Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Модератор: Технически модератори
- djvisage
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 23.10.2008
- Местоположение: Казанлък/София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Galaxy
- Мечтае да кара: ///M
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
THE POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL!!!

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Колеги , джипа на който съм се спрял е от мобиле : http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=b2h115
Нямам представа дали е читав и каква му е историята.Все още не съм го видял.По повод на ижекторите четох доста по форумите и наистина ми се струва че това е един много голям проблем.Дайте някакъв съвет за двигател различен от 50i. Двигател който да е надежден и същевременно мощен. На година карам по около 7000км.Разходът не ме бърка щом съм решил да си купя такъв автомобил. Искам да е мощен и надежден. Никога не съм карал дизел. Имам много добри аргументи за това. Другият вариянт е Х5 с голям бензинов мотор след 2007 до 2009 г. Този модел също ми харесва. Ако имате малко инфо за бензиновите двигатели на Х5 ще ми е от полза.
Нямам представа дали е читав и каква му е историята.Все още не съм го видял.По повод на ижекторите четох доста по форумите и наистина ми се струва че това е един много голям проблем.Дайте някакъв съвет за двигател различен от 50i. Двигател който да е надежден и същевременно мощен. На година карам по около 7000км.Разходът не ме бърка щом съм решил да си купя такъв автомобил. Искам да е мощен и надежден. Никога не съм карал дизел. Имам много добри аргументи за това. Другият вариянт е Х5 с голям бензинов мотор след 2007 до 2009 г. Този модел също ми харесва. Ако имате малко инфо за бензиновите двигатели на Х5 ще ми е от полза.
- djvisage
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 23.10.2008
- Местоположение: Казанлък/София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Galaxy
- Мечтае да кара: ///M
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Boris G написа:Колеги , джипа на който съм се спрял е от мобиле : http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=b2h115
Нямам представа дали е читав и каква му е историята.Все още не съм го видял.По повод на ижекторите четох доста по форумите и наистина ми се струва че това е един много голям проблем.Дайте някакъв съвет за двигател различен от 50i. Двигател който да е надежден и същевременно мощен. На година карам по около 7000км.Разходът не ме бърка щом съм решил да си купя такъв автомобил. Искам да е мощен и надежден. Никога не съм карал дизел. Имам много добри аргументи за това. Другият вариянт е Х5 с голям бензинов мотор след 2007 до 2009 г. Този модел също ми харесва. Ако имате малко инфо за бензиновите двигатели на Х5 ще ми е от полза.
Този двигател се слага и на Х5. Единствения по мощен бензин от него е на Х5 М /Х6 М.
THE POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL!!!

- canibmwe30
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: Баховица
- Пол: Мъж
- Кара: Х3 400кс
- Мечтае да кара: ново бмв
- Детайли за колата: Дизел
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Здравейте ,харесал съм една х3 ,но при движение и то най вече с ниска скорост
И променяне на посоката ляво дясно има едно прещракане на раздатка ноже би.
Моля за вашите компетентни съвети.
И променяне на посоката ляво дясно има едно прещракане на раздатка ноже би.
Моля за вашите компетентни съвети.
Е30 З А В И Н А Г И В СЪРЦЕТО МИ
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Има ли преден ролбар за Х3 2006-2007?
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- vlado6669
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Boris G написа:Колеги , джипа на който съм се спрял е от мобиле : http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=b2h115
Нямам представа дали е читав и каква му е историята.Все още не съм го видял.По повод на ижекторите четох доста по форумите и наистина ми се струва че това е един много голям проблем.Дайте някакъв съвет за двигател различен от 50i. Двигател който да е надежден и същевременно мощен. На година карам по около 7000км.Разходът не ме бърка щом съм решил да си купя такъв автомобил. Искам да е мощен и надежден. Никога не съм карал дизел. Имам много добри аргументи за това. Другият вариянт е Х5 с голям бензинов мотор след 2007 до 2009 г. Този модел също ми харесва. Ако имате малко инфо за бензиновите двигатели на Х5 ще ми е от полза.
Не съм сигурен, че са голям проблем инжекторите на N63 мотора по голям са детските проблеми като на N62 с изпичането на гарнитурите и маслообирателните гумички на около 150 000 км, но и не мисля че и двата споменати мотора са проблемни. 62 ката е на Х5 от 2007 до скоро май а 63 от 2008 до сега (може и да бъркам малко до кога се произвежда) но като за топ моделите на Х5 и 6 (без S63 не че е много различен) са много добри двигатели и здраво качват адреналина. За вашия избор 2007-09 година Х5 е само с 62, което пак е напълно достатъчно. И двете имат по-страшни болести - активната рейка, актив драйв окачването, раздатката и скоростите ама кеф цена няма както се казва. Ако имате възможност за такъв автомобил, смело напред и нещо със задължителните за мен екстри: актив драйв и волан, комфортни седалки (активни с подгрев и вентилация по възможност), комфорт аксес, нави профешенъл и софт затваряне на врати и багажник, прожектиране на дисплея на стъклото, М спорт пакет и късмет, и двата автомобила са уникални и аз търся подобен но не в БГ, а за екстрите колкото повече, толкова по-добре....

- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
vlado6669 написа:Boris G написа:Колеги , джипа на който съм се спрял е от мобиле : http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=b2h115
Нямам представа дали е читав и каква му е историята.Все още не съм го видял.По повод на ижекторите четох доста по форумите и наистина ми се струва че това е един много голям проблем.Дайте някакъв съвет за двигател различен от 50i. Двигател който да е надежден и същевременно мощен. На година карам по около 7000км.Разходът не ме бърка щом съм решил да си купя такъв автомобил. Искам да е мощен и надежден. Никога не съм карал дизел. Имам много добри аргументи за това. Другият вариянт е Х5 с голям бензинов мотор след 2007 до 2009 г. Този модел също ми харесва. Ако имате малко инфо за бензиновите двигатели на Х5 ще ми е от полза.
Не съм сигурен, че са голям проблем инжекторите на N63 мотора по голям са детските проблеми като на N62 с изпичането на гарнитурите и маслообирателните гумички на около 150 000 км, но и не мисля че и двата споменати мотора са проблемни. 62 ката е на Х5 от 2007 до скоро май а 63 от 2008 до сега (може и да бъркам малко до кога се произвежда) но като за топ моделите на Х5 и 6 (без S63 не че е много различен) са много добри двигатели и здраво качват адреналина. За вашия избор 2007-09 година Х5 е само с 62, което пак е напълно достатъчно. И двете имат по-страшни болести - активната рейка, актив драйв окачването, раздатката и скоростите ама кеф цена няма както се казва. Ако имате възможност за такъв автомобил, смело напред и нещо със задължителните за мен екстри: актив драйв и волан, комфортни седалки (активни с подгрев и вентилация по възможност), комфорт аксес, нави профешенъл и софт затваряне на врати и багажник, прожектиране на дисплея на стъклото, М спорт пакет и късмет, и двата автомобила са уникални и аз търся подобен но не в БГ, а за екстрите колкото повече, толкова по-добре....
Това за екстрите си е типично по нашенски. Само, че автомобил с изброените екстри и с читав двигател на малко километри се намира много трудно и за доста пари. От Германия например повечето знаем, че автомобилите са читави и поддържани но немеца не дава пари за екстри. Правят го италианците, но за колите от там също знаем... е има и изключения. Моят съвет е да гледаш за читав и здрав автомобил на малко, реални километри. Екстри могат и допълнително да се добавят.
- streetracer77
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 4.11.2015
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Добър вечер.Какво може да кажете за двигателя 40d (N57S).Какво и на колко Км е препоръчително да се сменя(както на Sd веригите на 200хил. км примерно)?Имат ли проблем с адаптив драйв щангата фейсовите Х5.Kакво поема гаранцията на автомобила от Bmw и какво не?
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1026
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Здрасти, аз карам такова и съм много доволен. За проблеми с мотора не съм чувал, но за всеки случай си сменям маслото двойно по-често, на около 13х км. Износването на веригата е при предишния двигател и не е масово явление.
От моите наблюдения, слаби са им предни долни носачи и въздушните възглавници на задния мост, ако ги има. Проблеми със щангата на АД няма. Гаранцията Repair Inclusive покрива всичко, включително и окачването.
Като поддръжка, освен филтрите е добре да се сменят и маслата в диференциалите и раздатката на 100-150х км. Маслото в автоматика имах желания да го сменя, но ходих на 3 различни места и ми казаха да не се занимавам.
От моите наблюдения, слаби са им предни долни носачи и въздушните възглавници на задния мост, ако ги има. Проблеми със щангата на АД няма. Гаранцията Repair Inclusive покрива всичко, включително и окачването.
Като поддръжка, освен филтрите е добре да се сменят и маслата в диференциалите и раздатката на 100-150х км. Маслото в автоматика имах желания да го сменя, но ходих на 3 различни места и ми казаха да не се занимавам.
I love the sound of V8 in the morning...
- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
msi200 написа:Здрасти, аз карам такова и съм много доволен. За проблеми с мотора не съм чувал, но за всеки случай си сменям маслото двойно по-често, на около 13х км. Износването на веригата е при предишния двигател и не е масово явление.
От моите наблюдения, слаби са им предни долни носачи и въздушните възглавници на задния мост, ако ги има. Проблеми със щангата на АД няма. Гаранцията Repair Inclusive покрива всичко, включително и окачването.
Като поддръжка, освен филтрите е добре да се сменят и маслата в диференциалите и раздатката на 100-150х км. Маслото в автоматика имах желания да го сменя, но ходих на 3 различни места и ми казаха да не се занимавам.
И аз мисля, че 40 d е добър избор. Колкото до въздушните възглавници те са си слабост но не са болка за умиране. 500 лв. е една нова а 250 рециклирана.
- konstantin1991
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 12.09.2015
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Колеги интересува ме,дали на X5 с мотор 3.0D,235 к.с пак има проблем с така наречените пеперудки или тук вече е решен?
Също имам въпрос за 3.0sd 286 к.с дали наистина е толкова проблемен и ненадежден,чел съм че къса верига и още куп проблеми.
Също имам въпрос за 3.0sd 286 к.с дали наистина е толкова проблемен и ненадежден,чел съм че къса верига и още куп проблеми.

- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
konstantin1991 написа:Колеги интересува ме,дали на X5 с мотор 3.0D,235 к.с пак има проблем с така наречените пеперудки или тук вече е решен?
Също имам въпрос за 3.0sd 286 к.с дали наистина е толкова проблемен и ненадежден,чел съм че къса верига и още куп проблеми.
3.0d. 235 к.с няма проблем с (пеперудките), поне не съм чувал да има. 3,0sd, 286 к.с си е проблемен. Колега с джип на 120 000 км. сменя веригата от страх да не се скъса.
Последна промяна rafa224 на 13 Ное 2015, 9:41, променена общо 1 път
- bib0555
-
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 3.06.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525i
- Мечтае да кара: МиГ-29
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Набелязал съм една стабилна е70 ама нещо километрите ме съмняват.В Камор или Виа Интеркар (от Плевен е колата) ще дадат ли информация по телефона на колко километри е била за последно при тях ?
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1026
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Според мен проблемите при sd мотора са преувеличени. Да, във форума уж има няколко такива случая, но пък имам доста познати с е60-ки и си ги карат.
I love the sound of V8 in the morning...
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Здравейте колеги!
Обмислям покупна на X6 2008-2010, колата ще си я докарам от германия и се заглеждам по 3.0д или 3.5д. Автомобилите са предимно около 140-180 хил.км. (всички със пълна сервизна история и смятам ,че ще бъдат реални). Притеснен съм от проблема със скъсаните вериги. Някои има ли представа колко струва евентуалната смяна на веригата при 3.0д и 3.5д преди да е възникнал проблема?
Обмислям покупна на X6 2008-2010, колата ще си я докарам от германия и се заглеждам по 3.0д или 3.5д. Автомобилите са предимно около 140-180 хил.км. (всички със пълна сервизна история и смятам ,че ще бъдат реални). Притеснен съм от проблема със скъсаните вериги. Някои има ли представа колко струва евентуалната смяна на веригата при 3.0д и 3.5д преди да е възникнал проблема?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани