4x4 лампа на X3

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: 4x4 лампа на X3

Мнение от Borymeckata » 27 Дек 2012, 21:08

Честно казано, това за резистора беше предположение и се радвам, че се е оказало правилно. На мен пък за раздатката ми дава някакво съобщение, нещо свързано с разпоределението на вътрящия момент, но не съм го запомнил точно какво е. Във всеки случай, като се оправи времето ще разръчкаме заедно тази раздатка и ще й разучим устройството подробно...

Чудя се как може на кола за 100 бона да сложат найлонова зъбчатка и най-важното - не мога да си отговоря ЗАЩО? За икономия на ония 2 лева? Или за обезшумяване?! Вижте, в E-bay сe продава такъв актуатор, с бронзова зъбчатка на редуктора: http://www.ebay.com/itm/BMW-X3-X5-X6-e53-e83-e70-e71-Transfer-Case-Motor-Actuator-kit-BMW-27107566296-/130826009953?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item1e75d67d61&vxp=mtr#ht_1087wt_1157. А отделно се продава самата пластмасова зъбчатка - на безумна цена: http://www.ebay.com/itm/Actuator-Gear-for-Transfer-Case-Motor-for-BMW-x3-x5-Series-2004-to-2010-/281033156453?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item416ee1a765&vxp=mtr#ht_641wt_920

Започвам да се замислям кой би могъл да изработи от бронз десетина такива зъбчатки и да си решим този проблем веднъж завинаги...
Excellent! Steven is my name!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 13.03.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: Х5
Детайли за колата: X5 E70 35d 2009 г.

Re: 4x4 лампа на X3

Мнение от goro57 » 27 Дек 2012, 22:36

Продължаваме към раздатката... .Кажи Боримечка, каква грешка точно ти дава и ще се опитаме да я разберем.Макар,че идеята ти да бръкнеш вътре в нея е чудесна.И ще чакаме снимки разбира се.Темата е свързана и с оная,дето говориш подробно за маслото в нея.Баварците са безупречни техници,но не са таланти като нас... :) Как не можеш да си отговориш за найлоновата зъбчатка:
Първо-трябва две триещи се повърности да са от разнородни материали заради различната износоустойчивост и оттам само едната да подлежи на смяна.
Второ-по добре "найлонова", защото: износване,производство,продажби,печалби... :lol: , аха,сещаш се вече.Ами като ти сложат въглеводородни стомани-ще ги забравиш бе... :lol:
Всъщност това х-драйв не е чак толкова особено за разбиране-има си зададени стойности на въртящите моменти на двата моста и оттам получава първоначалната устойчовост.По важно е DSC-то,което още малко разучаване и съм го разнищил.Точно то е спомагателната "патерица" на драйва.Намерих му управляващия блок в багажника, сега търся и датчиците му... :lol: Но по важното е как се осъществяват сигналите и къде са сензорите.Ако искате-помагайте да го опишем.
Между впрочем,ето какво ми даваше модула ABS,преди да се оправят нещата:
ABS* -> 5F3A/A0 - Clutch gearbox-ECU: VG-clutch defekt - clutch is open - rear-wheel drive!
И накрая един куриоз:защо не ми светеше лампата 4х4, въпреки повредата... :D .Утре ще я снимам и покажа... :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 13.03.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: Х5
Детайли за колата: X5 E70 35d 2009 г.

Re: 4x4 лампа на X3

Мнение от goro57 » 28 Дек 2012, 14:53

Това,че лампата 4х4 не светеше при посочената повреде, не е всъщност куриоз,а пълна идиотщина... :bang: .Като се позачудиш защо не е светила, почваш да си мислиш-да не би нещо бушон или пък да е била изгоряла.Тогава закачам скенера и в един от модулите правим теста-показал съм го-снимка 1.И гледам-верно я няма(на ABS-са на теста не светва по друга причина).Почвам да я търся за да я сменям... :shock: .Отвивам двете болчета на таблото,чупя волана,изваждам буксата и след като се отвиват още няколко болтчета отзад и пластмасовите щипки откачаш-виждаш платката.Продължавам да търся проклетата лампа... :paranoid: .Разкачам лесно платката и гледам глупаво-няяяма лампи.Сензори.И си мисля,че сега вече става сложно.Ама като се вглеждам по внимателно в процепа м/у платката и таблото виждам нещо малко,черничко,като лепенка.И почва леко по леко да ми просветва... :bang: .То май и всеки започва да се досеща.Взимам пинсета и го изваждам-снимка 2.
Та те това е-"майсторите",монтьорите,автокъщата, решили да ти пробутат колата докато им се махнеш от главата и решили проблема като я изолирали... е сега кой ще оспори не сме ли талантливи... :mhihi: ,на бавареца направо акъла му ще хвръкне,да не говорим за японеца-харакирито му е сигурно... :dummy:
Та исках да добавя още малко нещо по темата " 4Х4 лампа на Х3 "... :bang: (...като е валидно и за много други теми... :lol: )
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: 4x4 лампа на X3

Мнение от Borymeckata » 28 Дек 2012, 17:15

Да, на таблото наистина няма "лампи" с нажежаема жичка, всичко е светодиоди. А това с изолирбанда е класика, но не ти ли е направило впечатление, че лампата не светва за няколко секунди при подаване на контакт? Би трябвало и понякога да премигва, когато колата боксува. Също трябва да светне, ако изключиш DSC от копчето. Изобщо - има доста начини да се провери тая "лампичка"...

Ясно ми е, че двете зъбчатки на редуктора трябва да са от различни материали, но защо стомана и пластмаса? Какво пречи да бъдат стомана и бронз? И като пиша "найлон" - точно това имам предвид, според мен шибаната зъбчатка е направена именно от полиетилен. Защо не от винил (например) или друга по-твърда пластмаса?

От известно време ми се върти една "еретична" мисъл. Ще ми се смеете, но все пак... Какво пречи през лятото да се развият няколко болта и да се свали предния кардан? Държи се на 4 болта към фланеца на раздатката и още 4 - към фланеца на предния диф:

Изображение

И също - да се изскубе електрическия конектор от актуатора на Х-драйва. Ще се получи икономия, а и тези чаркове няма да се износват излишно. Ако колата се върти само из София и няма сняг - за какво ти е двойно предаване? А през ноември за 20 минути монтираш кардана, закачваш куплунга и отново имаш "джип"...
Excellent! Steven is my name!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: 4x4 лампа на X3

Мнение от Borymeckata » 28 Дек 2012, 18:22

goro57 написа:Продължаваме към раздатката... Всъщност това х-драйв не е чак толкова особено за разбиране-има си зададени стойности на въртящите моменти на двата моста и оттам получава първоначалната устойчовост. По важно е DSC-то,което още малко разучаване и съм го разнищил.Точно то е спомагателната "патерица" на драйва. Намерих му управляващия блок в багажника, сега търся и датчиците му... :lol: Но по важното е как се осъществяват сигналите и къде са сензорите.Ако искате-помагайте да го опишем.
...


Изглежда, че наистина Х-драйв и DSC са свързани функционално. Ето един файл на руски, където е обяснено как работят тези системи: http://dox.bg/files/dw?a=afb36d5930 Много съм зле с електрониката и честно казано - даже се плаша от нея..

Хайде погледнете файла, че нещо не ми е съвсем ясно и искам да питам нещо по него...
Excellent! Steven is my name!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 13.03.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: Х5
Детайли за колата: X5 E70 35d 2009 г.

Re: 4x4 лампа на X3

Мнение от goro57 » 28 Дек 2012, 20:58

Здравейте,
ами като съм начинаеш Боримечка,откъде да я знам тази лампа,че е трябвало да свети.Ако бях по-дълго време на проблемна Х3-ка-може би,макар,че бързо наваксвам.Имах първо (март 2012)една перфектна Х3-ка,после от лятото сегашния батозник с който бера ядове,като си чакам моята 3-ка.А това,че ментето е било класика,ама аз от де да знам...Както виждам си запознат доста добре с много неща.
Второ за кардана-недей!Направо си е еретична мисъл.Едно време имах Авиа,чешка кабина,български мотор,4Х4.Точно това правех-лятото свалях предните капачки със шлиците(зимнити) и слагах тези без шлици(летни-естествено зимни изрязани).Единствено с тая цел-икономия.Свалял съм и предния кардан.Но там можеше,но недей тук го прави.Не само един път може да ти потрябва, и лошо ако го нямаш.Ще се спести 20-30 л за сезона,не си заслужава.
А с руския файл направо си на 6.Та ти си разнищил всичко в него.Остава само да се претърси от многото и да се направят по сбити обобщения.Ще викам един от монтанския електротехникум да ми помага... :) ,нали наште кадри са си талантливи... :lol: .Смятам да изведем десетина полезни ел.техн. извода.Само да не залитаме много надалеч.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Re: 4x4 лампа на X3

Мнение от ICE » 28 Дек 2012, 23:16

Файла съдържа изключително интересно инфо. Благодаря колега, че си го постнал. От стр.19 на документа се потвърждава мнението, че резистор-кодера е основен елемент от системата за разпределяне на блокировките м/у осите.....
Превод:
(Моля да ме извините за непрофесионалния превод)
"След замерване на изпитателен стенд на фактическите моменти на блокировки на сервомотора, се поставя резистор (съпротивление), чието значение се явява основно (опорно) за характеристиките на момента на блокировките.
При всяко стартиране на двигателя управляващият блок на таздатъчната кутия измерва съпротивлението (резистор-кодера) и избира оптимално поле на характеристиките"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: 4x4 лампа на X3

Мнение от Borymeckata » 29 Дек 2012, 0:53

goro57 написа:Здравейте,
ами като съм начинаеш Боримечка,откъде да я знам тази лампа,че е трябвало да свети.Ако бях по-дълго време на проблемна Х3-ка-може би,макар,че бързо наваксвам.Имах първо (март 2012)една перфектна Х3-ка,после от лятото сегашния батозник с който бера ядове,като си чакам моята 3-ка.А това,че ментето е било класика,ама аз от де да знам...Както виждам си запознат доста добре с много неща.
...


За съжаление, не е така. И аз тази пролет за пръв път седнах в Х. Никога преди не съм се интересувал от такива коли, просто - така се случи...

ICE написа:Файла съдържа изключително интересно инфо. Благодаря колега, че си го постнал. ...


Имам няколко такива PDF-файла за Х3, случайно ги свалих от някакъв руски сайт, а след това изчезнаха... Мисля, че са информационни материали за обучение на сервизни техници. Има доста интересни неща в тях, мога да ги кача и да си ги изтеглите. Но не знам дали е подходящо да сложа линковете в тази тема? Или да пусна друга тема, специално за обмен на полезна техническа информация? Какво ще посъветвате?
Excellent! Steven is my name!

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Re: 4x4 лампа на X3

Мнение от ICE » 29 Дек 2012, 1:04

Давай ги тук, докато сме "горещи".... ;)
ПП. Този документ от 30 страници ги изчетох на един дъх! :)))

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: 4x4 лампа на X3

Мнение от Borymeckata » 29 Дек 2012, 1:18

Жаждата за образование е похвална и трябва да се стимулира... Ето го тук целия архив за Х3 (Е83) - четете, щом имате мерак.

http://dox.bg/files/dw?a=3a063a1e39

После ще кача и други файлове, които съм изтеглил от мрежата. Хубави празници желая на всички!
Excellent! Steven is my name!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: 4x4 лампа на X3

Мнение от Borymeckata » 29 Дек 2012, 1:30

ICE написа:Давай ги тук, докато сме "горещи".... ;)
ПП. Този документ от 30 страници ги изчетох на един дъх! :)))


Я тогава да питам нещо, че не разбрах. На Рис. 13 от файла за Х-драйва е показано разпределението на въртящия момент между мостовете, при занасяне на колата. И в един момент се оказва, че електрониката някак е прехвърлила 65% към предния и 35% към задния мост, нали така? Е как става тоя номер, при условие, че задният е постоянно зацепен? Дори при НАПЪЛНО блокирана муфа (съединител) в раздатката - разпределението ще бъде 50:50 и няма начин предният мост да тегли повече от задния, според мен...

Ако предавателните числа на двата дифа (преден и заден) са еднакви - двата моста трябва да "теглят" еднакво при еднакви обороти на двата кардана, нали така?
Excellent! Steven is my name!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 13.03.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: Х5
Детайли за колата: X5 E70 35d 2009 г.

Re: 4x4 лампа на X3

Мнение от goro57 » 29 Дек 2012, 21:40

Здравейте,
ами то всичко дотук си е по темата 4х4.Ако искате пуснете нова тема и там ще продължим.
Понеже обещах за някой изводи и се събра доста теоретичен материал, а съчетан с практика-няма цена, ще се опитам много внимателно,по малко.Не искам да рискувам да ти отговарям за процентите Боримечка,мисля,че сам ще намериш отговора, понеже си доста добре подготвен.

X-драйва и DSC-то работят съвместно,но и поотделно.(зависи колко е кадърен шофьора).

Разпределението на въртящия момент към предната и задната ос зависи от:
Прав участък:
Равномерно сцепление на колелата с пътя(сухо)
Хлъзгав участък(мокро)
Завой:Равномерно сцепление на колелата с пътя(сухо)
Хлъзгав участък(мокро)

Комбинирано:

При кадърен шофьор двете системи се съчетават и допълват, при калпав – превес взима само едната-зависи от комбинацията на:праволинейността на участъка,сцеплението с пътя или и двете.(право и сухо,право и мокро,завой и сухо,завой и мокро).

При всеки конкретен случай динамиката е различна и превес взима една от двете (например калпав шофьор влиза на скорост в завоя и после се чуди със и ли без спирачка къде да го снесе, за разлика от добрия водач-влизане без газ и в средата на завоя излизане с газ-а това влияе много различно на цялата динамика и поведение на автомобила).

Това мисля да бъде като основа.Оттук нататък има доста неща за подреждане... :D
Процентите на разпределение на въртящия момент спрямо предно и задно могат да варират от 0 до 100% за всеки конкретен случай.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: 4x4 лампа на X3

Мнение от Borymeckata » 30 Дек 2012, 22:41

goro57 написа:Здравейте,
...
Процентите на разпределение на въртящия момент спрямо предно и задно могат да варират от 0 до 100% за всеки конкретен случай.


Не мога да си обясня как при постоянно зацепен заден мост може да се прехвърли 100% въртящ момент към предния... Дума по дума го чета, добре съм с руския, и пак не разбирам:
ATC400.jpg


Ето и превода (с мои коментари в скоби):

Предаване на въртящия момент

Когато дисковата муфа (съединител) в радатъчнатан кутия е разделена, на предната ос не се предва въртящ момент - той целият постъпва в редуктора (диференциала) на задния мост (Това е така, въпреки, че в съединителя има някакво триене дори при откачен актуатор. Въртях с ръка кутията, която си купих за Коледа - връзката между скоростната кутия и задния кардан е твърда. При въртенето се усеща как съединителят "увлича" и предния кардан, при демонтиран актуатор).

Когато дисковата муфа е напълно зацепена, предната и задната оси се въртят с еднакава честота (за мен това значи разпредление 50:50 на въртящия момент). Разпределението на момента зависи от способността на оста да "държи" (да поема) въртящия момент. Например, при стартиране от светофар с пълно ускорение, натоварването на задната ос се увеличава са сметка на динамичните сили. Съответно, задният мост по-добре "дъжи" (има възможност по-добре да поеме) въртящият момент. Това означава, че при еднакъв коефициент на сцепление на предните и задните колела с настилката, предаваният момент съответства на разпределението на натоварването между двата моста.

Изключение има когато предните колела имат добро сцепление с настилката, а задните са попаднали примерно на лед. В този случай почти 100% от въртящия момент се предава на предния мост, защото задните колела почти не могат да пемат момент.


Аха, май го разбрах! Последният абзац - значи раздатката разпределя въртящия момент от скоростната кутия 50:50 на двата моста. Но предният "тегли", защото има добро сцепление, а задният боксува върху леда. Затова на практика въртящият момент отива в предните колела. Но за такива "разпределение" Х-драйва няма никаква "заслуга", то се получава от пътните условия... Същото "разпредление" на момента би се получило и при руска УАЗ-ка, ако задните колела стъпят на лед.

Чудя се дали все пак тази муфа (съединител) няма двойно действие - при "зацепване" на предния мост да "отцепва" задния? В такъв случай Х-драйва би могъл да разпределя въртящият момент мебду двата моста от 0:100, през 50:50 до 100:0. Но не пише за такова нещо... Във всеки случай, като разглобим кутията - ще стане ясно.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Excellent! Steven is my name!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 13.03.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: Х5
Детайли за колата: X5 E70 35d 2009 г.

Re: 4x4 лампа на X3

Мнение от goro57 » 01 Яну 2013, 15:25

ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА !
Ами колега,в много вярна посока вървиш и се радвам,че така упорито искаш да отговориш на този въпрос,който надявам се в близко време да постигнем.Да не забравиш само да направиш хубави снимки вътре в кутията(като тези с колектора).Ще бъде интересно кое се износва най-много-веригата,лоста,дисковете или буксата.Мисля-фрикциона.

Разликата с добрата стара Уаз-ка е във фиксираните, и тук, променливи предавателни моменти.
Съединителя наистина играе двойна роля-отцепвайки задното,постепенно зацепва предното и обратно.(това какво ще направи зависи от близо 20-те комбинации – от скорост,посока, от пътна настилка(като цяло и поотделно за всеки мост и дори за всяко колело)-DSC-то постоянно указва на сервомотора. Или ако оприличим диска на един акордеон,той ту се разтяга,ту свива от 0 до 100,като във всеки един момент сбора от предно и задно дава 100.Както добрия музикант рядко го разпъва до край или пък го свива до край,така и добрия водач подържа 60 на 40 дори и в завоя.Единствено в някой изключения това не е изпълнимо.
По рисунката 13,но я съчетавай и със рис.14-ако неправилно се взима завоя,х-драйва прави именно тези корекции в съотношението.Ако пък е прекалено грубо вече,DSC-то намаля мощността на двигателя чрез DME-то.
Няма да пребоксува задното(съединителя е многодисков, и там е вероятността да приплъзне,при рязка газ и лошо сцеплен заден мост, и това автоматично прехвърля въртящия момент към предния мост.(с изключение на пълен идиот с пълна газ рязко да отпусне съединител,но ръководствата не допускат такива случай).Въртящия момент е сила,а не честота.Ако някоя ос получи увеличен противодействащ момент,то към нея веднага се насочва въртящия момент.В случая само предния има сцепление(т.е.противодейства чрез триенето си с пътя на силата на въртене)и затова получава на 100.На задния нищо не му пречи и получава 0.При въртящия момент е важно и рамото на силата,т.е.разстоянието до оста на въртене.А при този акордеон това рамо непрекъснато се променя... :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: 4x4 лампа на X3

Мнение от Borymeckata » 02 Яну 2013, 10:21

goro57 написа:ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА !
...
Разликата с добрата стара Уаз-ка е във фиксираните, и тук, променливи предавателни моменти.
Съединителя наистина играе двойна роля-отцепвайки задното,постепенно зацепва предното и обратно.(това какво ще направи зависи от близо 20-те комбинации – от скорост,посока, от пътна настилка(като цяло и поотделно за всеки мост и дори за всяко колело)-DSC-то постоянно указва на сервомотора. Или ако оприличим диска на един акордеон,той ту се разтяга,ту свива от 0 до 100,като във всеки един момент сбора от предно и задно дава 100... :D


За много години на всички! Честно казано - не съм сигурен, че работи така, все си мисля, че задният мост е зацепен ПОСТОЯННО (на твърда връзка), а съединителят (муфата) зацепва предния мост в някаква степен, от 0 до 100%.

goro57 написа:ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА !
Ами колега,в много вярна посока вървиш и се радвам,че така упорито искаш да отговориш на този въпрос,който надявам се в близко време да постигнем.Да не забравиш само да направиш хубави снимки вътре в кутията(като тези с колектора).Ще бъде интересно кое се износва най-много-веригата,лоста,дисковете или буксата.Мисля-фрикциона.
... :D


Разбира се, и аз нямам търпение да "пръсна" кутията, но искам първо да я почистя основно, а в студа не ми се разправя с обезмаслители и водоструйката. Може на първо време да започна с актуатора, който може да се разглоби и в домашни условия.

При нормална работа на раздатката, веригата не би трябвало да дава проблеми. На другите джипове веригата се разтяга от некадърна експлоатация, ако се кара в Part-Time 4x4 режим на суха и твърда настилка. Тук (при X-двайва) тази многодискова муфа би трябвало да предпази веригата от порекомерно опъване, като осигури минимално приплъзване между двата кардана. Може би наистина дисковете се износват най-интензивно... В мотоциклетните двигатели има подобни многодискови съединители в масло и сравнително трудно се износват или прецакват, въпреки че виждат наистина ГОЛЯМ ЗОР. Всъщност, самите дискове се износват минимално, по-често се налага да се сменяват притискателните пружини, каквито в този случай липсват (тяхната функция изпълнява актуатора с притискателната вилка).

Мисля си, че трудно ще разберем кое колко е износено в раздатката, първо защото в TIS-а не пише абсолютно нищо за нея (нали я сменяват като цял агрегат, а не я ремоинтират) и няма дадени допуски, второ - кутията е работила и вече има някакво износване и трето - раздатката е строшена (дефектна) и не се знае какво точно се е прецакало в нея и как повредата се е отразила на другите й детайли... Във всеки случай, поне ще опитаме да разберем.
Excellent! Steven is my name!

ПредишнаСледваща

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook