3.0d vs 3.0i x5 e53
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- El Diablo
- старши ентусиаст
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
3.0d vs 3.0i x5 e53
колеги даваите акъл, някои които е карал такова нещо с 2-та мотора, гледам,
дизела е 218 кс, а бензина е 231 кс, едното има 500 нм/дизела, другото 300 нм/бензина
времената им от 0.100 са едни и същи, разхода не ме интересува защото карам малко на година
е, като цяло кои е по хвален и по добър мотор за каране ?
може и някои които е карал същите мотори но не на х5, пак да сподели
аз клоня към бензина защото нали има по безпроблемна подръжка, но ще се радвам да чуя мнение от хора карали 2-та мотора
дизела е 218 кс, а бензина е 231 кс, едното има 500 нм/дизела, другото 300 нм/бензина
времената им от 0.100 са едни и същи, разхода не ме интересува защото карам малко на година
е, като цяло кои е по хвален и по добър мотор за каране ?
може и някои които е карал същите мотори но не на х5, пак да сподели
аз клоня към бензина защото нали има по безпроблемна подръжка, но ще се радвам да чуя мнение от хора карали 2-та мотора
Карал съм Е70 3.0 бензин - межд.ускорение не е добро и гори много градско. При Е53 ще е подобна ситуацията. Дизела е много по-добро решение според мен.
Давам пример с Кайен Дизел, който пуснаха сега - карах него, а съм карал и V6 и варината с едно турбо V8- от 0-100 наиситна е по-бавен от бензиновите, обаче в реалното шофиране межд.ускорение е много по-важно и дизела се държи много добре - V6 не може да му се опре.
Давам пример с Кайен Дизел, който пуснаха сега - карах него, а съм карал и V6 и варината с едно турбо V8- от 0-100 наиситна е по-бавен от бензиновите, обаче в реалното шофиране межд.ускорение е много по-важно и дизела се държи много добре - V6 не може да му се опре.
- El Diablo
- старши ентусиаст
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
мерси колега, и аз съм много поласкан от вървежа на е70 3-ка дизел ,но не съм карал и не съм се возил на такъв бензинов и ми е интересно наистина ли бензина е толкова спънат
- motor
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: back to diesel(Ld)
Ако не те бърка големия(двоен) градски разход на бензинката това е твоята кола. Не мислиш турбини дебитометри, къде зареждаш тн. От друга страна ще чувстваш турбината как ти дава сила и няма да се редиш постоянно по бензиностанциите.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)
- ///M_power13
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 19.07.2008
- Местоположение: JAMBOL
Re: 3.0d vs 3.0i x5 e53
Колега според мен дизела е много по одачен вариант защото максималния въртящ момент от 500 нм.се постига при 2000 оборота за разлика от бензина които е при 3500 и с много по слаб 300нм.А в реалния живот това е много голям плюс да използваш максимума на мотора без да се налага да го изфорсирваш в кретични.За сравнвние най-добре е и с двата джипа да изкачиш някой планинска местност или проход.Тогава ще разбереш разликата кое върви по леко.
Re: 3.0d vs 3.0i x5 e53
Колега, не съм карал нито един от двата мотора, моята петица е 525д, която практически е 3.0 литра, но като настройки няма общо с този двигател, за който питаш ти.
Говорейки за удоволствие от шофирането - има го и при двата мотора, просто усещането е различно. На старт бензина е по-пъргав, дизелът е по-мощен при междинните ускорения. Ако караш основно градско - бензиновият е приятен, защото няма турбо дупка, ускорява по-равномерно ...
Относно разходите - всичко е сметнато и при малко километри на година, в крайна сметка бензинът е по-изгоден. Дизел си струва при шофиране на по-дълги разстояния. Ако пресметнеш разликата в началната цена, разликата в обслужването и разхода на гориво, всичко си идва на място. Само за сравнение - смяната на маслото на моето е60 525д ( не в оторизиран сервиз), заедно с фитлри и труд, излиза близо 400 лв. Все пак побира близо 9 литра. Смяната на маслото на семейния джип 3.7 литра, бензин, с филтри и труд - 250 лв. Така че - за 100,000 км, при смяна на 15,000 км, ще спестиш точно 1000 лв. Добави и разликата в началната цена от 6-7,000 лв и направи сметката
Говорейки за удоволствие от шофирането - има го и при двата мотора, просто усещането е различно. На старт бензина е по-пъргав, дизелът е по-мощен при междинните ускорения. Ако караш основно градско - бензиновият е приятен, защото няма турбо дупка, ускорява по-равномерно ...
Относно разходите - всичко е сметнато и при малко километри на година, в крайна сметка бензинът е по-изгоден. Дизел си струва при шофиране на по-дълги разстояния. Ако пресметнеш разликата в началната цена, разликата в обслужването и разхода на гориво, всичко си идва на място. Само за сравнение - смяната на маслото на моето е60 525д ( не в оторизиран сервиз), заедно с фитлри и труд, излиза близо 400 лв. Все пак побира близо 9 литра. Смяната на маслото на семейния джип 3.7 литра, бензин, с филтри и труд - 250 лв. Така че - за 100,000 км, при смяна на 15,000 км, ще спестиш точно 1000 лв. Добави и разликата в началната цена от 6-7,000 лв и направи сметката
Re: 3.0d vs 3.0i x5 e53
///M_power13 написа:Колега според мен дизела е много по одачен вариант защото максималния въртящ момент от 500 нм.се постига при 2000 оборота за разлика от бензина които е при 3500 и с много по слаб 300нм.А в реалния живот това е много голям плюс да използваш максимума на мотора без да се налага да го изфорсирваш в кретични.За сравнвние най-добре е и с двата джипа да изкачиш някой планинска местност или проход.Тогава ще разбереш разликата кое върви по леко.
Re: 3.0d vs 3.0i x5 e53
аз ще дам глас за бензина...
Щом разхода не те интересува и
караш малко на година бензиновия
автомобил със сигурност ще ти излезе
по-евтино като теглиш чертата.
Щом взимаш автомобил втора ръка,
бензиновия е в пъти по надежден като
техника. Дизеловия агрегат е по-капризен
иска хубаво гориво, честа смяна на абсолютно
всички консумативи, които са няколко пъти по-скъпи
от такива за бензинов двигател.
За да не бъда голословен ще кажа, че имам пряк достъп
до М57 на Е53 и въпреки че не съм карал бензиновия
вариант пак ще вдигна ръка за бензина.
Това с ускоренията е доста субективно. Да не говорим,
че там където дизеловия мотор приключва участия,
при бензина тепърва започват да се случват нещата.
Реалния разход на дизела на градско е 12-13 л/100км
бензиновия мотор в този автомобил няма да харчи много
повече. Все пак М54 не е случаен мотор, доста е икономичен
за толкова голям бензинов агрегат, съчетан със стептроника на
ZF мисля че ще ти предостави една добра комбинация
от удоволствие, но най-вече надежност.
Това е от мен, дано съм ти бил полезен.
Щом разхода не те интересува и
караш малко на година бензиновия
автомобил със сигурност ще ти излезе
по-евтино като теглиш чертата.
Щом взимаш автомобил втора ръка,
бензиновия е в пъти по надежден като
техника. Дизеловия агрегат е по-капризен
иска хубаво гориво, честа смяна на абсолютно
всички консумативи, които са няколко пъти по-скъпи
от такива за бензинов двигател.
За да не бъда голословен ще кажа, че имам пряк достъп
до М57 на Е53 и въпреки че не съм карал бензиновия
вариант пак ще вдигна ръка за бензина.
Това с ускоренията е доста субективно. Да не говорим,
че там където дизеловия мотор приключва участия,
при бензина тепърва започват да се случват нещата.
Реалния разход на дизела на градско е 12-13 л/100км
бензиновия мотор в този автомобил няма да харчи много
повече. Все пак М54 не е случаен мотор, доста е икономичен
за толкова голям бензинов агрегат, съчетан със стептроника на
ZF мисля че ще ти предостави една добра комбинация
от удоволствие, но най-вече надежност.
Това е от мен, дано съм ти бил полезен.
- Cobra
- Turbo Pilot
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Re: 3.0d vs 3.0i x5 e53
Карам дизел Х5 и досега съм имал 7-8 дизела и толкова бензинови БМВ-та,
определено винаги съм за бензина но в случая на х5 и Нм определено си вземи дизел,
просто усещането за бензина е че муден и труден за каране особено в града...
П.С.
Мойта с доста жокери и на адски здраво каране градски гори 14,
бензинова съм карал и в мойте крака под 22 не пада.....
определено винаги съм за бензина но в случая на х5 и Нм определено си вземи дизел,
просто усещането за бензина е че муден и труден за каране особено в града...
П.С.
Мойта с доста жокери и на адски здраво каране градски гори 14,
бензинова съм карал и в мойте крака под 22 не пада.....
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
- Мнения: 3687
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: 3.0d vs 3.0i x5 e53
naskoksan написа:.........Все пак М54 не е случаен мотор, доста е икономичен
за толкова голям бензинов агрегат, съчетан със стептроника на
ZF мисля че ще ти предостави една добра комбинация
от удоволствие......
Тъй като до преди няколко дни карах Е53 с 3.0 бензин да разясня че преди Фейслифта скоростната кутия не е ZF a GM,и няма нищо икономично в този мотор,поне не и като е в Е53.Извънградско ако падне на 10л./100км. е цяло щастие А в градски условия ако не попадаш в задръствания и не му "стъпваш на врата" в най добрия случай 16-17л./100км.Колкото до вървенето - има такова чак след 4000об./мин. и пак не е нещо кой знае какво!
Извода е - ДИЗЕЛ
- Miloshov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 81
- Регистриран на: 3.10.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW E36 Touring & X-series E70
Re: 3.0d vs 3.0i x5 e53
Принципно не си заслужава бензинката. Карам 3.0d Е70 и мога да ти кажа доста върви.Е тежичко и докато ускори, сепак не е лека кола.За е53 обикновенния дизел е около 180коня нали? Доста тромавичак ми се струва.Ако взимаш дизел вземи тоя с турбинката.
- nuke
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 104
- Регистриран на: 4.06.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Кара: '05 BMW X5 3.0d
Re: 3.0d vs 3.0i x5 e53
ами то без турбинка дизел няма
иначе 218 коньовото е53 върви доста прилично. Относно разхода - на нормално каране - 100-140 и малко градско в Търново ми гори 11-12/100. Не мисля че бензинката ще се доближи до това дори в литри - за пари да не говорим, а и не мисля че ще върви повече - тея 500НМ на дизела си казват думата. Единствения плюс на бензиката ще е по-тихия мотор. A като заговорихме за звук - този дизелак има страхотен звук
иначе 218 коньовото е53 върви доста прилично. Относно разхода - на нормално каране - 100-140 и малко градско в Търново ми гори 11-12/100. Не мисля че бензинката ще се доближи до това дори в литри - за пари да не говорим, а и не мисля че ще върви повече - тея 500НМ на дизела си казват думата. Единствения плюс на бензиката ще е по-тихия мотор. A като заговорихме за звук - този дизелак има страхотен звук
Re: 3.0d vs 3.0i x5 e53
nuke написа:A като заговорихме за звук - този дизелак има страхотен звук
Дизел и страхотен звук се изключват взаимно и не трябва да се ползват в едно изречение
- nuke
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 104
- Регистриран на: 4.06.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Кара: '05 BMW X5 3.0d
Re: 3.0d vs 3.0i x5 e53
въпрос на вкус
казала котката и си облизала г*за
казала котката и си облизала г*за
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани