitch and yaw forces acting on the chassis. Using this data, the system precisely adjusts the stabilisers and the dampers, changing their settings quickly and accurately. This coordinated interaction of dampers and stabilisers counteracts the forces that cause the body to roll or sway. Your BMW hugs the road, delivers neutral self-steering behaviour, outstanding agility and shorter braking distances.
Furthermore, Adaptive Drive adjusts the suspension settings to suit the character of the road surface. Each axle has its own independent motor that can adjust the dampers on each individual wheel. When the road surface under one side of the vehicle differs in character from that on the other side - such as when driving on roads with gravel shoulders - Adaptive Drive instantly adjusts the suspension settings of the wheels on one side to practically eliminate any perceptible unevenness in the road. In addition, you can choose between a more comfortable default setting for the suspension, or a more sporting setting.
Such high-speed calculations and responses demand a high-performance electronics system. Adaptive Drive utilises FlexRay, a high-speed data transfer system that networks sensors, control units and stabilisers."
"Dynamic Drive.
Supreme agility, unwavering stability and unmatched comfort on bends: the active chassis control system Dynamic Drive minimises body roll and distributes it between both axles, ensuring a comfortable ride for all occupants.
Dynamic Drive uses active stabilisers on the front and rear axles to counteract the vehicle's tendency to roll in a corner. Working together with acceleration and position sensors, a management system and other components, such as a compensation tank for sound control, the system ensures supreme agility at all speeds, balanced reactions to load changes and remarkably precise steering.
The stabilisers continually adapt to suit the driving situation and the changes to the vehicle's self-steering behaviour. For example, when driving on the straight, Dynamic Drive reduces the pressure of the stabilisers, treating them individually, so allowing for a highly comfortable ride - a particular benefit for rear-seat passengers.
When cornering or making sudden changes of direction, a "sportier" setting will see the stabilisers increase the rigidity of the suspension relevant to the intensity of the lateral forces to prevent body roll. Roll distribution between the front and back axles also helps in difficult situations.
Dynamic Drive ensures that the vehicle literally hugs the road, under- or oversteering is reduced - resulting in enhanced safety, greater comfort and an impressively dynamic driving experience."
"Adaptive Drive.
On every curve, on every road surface: Adaptive Drive counteracts the forces that cause body roll. Your BMW handles with outstanding sporting agility, while also ensuring a very comfortable journey for you and your passengers. Body roll is practically eliminated, and winding roads can be enjoyed with a maximum of stability and safety.
The proven effectiveness of BMW's innovative chassis control systems, Dynamic Drive and Variable Damper Control (VDC) work closely together to deliver an outstandingly smooth ride and enhanced agility. Sensors in your BMW permanently monitor vehicle speed, steering-wheel position and the pitch and yaw forces acting on the chassis. Using this data, the system precisely adjusts the stabilisers and the dampers, changing their settings quickly and accurately. This coordinated interaction of dampers and stabilisers counteracts the forces that cause the body to roll or sway. Your BMW hugs the road, delivers neutral self-steering behaviour, outstanding agility and shorter braking distances.
Furthermore, Adaptive Drive adjusts the suspension settings to suit the character of the road surface. Each axle has its own independent motor that can adjust the dampers on each individual wheel. When the road surface under one side of the vehicle differs in character from that on the other side - such as when driving on roads with gravel shoulders - Adaptive Drive instantly adjusts the suspension settings of the wheels on one side to practically eliminate any perceptible unevenness in the road. In addition, you can choose between a more comfortable default setting for the suspension, or a more sporting setting.
Such high-speed calculations and responses demand a high-performance electronics system. Adaptive Drive utilises FlexRay, a high-speed data transfer system that networks sensors, control units and stabilisers."
((:BuKcu:)) написа:Dynamic drive и Adaptive drive, което се води "интегрирано активно управление" /май/ не са ли две различни неща при 7-ма серия?
Сега погледнах в каталога и ги има двете като опция?!
Ако някой има Дайнамик, той д асподели как е с това окачване?
Адаптив-а е поправим при 7-ма серия....той Скиса знае...но е по-добре той да не попада на такива проблеми...че през витрините ще влиза/излиза
![]()
Не знам за Х6, ама ако ще е дизел то вземи 3.5д. Иначе определено бих предпочела Х6 пред Х5 вече.
Ако ще е бензина и тези проблеми, които ги има са поправими...скачай на нея, още повече че предполагам ще я вземеш от Германия...така че не е сигурно дали въобще ще има проблем.
Няма Аdaptive Drive за 7-ма серия, само Dynamic Drive и е на същата цена кат Аdaptive Drive-a на Х5/Х6.
Кат гледам и проблемите които създават двете системи си мисля че е едно и също но с различно име за различните модели
- ((:BuKcu:))
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1853
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Мечтае да кара: F32 M4
Тогава какво е това "интегрирано активно управление"
Мислех, че и двете системи се предлагат за 7-ма серия....ама май не е така 


((:BuKcu:)) написа:Тогава какво е това "интегрирано активно управление"Мислех, че и двете системи се предлагат за 7-ма серия....ама май не е така
Виж конфигуратора на www.bmw.bg, чукни 7-ма серия и почни да й слагаш опциите, ще видиш че има само Dynamic Drive
- ((:BuKcu:))
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1853
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Мечтае да кара: F32 M4
Да де видях, ама в каталога ги пише и двете....както и да е. Явно и двете системи не се погаждат и дават фира. 

- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
павка,имаме ги и двете -3л дизел и 5л бензин ,ма почти не се карат ,а и шефовете са си ги заключили и не мога да взема впечатления. за тва питам хора-имащи и каращи...!! на мене шефа ми предлага дизеловата ,ма 3л нещо не ми звучи добре ,а и я треснаха в един трамвай ,та много не е за зимане.
когато гледах за предния модел 7ца ме предупреждаваха много хора да не взимам активното окачване-дайнемик ли адаптив ли ,ма да не е в колата,че по българските пътища не изкарва дълго. неква рейка се говореше тогавма пак на 7цата ,че дава фира.
почти е сигурно ,че ше взема колата от германия .
за тва събирам мнения какви екстри да търся да има и ,още по-важно ,кви да няма. от тука не ми се взима кола. на Х5цата знам ,че имаше ядове с накладки и дискове-много бързо износване заради теглото.
просто за Х6 нищо не съм чувал и се чудя ,щото не се чупят ли е или щото нямма много.....!
тва с тропането на клапаните хич не ми харесва-поне мотора трябва да е железен!окачването също с тия проблеми не ми звучи никак добре.
когато гледах за предния модел 7ца ме предупреждаваха много хора да не взимам активното окачване-дайнемик ли адаптив ли ,ма да не е в колата,че по българските пътища не изкарва дълго. неква рейка се говореше тогавма пак на 7цата ,че дава фира.
почти е сигурно ,че ше взема колата от германия .
за тва събирам мнения какви екстри да търся да има и ,още по-важно ,кви да няма. от тука не ми се взима кола. на Х5цата знам ,че имаше ядове с накладки и дискове-много бързо износване заради теглото.
просто за Х6 нищо не съм чувал и се чудя ,щото не се чупят ли е или щото нямма много.....!
тва с тропането на клапаните хич не ми харесва-поне мотора трябва да е железен!окачването също с тия проблеми не ми звучи никак добре.
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани