3.0d vs 3.0i x5 e53
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: 3.0d vs 3.0i x5 e53
съгласен съм наскоксан но трябва да подчертаем и факта че 99,9 процента от продаваните дизели втора употреба които се продават в родния пазар са издухани от километри и то защото западния човек не си купува дизел освен ако не кара..и то много!
после се пълни форума с проблеми и им излиза лоша слава...
искам тук да говоря за две коли дизели които като ги видях не вярвах на очите си..
единият пример беше 325 тдс...човекът беше първи собственик и колата беше на 730.000 км! винаги с масло кастрол 0-40 човекът ми е казал че колата няма никакви абсолютно проблеми..само нещо помпата започна да прави проблеми.колата беше само за дълъг път и не е смятал да я продаде...мотора мъркаше като коте
втори пример мерцедес Е220 дизел пак..купен чисто нов през 98 година от тъща на моя приятел и после подарен на моя приятел. колата е на 554.000 км и даже като е форсирал на място не бях сигурен дали беше бензин а не дизел...с ушите съм наред спокойно! ...единствения проблем когато пътувал до Солун и обратно без капка масло на дифа заради един тъп семеринг...
мисълта на тези два примера са че колко от дизелите които се продават тук в БГ са на километрите които твърдят че са? после имали скъпа подръжка..еми естествено че ще имат скъпа подръжка...лека ви вечер
после се пълни форума с проблеми и им излиза лоша слава...
искам тук да говоря за две коли дизели които като ги видях не вярвах на очите си..
единият пример беше 325 тдс...човекът беше първи собственик и колата беше на 730.000 км! винаги с масло кастрол 0-40 човекът ми е казал че колата няма никакви абсолютно проблеми..само нещо помпата започна да прави проблеми.колата беше само за дълъг път и не е смятал да я продаде...мотора мъркаше като коте
втори пример мерцедес Е220 дизел пак..купен чисто нов през 98 година от тъща на моя приятел и после подарен на моя приятел. колата е на 554.000 км и даже като е форсирал на място не бях сигурен дали беше бензин а не дизел...с ушите съм наред спокойно! ...единствения проблем когато пътувал до Солун и обратно без капка масло на дифа заради един тъп семеринг...
мисълта на тези два примера са че колко от дизелите които се продават тук в БГ са на километрите които твърдят че са? после имали скъпа подръжка..еми естествено че ще имат скъпа подръжка...лека ви вечер
Re: 3.0d vs 3.0i x5 e53
Колега от бензиновия двигател не съм много доволен като цяло градско харчи 17,18на100км и не върви много много иска много висок оборот и тогава започва да върви масалце подхарчва
И след 200км в час вече му е тежко да се набира.Дизелът е по доброто решени и малко ако го пипнеш (чип) разходът е доста добър и върви приятно.
И след 200км в час вече му е тежко да се набира.Дизелът е по доброто решени и малко ако го пипнеш (чип) разходът е доста добър и върви приятно.
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани