Има ли усезаема разлика между X5(E70) 3.0d и 3.5d ???
Модератор: Технически модератори
56 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- V-max
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Mollov написа:Тва е кажи-речи невъзможно... 28/100, ма ще ускориш за около 2-3 сек... я дръж педала на газта съвсем леко натиснат, колкото да усещаш, че нито намалява, нито поддържа скорост... т.е. едва-едва да ускорява... и да видим дали е 28/100... но и се предполага, че не си в спортен режим на СК...
мдам, това имаха предвид хората , супер бавно и плавно ускорение , което обикновенно предизвиква доста клаксони отзад и е практически невъзможно да се кара така.... Ако минеш 5/100 на разходомера ще ускориш за около 20сек
Mollov написа:Тва е кажи-речи невъзможно... 28/100, ма ще ускориш за около 2-3 сек... я дръж педала на газта съвсем леко натиснат, колкото да усещаш, че нито намалява, нито поддържа скорост... т.е. едва-едва да ускорява... и да видим дали е 28/100... но и се предполага, че не си в спортен режим на СК...
Говорим за ускорение до 50, не поддържане на 50км/ч
V-max написа: много бавно ускорение в града, примерно 45сек от 30 до 50км/ч и тн
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12340
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
MaXimal написа:Говорим за ускорение до 50, не поддържане на 50км/ч
Ти май не четеш какво ти пиша... я го погледни отново...
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12340
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Темпомата съм забелязал, че дава (почти) "пълна газ" с цел максимално бързо да ускори до тази скорост... така че пак не е меродавно... пробвай сам, с педала на газта... да го закрепиш само до толкова, че колата съвсем леко да ускорява... ма едвам-едвам (нали все пак се опитваме да наберем 50км/ч от 30км/ч за 45 сек)... прави сметка за кво иде реч...
- V-max
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Maximal - купи си АутоБилда и ще разбереш точно как се мери градски разход То си е цял стандарт , колата на стенд с един човек , определни гуми , резервоара пълен еди клко си и тн . Реално разликите са около 20% отогоре на посоченото , като от Пежо май са най-честни
Mollov написа:Темпомата съм забелязал, че дава (почти) "пълна газ" с цел максимално бързо да ускори до тази скорост... така че пак не е меродавно... пробвай сам, с педала на газта... да го закрепиш само до толкова, че колата съвсем леко да ускорява... ма едвам-едвам (нали все пак се опитваме да наберем 50км/ч от 30км/ч за 45 сек)... прави сметка за кво иде реч...
Темпомата е на по 2 степени за ускорение и спиране. На най-слабата си ускорява... бавно. Дори на втората не може да се каже, че дава пълна газ. Довечера пак ще пробвам като няма много коли, но ме съмнява да падне много.
V-max написа:Maximal - купи си АутоБилда и ще разбереш точно как се мери градски разход То си е цял стандарт , колата на стенд с един човек , определни гуми , резервоара пълен еди клко си и тн . Реално разликите са около 20% отогоре на посоченото , като от Пежо май са най-честни
Честно казано не ме интересува много как тестват разхода...
По книжка колата ми гори ~11 на 100, по борд компютър гори 12 на 100, а реалния разход е 12,7. Това ми е за последното зареждане разходът... Карал съм само градско, като почти всеки път ускорението до 60км/ч е рязко...
Sapa написа:Едно е ясно - битурбото е по-добрия двигател - повече мощност, по-плавно ускорение, по-добър звук. Така че ако 11К лв не ти липсват - вземай го
Ако обаче искаш да си ги спестиш - 3.0д е супер също. Освен това с/у около 1000 лв ще си направиш много читав чип тунинг който ще ти компенсира разликата в мощността спрямо битурбото, което от своя страна не носи много на тунинг защото автомата 26Z издържа до 600 Нм - над това риска да го поправяш е много е голям
А носи то сд-то на тунинг -50 коня и 90-100нм си ги взима.То да няма все като бит пе....раст да го изнасяш от кръстовищата.А и аз не съм чул някой да му се е предала кутията,те над 700Нм ги помпат навънка
- Salmi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 107
- Регистриран на: 8.01.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530 XD 2011г.
Колеги днес ходих в БМВ магазина да тествам желания Е70 3.0д и какво ми направи впечатление: Скоростна кутия и двигател - Страшни! но возията ми се стори твърдичка и волана доста тежък(трудно се върти) Дали тези негативи които усетих са защото автомобила беше на 5000км?
- Salmi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 107
- Регистриран на: 8.01.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530 XD 2011г.
не но тествах един МЛ 320 и ми се струва че вози по меко и волана му е доста по мек? Ама само това и нищо повече
- kubica
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 155
- Регистриран на: 15.12.2008
- Местоположение: в работата, в интернет и в колата...
- Пол: Мъж
- Кара: E90 318i 143PS
- Мечтае да кара: 516xd ако го изобретят
ако си ходил в камор, са ти дали да пробваш вероятно кола без active steering, на тях наистина малко им е зор волана на място...
Salmi написа::D не но тествах един МЛ 320 и ми се струва че вози по меко и волана му е доста по мек? Ама само това и нищо повече
Добре де за какво вьобще питаш за разлика м/у 3.0 d и 3.0sd като очевдино ще караш пенсионерски...
Колега ако са с базовите окачвания и без active steering ML вози много по-меко от X5, коеот е абослютно ясно, тъй като абсолютно всеки Мерцедес вози по-меко от BMW.
Съответно абсолютно всяко BMW е по-стабилно и е по- "залепено" по завоите сравнено с Мерцедес.
Въпросът е какво искаш, ако искаш да се овзиш меко си земи S-class с шофьор.
- Salmi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 107
- Регистриран на: 8.01.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530 XD 2011г.
Определено БМВ ще е автомобила А друго исках да ви попитам защо пише в екстрите въздушно окачване на задната ос? Не е ли отпред и отзад въздушно окачване ???
56 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани